return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007 (pg. 14)
View this Thread in Original format
vit048
אם אפשר לדייק אז היה
-ferry_corsten-beautiful__relocate_remixולא אוריגינל
DvJ
quote:
Originally posted by vit048
אם אפשר לדייק אז היה
-ferry_corsten-beautiful__relocate_remixולא אוריגינל


טעות ידידי
ארמין ניגן תאוריגינל
הגרסה של פול עמוסה בבאסים עצבניים
ולקראת סוף הסט אני זוכר בבירור שזה היה תאוריגינל....
Glenn-Holmes
דרך אגב גם דימה מהפורום
(mitre)
היה במסיבה...

ראיתי באיחור הודעה שהוא שלח לי בזמן המסיבה...
romigi
בוהנה הסט שאלעד הקליט הגיע כבר לחול איזה קטע..
:haha:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by romigi
בוהנה הסט שאלעד הקליט הגיע כבר לחול איזה קטע..
:haha:



הגיע לחו"ל באדיבות מייק
:D
YWalter
איפה זה חו"ל
חשבתי שישראל זה חו"ל
סתם סתם
הרגע הורדתי אותו מהNEWS
benji904
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נכון!

קטע טוב מאוד

יובל זך גם ניגן למי שמעוניין

pier bucci - Hay Consuelo (Samim Remix)

Francois Duboit - Blood (Andy Cato Remix)

Pryda - Armed

Nic Fanciuli - Lucky Heather


And really towards the end...
The great John Acquaviva pres. Sven Weber - First Stroke (Club Mix)!!
romigi
מזל שלא זיהיתי את ג'ון אקויויה הייתי הורג את יובל
mitre
או, אילן מזל שראית את ההודעה סופסוף :)
רציתי גם להשתתף בהרמת פוסטר

מפורום ראיתי רק את
Hell_Copter
שאני מקווה שיסלח לי על כך שאני לא זוכר את שמו. מפעם לפעם מדהים אותי איך הוא מגיע למסיבות עמוסות כאלה.

אהבתי:
אווירה
סט של ארמין
ארמין
פחות צפיפות מפעם שעברה

לא אהבתי:
צפיפות יתר
בנים מזיעים בלי חולצות
סאונד מגעיל
הדברים הלא ברורים של חימום


ושתיתי יותר מדי.

בסה"כ כיף, מצידי כל יום :)
YoraY


כתבתי ריוויו 3 שעות בבסיס!!!
תקראו אותו דרך הפורום של 99 למה הוא יוצא בפורום הזה מבולגן טוחס!
אבל תגובות תשאירו פה בפורום



לינק לריוויו המאורגן

Glenn-Holmes
ריוויו מטורף של יוראי!!!!:D
regevaz
טוב שלום לכולם.
אני חדש פה בפורום,אז ככה שלא ידעתי שאנשים פה ממש שרופים על ארמין וזה יפה.
הייתי בטוח שכל האנשים שבאים למסיבות האלה באומן סתם נדחפים ומחפשים שיצלמו אותם לאיזה מדור רכילות תל-אביבי.
בכל אופן בקטע של להרכיב את הפלייליסט המלא אני רואה שיש פה מומחים שעשו את העבודה בשבילי אז תודה.
לדעתי היה מצויין בעיקר אחרי שבביקור הקודם של ארמין אני יצאתי אחרי 30 דקות והלכתי לישון באוטו.אני לא יודע מה איתכם אבל אני הבנתי שגם אם ארמין באויר עדיין צריך חמצן בשביל לתפקד וזה פשוט לא היה שם אז...

תרשו לי להיזכר ולהזכיר - אולי תדברו פה קצת על הסט של ארמין בעמצאות 2004 - פארק הירקון.
זה היה קצת אחרי שיצא ASOT2004.למה אי אפשר לארגן סטים כאלה שוב?
בפארק הירקון בלי כל הזוועות שצריך לחוות כדי לזכות לראות את ארמין באומן.אני בטוח שימצאו מי שימלא שם את הרחבה.
מה דעתכם?
נ.ב - חצי מהשלט של אילן אצלי...
only one demand - armin at the end
זה מה שנשאר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement