|
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אין טעם לויכוח
קראתי משכתבת ובמשפט אחד משיש לי להגיד זה שחבל על הכסף שתבזבז באירועים בחול....תאמין לי ששם לא באים ומוודאים אישית שיש לך מקום, שאף אחד לא מעשן סביבך ושבטעות חס וחלילה לא יקרה מצב שבו מישהו בטעות יהיה ברדיוס של פחות ממטר ממך...
אתה מאמין שזה שונה...חבל שאני יהרוס לך את האשליה...
ושוב אני אומר...אתה מתאר מצב קטסטרופלי...המצב לא מושלם אבל הוא בהחלט לא משאתה מתאר אותו |
|
|
| uzi |
נכון אילן, הופעה בחול לא מבטיחה לי איכות.
לעומת זאת יותר מדי אנשים שאני מכיר אישית, היו בחול ואומרים שהתרבות מועדונים שם היא לא זוועתית כמו בארץ. יש הוכחות וצילומים וזה לא סתם באוויר.
אז תתפלא לשמוע שמרחק טיסה של שעה-שעתיים מכאן יש רמה הרבה יותר טובה, נקיה, נעימה ובריאה יותר ממה שאנחנו נקבל בארץ איי פעם.
וביננו... זה נכון. |
|
|
| Viber |
אני לא מבין למה כל כך מלא שם אבל...?
מובטח מכות לאחר הסט של ארמין?
?מביאים אנשים מחו"ל שאוהבים טראנס באוטובוסים בשביל האירוע
האם מדובר במתחזים?
במי מדובר? מי אלו "אוהבי הטראנס" הרבים האלו שצצים כל מסיבה של ארמין ומה הם מתכננים?:conf: |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חח איזה אוהבי טראנס חחחח
סתם אנשים שאומרים להם מסיבה חלומית בהאומן ים פוזה ים סלב דיגיי מאמסטרדם הטוב בעולם
וברמניות לוהטות
הם בכלל לא יודעים מתי הוא עולה לנגן כל מה שהם עושים זה להתעסק בסופר מגניביות שלהם
לעשן עוד סיגרייה עם דרינק על הבר עם האף למעלה ולהסתכל על התיקרה ועל סלבס סופר מגניבים על
בקיצור קהל מדהיייייםםםםםםםםםםםםםם
:eyespop: |
|
|
| YO-I |
אתם יודעים מה, עזבו צפיפות, סאונד נוראי ומסוממים שייפלו לכם על הרגליים
מה הסיכוי שייתנו לארמין לנגן כמה שעות טובות ולא סט קצר שאפילו התוכנית שלו כבר יותר ארוכה? 0
גם יובל זך וגם מיילי במסיבה אחת עם ארמין, זה יותר מידי
למה שלא ייתנו לארמין לסגור את האירוע כמו שצריך עם מוזיקת זריחה, קלאסיקות ומלודיות שיעיפו אותנו לשמיים
איי, התעוררתי, זה כנראה רק יהיה חלום |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מפני שהקהל המדהים זה שדיברתי עליו בהודעה אחת למעלה
הוא ישתעמם מעצמו אחרי כמה שעות
ואז הוא ילך הביתה ולא יהיה מי שיכניס כסף מהשתייה בבר
אז הם חייבים לעשות שינוי בשביל שהקהל הקסום לא ישתעמם מעצמו
ואז הוא יגיד אה הנה יש עוד איזה שעה להיות בפוזה על הבר
:haha: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YO-I
אתם יודעים מה, עזבו צפיפות, סאונד נוראי ומסוממים שייפלו לכם על הרגליים
מה הסיכוי שייתנו לארמין לנגן כמה שעות טובות ולא סט קצר שאפילו התוכנית שלו כבר יותר ארוכה? 0
גם יובל זך וגם מיילי במסיבה אחת עם ארמין, זה יותר מידי
למה שלא ייתנו לארמין לסגור את האירוע כמו שצריך עם מוזיקת זריחה, קלאסיקות ומלודיות שיעיפו אותנו לשמיים
איי, התעוררתי, זה כנראה רק יהיה חלום |
או עכשיו אנחנו מדברים
בניגוד לתלונות של עוזי (עוזי הייתי בחול ואני יודע מה זה שם...אני שוב אומר...אתה מצייר לך פנטזיה שבחול הכל מדהים....כשתהיה שם תבין אולי שזה לא משדמיינת)
אם יוחאי אני יכול להסכים...זו הפעם השלישית של ארמין באומן
ובפעמיים הקודמות הוא ניגן בקושי 3 שעות...
אני מאוד מקווה שיובל זך יחמם אותו בצורה מעניינת. ללא מוזיקת להיטים ובלי יותר מדי שמאלץ אלקטרואי שיתן לארמין תתחושה שזה משעובד בארץ |
|
|
| uzi |
אילן, יותר מעניין אותי לראות ולשמוע אותך ב"מקסים" מאשר ארמין באומן 17.
איך זה יכול להיות? איך אתה מסביר את זה? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
אני לא מבין למה כל כך מלא שם אבל...?
מובטח מכות לאחר הסט של ארמין?
?מביאים אנשים מחו"ל שאוהבים טראנס באוטובוסים בשביל האירוע
האם מדובר במתחזים?
במי מדובר? מי אלו "אוהבי הטראנס" הרבים האלו שצצים כל מסיבה של ארמין ומה הם מתכננים?:conf: |
תתפלא, כל כך מפוצץ שאי אפשר לנשום או לעמוד ואני רציני.
בקשר למכות אחרי הסט של ארמין... תסביר למה אתה מתכוון.
כמות האנשים המטורפת-מוגזמת-מופרזת הזו מגיעה פשוט בגלל הפרסום של ארמין, של האומן ושל ההפקה. אין מתחזים ואין בלופים, זה קהל שרוצה לבוא כי סוף-סוף יש מסיבה מושקעת. הם לא אוהבי טראנס והם לא יודעים מי זה ארמין ומה הוא מנגן, הם פשוט רוצים להנות ולהשתולל. רק חבל שהזוועה שהולכת שם הורסת הכל! גם את המוניטין והפוטנציאל של טראנס!
הכי מצחיק שפתאום באמצע ההופעה אחד כמו סבלימינל והצל באים עד לבמה כדי להתרועע עם ארמין... צבועים!
הם באים לשבריר שניה רק בשביל הפרסום איתו ואז עפים מהמועדון כמו טיל!
מעריצים עלק!!! |
|
|
| .::UnusTheos::. |
אילן דבר איתי במסנגר אחי יש לי כמה שאלות אליך בקשר למסיבה
!!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by .::UnusTheos::.
אילן דבר איתי במסנגר אחי יש לי כמה שאלות אליך בקשר למסיבה
!!!! |
[email protected]
נדמה לי שיאן לנו אחד את השני במסנג'ר אז תוסיף ;) |
|
|
|
|