return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007 (pg. 5)
View this Thread in Original format
YoraY
יש מצב אני משיג חינם אז אני בע :)
uzi
חברים, אני מזכיר לכם שלפי 10 פרקים האחרונים של התוכנית של ארמין עומד להיות שם טראקליסט מרגש דמעות!
אני לא עומד להגיע כי בשבילי הזוועה הספיקה... אבל אני מפרגן לכל מי שילך כי ארמין עומד לתת שם מוזיקה מעולה!!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
יש מצב אני משיג חינם אז אני בע :)



וזה משמנע ממך לראות את ארמין עד עכשיו?
90 שקלים עלובים?!

בכמה אתה קונה ג'ינס?
200?
300?

לא תשלם 90 שקלים מסכנים על הדי ג'יי שלדעת רבים הוא הטוב ביותר בז'אנר שהוא אחד האהובים עליך?
כולה שטר של מאה ואפילו תקבל עודף!

אבל יש חינם...אז המכשול של לקיחת משכנתא נפרץ ועכשיו אתה יכול לבוא...


אני לא נכנס לך לכיס יוראי...אני רק אומר שבשביל דברים שאוהבים שווה לשלם ואני לא מבין למה בגלל 90 שקל מוותרים מראש על אפשרות להיות במסיבה כזו
uzi
אילן, ארמין מעולה אבל האומן 17 מנובלים!
זה לא הפקה, זה תא גזים!
אין מקום, אין אוויר והכרטיס יחסית יקר, כן!
אילן, תודה שיש פה הרבה מגעילות, זה לא פייר!
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by uzi
אילן, ארמין מעולה אבל האומן 17 מנובלים!
זה לא הפקה, זה תא גזים!
אין מקום, אין אוויר והכרטיס יחסית יקר, כן!
אילן, תודה שיש פה הרבה מגעילות, זה לא פייר!


+1!!!
mitre
quote:
Originally posted by uzi
אילן, ארמין מעולה אבל האומן 17 מנובלים!
זה לא הפקה, זה תא גזים!
אין מקום, אין אוויר והכרטיס יחסית יקר, כן!
אילן, תודה שיש פה הרבה מגעילות, זה לא פייר!


נכון זה לא פייר, יש אפשרויות? ולוותר לא בא בחשבון.
אני שם כי אין משהו אחר! ללא קשר למחיר אני שם, ואני עדיין חייל חובה והורים שלי לא רוטשילד. זה לא באמת עניין של כסף. נכון צפוף, מגעיל וחנוק, אולי הפעם מי שלא באמת בא לראות את ארמין יילך לרקוד החוצה ואז יהיה טיפה יותר מרווח בפנים.

שאלת אופטופיק קטנה אבל קצת קשור לנושא - היה פעם שרשור של מי מוכן להשקיע בשביל להרים איזה אירוע והוא מת בלי לצאת לפועל. בשביל לאומן נכנסים אנשים עד שאי-אפשר לנשום ולכל דבר אחר באים רק ילדים (עם כל הכבוד לאוהבי טראנס הצעירים)? איפה הבעיה? אשמח להסבר קצר אפילו בפרטי.
uzi
MITRE
אני, אילן, אלי לביא ואלעד מוטולה (הצלם) הרמנו כבר את הארוע!
phynn
דפק לנו ברז (המניאק) ביום ההופעה והבאנו כמה תקליטנים ישראלים במקומו, בינהם:
אילן- GLENN HOLEMS- מנהל הפורום הזה
אלי לביא- BLACK DRAGON
ARIK ROSENMAN
HYDROID
COLDWARE (ENGAGE)
Zehavi & Rand (inner & outer)
LADY DRAGON

*כשתיהיה ב 7 הופעות של ארמין אז אולי אתה כבר לא תאהב את המסיבות באומן 17.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
+1!!!



-1 !

גיל קיצוני מאוד זה ידעתי אבל עוזי גם אתה מקצין בחוסר הגיון את התגובות שלך.
האומן מנוולים? זה הקהל שיש לך בארץ אתה בטח לא תממן להם את ההגעה של ארמין וגם אני לא. כמות האנשים שנכנסת למועדון יוצרת צפיפות שבמסיבה הקרובה הם ינסו לפתור אותה בעזרת החצר
משלא היה באפטרים באומן לא מכיר את אפקט החצר...למעשה אני מקווה שלא יותר מדי אנשים יברחו לחצר בזמן הסט של ארמין...הקהל של האומן אוהב תחצר
ולמרות שזה יהיה לאור הירח אני עדיין בטוח שיהיו לפחות 150-200 איש שיברחו אל החצר...וסביר להניח שיותר מהמספרים שנקבתי בהם...
האומן פועל כמו עסק לכל דבר. בחיים שלי לא פגשתי את לובלין או דברתי איתו אבל אני די בטוח שהוא בן אדם שקשוב לצרכי הקהל שלו. השאלה היחידה שתמיד שאלתי את עצמי בהקשר של האומן היא מדוע אף אחד לא עושה משהו לגבי הסאונד שם שהוא בלשון המעטה לא משובח...מצד שני...יצאנו כבר לדום ולטי אל וי כשהם עוד היו פאקטור בסצינה...ושם המצב (שוב בלשון המעטה) לא היה טוב יותר
(מישהו רוצה ללכת לדום ולהזכר מה זה סאונד גרוע באמת.? )

