|
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אז אחד באפריל כבר מאחורינו וזה הזמן לידיעות רציניות ובעיקר אמיתיות....
הפנומן ההולנדי שכבר מזמן הפך ליקיר הקהל הישראלי בגזרת האפליפטינג והדיח משם את טיאסטו חוזר אלינו שוב וזו תהיה הפעם השלישית שלו במועדון האומן התל אביבי.
הפרטים בוודאי ידועים לכם כבר
ליין הדגל של ימי חמישי באומן
גילאים: 23+
קהל יהיה והרבה...
אווירה גם כן תהיה
ומכירה מוקדמת שבוע לפני האירוע סביר להניח שכמיטב המסורת גם תהיה...
אז יאללה...תכינו את עצמכם כל אוהבי הטראנס שיפספסו את האירועים שלא קשורים לטראנס בחודש אפריל...בחודש מאי האליל שלכם (ולמען האמת גם שלי) חוזר! |
|
|
| mitre |
אני שם!!!
:eyespop: :crazy: :eyes: |
|
|
| taltul |
:והנה הוכחות מהשטח

!מה שנקרא בפינוקים
:cool: |
|
|
| DJMIKE |
| צריך לזרוק מילה להפקה שיביאו גם את מנו דה יונג ובדיחת ה 1 באפריל תתממש :haha: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אני לא שם
:mad: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
צריך לזרוק מילה להפקה שיביאו גם את מנו דה יונג ובדיחת ה 1 באפריל תתממש :haha: |
חחחחחחחחח
:haha:
תאמת כשרשמתי את בדיחת האחד באפריל חשבתי על זה שוואלה כבר חצי שנה כמעט ארמין לא היה פה...בקרוב הוא אמור לחזור
אז הנה :D
ותודה לטל שחיפה על המוגבלות שלי בגזרת ההוכחות
:p |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחח
:haha:
תאמת כשרשמתי את בדיחת האחד באפריל חשבתי על זה שוואלה כבר חצי שנה כמעט ארמין לא היה פה...בקרוב הוא אמור לחזור
אז הנה :D
ותודה לטל שחיפה על המוגבלות שלי בגזרת ההוכחות
:p |
ואללה !!!
איזה שבוע !
באותו שבוע יהיה גם את ואן דייק ! |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואללה !!!
איזה שבוע !
באותו שבוע יהיה גם את ואן דייק ! |
AVB & PVD....HERE WE GO!!! FANTASTIC!!!!! |
|
|
| HANDSOME PR |
!אביב הגיע-ארמין בא
רב תודות לגלן שהקדים אותי,בכל מקרה עוד חודש תמים הוא מגיע
כן,כן,עברה חצי שנה כל כך מהר ושוב הוא חוזר
10/5
זה התאריך והוא כאן,אצלנו,באומן 17 תל-אביב
רישמו זאת לפניכם
------------------------------
פרטים מורחבים בהמשך..
עופר 0528303124 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
!אביב הגיע-ארמין בא
רב תודות לגלן שהקדים אותי,בכל מקרה עוד חודש תמים הוא מגיע
כן,כן,עברה חצי שנה כל כך מהר ושוב הוא חוזר
10/5
זה התאריך והוא כאן,אצלנו,באומן 17 תל-אביב
רישמו זאת לפניכם
------------------------------
פרטים מורחבים בהמשך..
עופר 0528303124 |
כיף עופר...
אני ידבר איתך בתחילת השבוע לגבי האירוע המעניין שיקרה עוד לפני ארמין באומן
;) |
|
|
| mitre |
:tongue2 פתאום נזכרתי בדבר השלילי מהביקור הקודם של ארמין - הצפיפות הנוראית. בשעה היה כבר קשה מאוד לזוז, שלא נדבר על להביא לבחור לחתום על משהו
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
כיף עופר...
אני ידבר איתך בתחילת השבוע לגבי האירוע המעניין שיקרה עוד לפני ארמין באומן
;) |
:whip: מה? מה? איזה אירוע? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by mitre
:tongue2 פתאום נזכרתי בדבר השלילי מהביקור הקודם של ארמין - הצפיפות הנוראית. בשעה היה כבר קשה מאוד לזוז, שלא נדבר על להביא לבחור לחתום על משהו |
ואפשר להסתכל על חצי הכוס המלאה...האווירה הכי טובה במסיבות בישראל כיום זה רק במסיבות האלה |
|
|
|
|