|
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007 (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
אם אפשר לדייק אז היה
-ferry_corsten-beautiful__relocate_remixולא אוריגינל |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by vit048
אם אפשר לדייק אז היה
-ferry_corsten-beautiful__relocate_remixולא אוריגינל |
טעות ידידי
ארמין ניגן תאוריגינל
הגרסה של פול עמוסה בבאסים עצבניים
ולקראת סוף הסט אני זוכר בבירור שזה היה תאוריגינל.... |
|
|
| Glenn-Holmes |
דרך אגב גם דימה מהפורום
(mitre)
היה במסיבה...
ראיתי באיחור הודעה שהוא שלח לי בזמן המסיבה... |
|
|
| romigi |
בוהנה הסט שאלעד הקליט הגיע כבר לחול איזה קטע..
:haha: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by romigi
בוהנה הסט שאלעד הקליט הגיע כבר לחול איזה קטע..
:haha: |
הגיע לחו"ל באדיבות מייק
:D |
|
|
| YWalter |
איפה זה חו"ל
חשבתי שישראל זה חו"ל
סתם סתם
הרגע הורדתי אותו מהNEWS |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
נכון!
קטע טוב מאוד
יובל זך גם ניגן למי שמעוניין
pier bucci - Hay Consuelo (Samim Remix)
Francois Duboit - Blood (Andy Cato Remix)
Pryda - Armed
Nic Fanciuli - Lucky Heather |
And really towards the end...
The great John Acquaviva pres. Sven Weber - First Stroke (Club Mix)!! |
|
|
| romigi |
| מזל שלא זיהיתי את ג'ון אקויויה הייתי הורג את יובל |
|
|
| mitre |
או, אילן מזל שראית את ההודעה סופסוף :)
רציתי גם להשתתף בהרמת פוסטר
מפורום ראיתי רק את
Hell_Copter
שאני מקווה שיסלח לי על כך שאני לא זוכר את שמו. מפעם לפעם מדהים אותי איך הוא מגיע למסיבות עמוסות כאלה.
אהבתי:
אווירה
סט של ארמין
ארמין
פחות צפיפות מפעם שעברה
לא אהבתי:
צפיפות יתר
בנים מזיעים בלי חולצות
סאונד מגעיל
הדברים הלא ברורים של חימום
ושתיתי יותר מדי.
בסה"כ כיף, מצידי כל יום :) |
|
|
| YoraY |
כתבתי ריוויו 3 שעות בבסיס!!!
תקראו אותו דרך הפורום של 99 למה הוא יוצא בפורום הזה מבולגן טוחס!
אבל תגובות תשאירו פה בפורום
לינק לריוויו המאורגן |
|
|
| Glenn-Holmes |
| ריוויו מטורף של יוראי!!!!:D |
|
|
| regevaz |
טוב שלום לכולם.
אני חדש פה בפורום,אז ככה שלא ידעתי שאנשים פה ממש שרופים על ארמין וזה יפה.
הייתי בטוח שכל האנשים שבאים למסיבות האלה באומן סתם נדחפים ומחפשים שיצלמו אותם לאיזה מדור רכילות תל-אביבי.
בכל אופן בקטע של להרכיב את הפלייליסט המלא אני רואה שיש פה מומחים שעשו את העבודה בשבילי אז תודה.
לדעתי היה מצויין בעיקר אחרי שבביקור הקודם של ארמין אני יצאתי אחרי 30 דקות והלכתי לישון באוטו.אני לא יודע מה איתכם אבל אני הבנתי שגם אם ארמין באויר עדיין צריך חמצן בשביל לתפקד וזה פשוט לא היה שם אז...
תרשו לי להיזכר ולהזכיר - אולי תדברו פה קצת על הסט של ארמין בעמצאות 2004 - פארק הירקון.
זה היה קצת אחרי שיצא ASOT2004.למה אי אפשר לארגן סטים כאלה שוב?
בפארק הירקון בלי כל הזוועות שצריך לחוות כדי לזכות לראות את ארמין באומן.אני בטוח שימצאו מי שימלא שם את הרחבה.
מה דעתכם?
נ.ב - חצי מהשלט של אילן אצלי...
only one demand - armin at the end
זה מה שנשאר... |
|
|
|
|