|
Tomorrowland 2007 (28 & 29/07/2007) (pg. 48)
|
View this Thread in Original format
| FenixStyle |
Zonder meer dé topfavoriet voor de komende Pulitzer-prijs! :crazy: |
|
|
| FenixStyle |
Dat, samen met de daaropvolgende Thrillseekers remix van Jan Johnston - Calling Your Name, was voor mij toch echt wel hét kippenvelmoment van het weekend :crazy: Daar kunnen tien Paul Van Dyk's niet tegenop :) |
|
|
| trancenter |
dan ook maar een klein verslagje hè . ( enkel zondag )
uit vorige edities heb ik wijselijk besloten om iets later naar de schorre te trekken .:D
ik had immers geen goesting om een uur men tijd te staan verschijten met aan te schuiven .
dus rond 15u was den deze met zen deerne present en wandelde zonder problemen door de ingangspoort .
na een kleine verkenningsfase rond het terrein , effe bonnekes halen en ziedaar cocktails .. naja .. behoorlijke bummer .. 5 bonnekes en een portie bevrozen ellende dat niet te zuipen was ... dan maar bier .. ook al niet om naar huis te schrijven doch men dorst diende gelest te worden .:cool:
en dan tot de orde van de dag ... net op tijd om Markus Schulz bezig te zien ... leuke set ... doch ietwat monotoon naar het einde toe .. dus effe een wandelingetje maken ...
foutje nummer 2 was het pad over het bruggetje uit te kiezen .. blijkbaar heeft er èèn of andere onozelaar het lumineuze idee gehad om een tiental fontijntjes op de passanten te richten .. het resultaat mocht er dan ook wezen ... zeiknat dus . :whip:
effe gaan piepen bij Q-dance dus .... naja dat was ook van korte duur aangezien ik eerder dacht dat ik verzeilt geraakt was op èèn of andere conventie van Gilles de la tourette patiënten .
ze kunnen die Q beter vervangen door ADHD .
wat een gedoe zeg . 'dus voor de lieve vrede' lees : ( dus voor dat er zo'n malloot tegen men schenen schopt ) maakte ik me maar weer snel uit de voeten ... anders had ik mijn versie van Jumpen ten beste moeten geven en dat had enigsinds slecht kunnen aflopen .
dan maar vlug terug naar de Armada waar Markus zen set eindigde en die van Armin begon ... veel sfeer en goed geammuseerd ... echter ik was gekomen om Paul van dyk te zien dus toch maar effe wat vroeger doorgaan dus . achteraf bekeken kon ik net zo goed gebleven zijn tot het eind ... aangezien Roger Sanchez blijkbaar niet zo'n publiekstrekker is . plaats genoeg .
vreemd , want ik vond dien dude nog niet zo slecht ...
dus plaatsje zo'n 3 meter van't podium ingenomen en beregoed gefeest tijdens de set van PVD .
jammer dat er iets minder sfeer was dan dat ik had verwacht , maar ja kom me eigenlijk geen reet schelen ... kheb me in ieder geval niet ingehouden .:crazy:
trouwens best wel een geestige typ die PVD . twas lichte paniek toen dat vuurwerk begon . :haha: telkens weer dat vuistje wanneer de bas insloeg na zen breaks . cool . :cool: het geluid mocht wel wat harder vond ik ... want die dreun kwam er slechts sporadisch echt vet door ... bij Markus ging dat iets lekkerder ... naja . 't zal wel aan mijn gehoor liggen misschien .:(
enige echte minpunt daaro ... een bende flapdrollen die industriële hoeveelheden bollen achter hun kiezen hadden .. kijk , in wezen heb ik daar geen enkel probleem mee .. ik deed dat vroeger ook .. doch als je nauwelijks nog beseft op welke planeet je vertoefd en tegen iedereen ligt aan te zwalpen , vraag ik me eigenlijk toch wel af wat je daaraan hebt ?? buiten het feit dat je oeverloos voor lul staat geniet je toch nauwelijks nog van iets . en hoe was het ? euh .. goed denk ik . :rolleyes:
al bij al .. na de love parade in Berlijn .. is dit toch wel eentje om in te kaderen .
eens benieuwd wat het volgend jaar zal worden . :)
als men kuiten wat bekomen zijn tenminste ... ik ben niet meer van de jongste :haha:
nou ja . :gsmile: |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Bertn
pryda - murani |
:) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by trancenter
trouwens best wel een geestige typ die PVD . twas lichte paniek toen dat vuurwerk begon . :haha: telkens weer dat vuistje wanneer de bas insloeg na zen breaks . cool . :cool: |
lol, met zen vuistje sloeg hij dan telkens één keer en dan stak hij zen handen snel weg of draaide zich zelfs om. Precies ik toen ik voor het eerst op een dansvloer stond :p Volgende keer is paar pintjes achteroverslagen Paul, dan ga je vanzelf wat losser. Die zou nog liever in een apart kamertje draaien denk ik. |
|
|
| Bertn |
dezelfde vraag stond op de vorige pagina, slimmen;) |
|
|
| Config |
ik zie er nix over staan eigenlijk :conf:
dus niemand weet het? |
|
|
| Margaux |
| quote: | Originally posted by Solar1
En ik sta mee op die foto... :nervous: verder niks te maken met die review hoor :) |
whaha hoe cool!! nu herinner ik me die foto pas weer :D |
|
|
|
|