|
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
| החצר זה רק עוד דרך להרוויח עוד ג'ובות, צפוף יהיה שם בכל מקרה |
|
|
| Glenn-Holmes |
הצפיפות היא דרך להרוויח עוד תירוץ
אתה כנראה לא תהיה שם בכל מקרה |
|
|
| uzi |
איזה מצחיק זה לבוא להופעה של ארמין אבל להיות בחצר...
לשלם כרטיס כזה יקר ולא לראות את ארמין!
אפשר באותה מידה לשמוע את אסוט בנוחות בבית ללא ה"גן חיות" שהולך שם. |
|
|
| ZetLAW |
| בגלל הגיל 21 . אני וחבר שוקלים להגיע לאזור ואם לא נכנס אז לפחות נשמע את המוזיקה מבחוץ . . |
|
|
| YO-I |
| בעזרת ה' אני ואישתי נגיע ונהנה כמו בפעם האחרונה |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by YO-I
בעזרת ה' אני ואישתי נגיע ונהנה כמו בפעם האחרונה |
אולי הפעם נתראה..;) |
|
|
| Hell_Copter |
יווו זה בדיוק מתי שחבר שלי מתחתן...
אני מקווה שאחרי החתונה אני אוכל לבוא!!!! |
|
|
| YoavK |
רגע, הפעם המינימום זה 21?
אם כן, הסטטוס-קוו משתנה פלאים :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoavK
רגע, הפעם המינימום זה 21?
אם כן, הסטטוס-קוו משתנה פלאים :) |
המינימום לא משתנה לפני אף מסיבה כזו, אל תשלו את עצמכם עם זה...לפני כל מסיבה שארמין מגיע יש תשאלות האלה כבר יותר מ-3 שנים ....
אם אתה בן 21 כמו שאמרתי לפני זה ואתה אוהב טראנס אתה צריך להיות פראייר רציני כדי לא לנסות להכנס בכל זאת...
לפני שלוש שנים כשעוד לא הייתי יוצא למסיבות כמו שאני יוצא היום ולא הכרתי אנשים כפי שאני מכיר ניסיתי להגיע בינואר 2004 למסיבה שארמין ניגן בדום.
הייתי כמעט בן 21
ולא הכניסו אותי
הייתי עם חבר שהתעקש ללכת למרות שהייתי בטוח במאה אחוז שנכנס אם נשאר שם וננסה שוב כשרוב האנשים בתור שהיה כבר ייכנסו.
השורה התחתונה היא...התבאסתי שלא נכנסתי אבל אני לא מצטער שניסיתי
אם מישהו כאן משלה את עצמו שבאומן יהיו רק בני 23 ומעלה במסיבה עם ארמין אז שיהיה לו לבריאות...תמיד תהיה כמות קטנה של אנשים מתחת לגילאים האלה שיצליחו להכנס. |
|
|
| YoavK |
העניין הוא שאני בן 20.
במסיבה האחרונה של ארמין באומן בהחלט ניסיתי להכנס והייתי ממש קרוב, עד שהגיע ה"סלקטור הראשי" של האומן שפשוט ראה אותי ואת חברים שלי, לקח מאיתנו את הכרטיסים והחזיר לנו את הכסף במלואו. כ"כ התבאסתי שכמעט ובכיתי שם.
בגלל זה הפעם חשבתי להכנס בדרך אחרת, דרך מישהו מבוגר יותר אולי. דרך מישהו מבפנים אולי. הם לא באמת שמים על הגיל, זו חארטה לדעתי! השאלה בעיקר איך אני נראה.
בקשר להתייחסות שלך אילן, אני בהחלט אוהב טראנס ומן הסתם גם את המוסיקה של ארמין שאפשר לומר שמבחינתי הוא החלוץ שהכיר לי את המוסיקה הזאת וגרם לי להתאהב בה (יחד עם עוד כמה חברים כמו PUSH, או מייק או איך שלא תקראו לו, כמו קמאיה פיינטרס, כמו בלאנק וג'ונס וכמו טיאסטו של פעם, בדגש על "של פעם").
אודה לך אם תוכלו לעזור לי במקרה רגיש זה, של חובב טראנס צעיר שטרם מלאו לו 23 שנים ואינו יכול לשמוע את המוסיקה שהוא אוהב (ולא ברדיו או בMp3). :rolleyes: |
|
|
| romigi |
| אפ אני אחליט ללכת בסוף אשמח לסייע לך.. בטח גל םאילן זה לא יהיה קשה מדי למרות שאם התספורת ה"בקום" החדשה שלו הוא נראה ערס קטן בן 16:tongue2 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by romigi
אפ אני אחליט ללכת בסוף אשמח לסייע לך.. בטח גל םאילן זה לא יהיה קשה מדי למרות שאם התספורת ה"בקום" החדשה שלו הוא נראה ערס קטן בן 16:tongue2 |
א. הסתפרתי לפני חודש וחצי כבר נדמה לי לא שמת לב שהשיער כבר באורך מכובד...
ב. ת.ז. שהצילה אותך מבלבולי מוח בכניסה באפטר פורים תסייע גם לבחור הנ"ל...יואב...אתה תחת חסותי - הפעם אתה נכנס
נדבר סמוך למסיבה |
|
|
|
|