ואדון עוזי לי זכורה המסיבה הכי צפופה שהייתי בה עם ארמין...היו שתיים...אחת בטי אל וי שבאמת הרגשתי שדורכים עלי מכל כיוון ואין לאן לזוז...כן יותר צפוץ משתי מסיבות עם ארמין באומן ויותר צפוף גם מאפטרים מסוימים באומן - חבל שלא התלוננו אז שמביאים את ארמין למקום ה"קטן" ההוא לא?

דרך אגב המסיבה הצפופה השנייה היתה באמנזיה איביזה
ושאני יספר לך כמה אוויר לנשימה היה לי כשטיאסטו פול ואן דייק וניו אנ אר ג'י הופיעו באמנזיה ב-10 שנים לקרים?

נשבע לכם שבארץ שלנו יש תקלאברים המפונקים ביותר בעולם מתחום הטראנס
כשאתם שואלים את עצמכם למה הכי הרבה שתקבלו כאן זה ארמין פעם בחצי שנה ואולי עוד איזה עצם בדמות פרי קורסטן פעם בשנה כדאי שקודם כל תסתכלו טוב טוב בראי...
HANDSOME PR

מכירה מוקדמת החל מהיום במחיר של 100 ש''ח לכרטיס עד גמר המלאי
הנחות טובות למקדימים
כרטיסים מוזלים ניתן להשיג אצלי בטלפון:0528303124 או בטלפון חדש:0525606644
תודה,עופר
Glenn-Holmes
החל מיום ראשון כנראה ניתן יהיה להשיג כרטיסים גם דרכי...
נעדכן כשיהיה מה לעדכן

uzi
-------------- זהירות, מי שהולך לארמין שלא יקרא --------------

אילן, אני מבין את הטיעונים שלך ועכשיו אני אסביר בכמה משפטים את עצמי.
אז מה אם הם מביאים את ארמין בקושי איזה פעמיים בשנה, זה אומר שאני צריך לסבול בשביל לראות אותו? למה אין כבוד לאוויר, לאוזניים ולמקום שהלקוח צריך? אילן, זה בושה, אין כבוד ללקוח. אני לא מפונק כי בעתיד אני אלך לארועים בחול וזה יעלה לי פי עשר או עשרים יותר. למה אנשים צריכים להיות חזירים ולמכור כמות כזו של כריטיסים שמסקנת את הקהל? כן, אחרי 7 הופעות שראיתי את ארמין, זה ממש הספיק לי! אני חוזר הבייתה עם כאבים בריאות, מסריח ומלוכלך כמו פח אשפה ועם כאבי אוזניים למרות שאני שם אטמים. אולי משהו דפוק פה, אילן? ככה היחס וככה התעשיה נראת. יסלח לי ארמין, שממש ברגע זה אני מקשיב לתוכנית היפה שלו, אבל המסיבות בארץ לא מכבדות את מעמדו ואת המעריצים שלו. אני מקווה שאתה יודע שאים היו מזמינים משטרה למועדון אז היו סוגרים להם את הארוע, והיו דברים מעולם...
אם כל כך הרבה אנשים מרגישים ככה אז אולי משהו פה מסריח? אולי יש פה באמת סכנת נפשות? אתה ראית את האסון שהיה בפסטיבל ארד לפני כ 10 שנים? אז ככה קורים דברים כאלה. מסקנים האומן 17, הם מביאים את ארמין אז מגיע להם לעשות מהקהל זבל? אני לא מאמין בשום חצר של האומן 17, אם האומן רוצה אותי בתור לקוח הוא צריך ממש ללקק לי (ואני לא סתם מגזים). חוץ מזה מאי זה חודש לא ממש קייצי שאפשר לסמוך על מזג אוויר נוח לחצר. עם כל הכבוד למר לובלין, אתה שוכח שיש לו רומן סוער עם מערכת החוק בישראל, אז אל תצייר פה דמות הגונה - בחייך! אילן, הצפיפות אצל ארמין תמיד הייתה נוראה, אנחנו מבחינים פה בין גרוע לנוראי. אם התופעה הזו גם קורת בחול אז זה לא אומר שגם לנו מותר. אם כולם יקפצו מהגג גם אתה צריך? לסיום אילן, אם הנוכחות במועדון כל כך מלאה שאין אוויר לנשום אז למה הם לא מביאים אותו יותר פעמים?

אילן, דיי, כל הויכוח הזה ממש דבילי, ברור לך שמה שהולך שם זה נורא.
אני מצטער על כל הטיעונים המבאסים שלי אבל זה לא חדש ולא גיליתי לכם את אמריקה.

-------------- זהירות, מי שהולך לארמין שלא יקרא --------------
uzi
יא אללה! התוכנית של ארמין היום פיצוץ!
יווווווווווווווווו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement