|
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007) (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| Indien je met de trein komt, hoe geraak je dan het best aan de camping (B)? Ik heb er eigenlijk niet echt een gedacht van want op de site wordt er niets over vermeld.. |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by Config
Indien je met de trein komt, hoe geraak je dan het best aan de camping (B)? Ik heb er eigenlijk niet echt een gedacht van want op de site wordt er niets over vermeld.. |
ik dacht met de bus... |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ligt camping B ver van het festivalterrein? |
Ik denk toch een stukje, maar er rijdt een gratis pendeldienst tussen de camping en het festivalterrein. Met die dienst zou het een vijf minuutjes moeten zijn |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by FredNova
ik dacht met de bus... |
maar ja, iets specifieker natuurlijk.. vanuit welk station? Is dat er slechts 1 of zijn er meerdere stations waar er bussen rijden naar die camping of naar TL? Dat bedoelde is dus.. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Config
maar ja, iets specifieker natuurlijk.. vanuit welk station? Is dat er slechts 1 of zijn er meerdere stations waar er bussen rijden naar die camping of naar TL? Dat bedoelde is dus.. |
Staat bij algemene info over TL op de site.
"er rijden extra bussen op de lijn 50 Antwerpen - Boom - Mechelen"
Dus ofwel Mechelen station ofwel de bus pakken op roosevelt plein in antwerpen. Schema kan je vinden op de site vd lijn. |
|
|
| Solar1 |
Nog steeds geen timetable, dus zelf maar op zoek naar info:
zaterdag: Manuel Le Saux 22u30 -0u00
Ottaviani 0u00-end |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Staat bij algemene info over TL op de site.
"er rijden extra bussen op de lijn 50 Antwerpen - Boom - Mechelen"
Dus ofwel Mechelen station ofwel de bus pakken op roosevelt plein in antwerpen. Schema kan je vinden op de site vd lijn. |
merci :) die info heb ik dus niet zien staan.. kzal erover gekeken hebben dan zeker :) |
|
|
| djmanu |
| quote: | Originally posted by Solar1
zaterdag: Manuel Le Saux 22u30 -0u00
Ottaviani 0u00-end |
This is a great schedule but I would hope some longer sets of Le saux and Ottaviani ... |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Solar1
zaterdag: Dj Elof 14.oo
Manuel Le Saux 22u30 -0u00
Ottaviani 0u00-end |
|
|
|
| K4SP4 |
| It will be broadcasted somewhere?? |
|
|
| Bl@ckOut |
| Voor mij zal 't dus vooral switchen worden tussen Mainstage en Armada. Sander Kleinenberg wil ik nog wel meepikken, verder zal ik vooral bij Armada te vinden zijn om dan af te sluiten met PvD op mainstage. En ondertussen eens naar Q-dance stage gaan om nog wa te kunnen lachen :p |
|
|
|
|