return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007 (pg. 2)
View this Thread in Original format
HANDSOME PR
ח'ברה,שימו לב לפרטים הקטנים:''אביב הגיע-ארמין בא!
מה שאומר שהפקות קודמות ארמין בא בנובמבר ומרץ שאלה חודשי החורף הקרים והפעם ארמין מגיע בחודש מאי החמים,כך שהחצר בחוץ תהיה פתוחה לקהל,מה
שאומר שלא יהיה כזה צפוףףףףףף

אז הפעם אין מה לחשוש
פרטים נרחבים בהמשך..
markfeldman
על איזו חצר אתה מדבר ?
romigi
quote:
על איזו חצר אתה מדבר ?

איזו שאלה סחית יווווווו.........
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by romigi
איזו שאלה סחית יווווווו.........



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


במילים אחרות...

מארק
ברוך הבא למאה ה-21
חצר שיכולה להכיל להערכתי עוד 1000 איש (אני גרוע בהערכות אבל שרומן או עופר יחזקו אותי כאן) ונתפתחת בדרך כלל באירועים מיוחדים כגון אפטר...
אז כרגע כל משאני יכול להגיד שזה נשמע מצוין! שיפתחו גם באירוע הזה את החצר, מבחינתי זה בהחלט מראה שבאומן לקחו בצורה רצינית את הביקורות על הצפיפות באירועים ולפחות בחלק גדול מהמסיבה יהיה מרווח יותר
markfeldman
ואוו ואוו תרגיעו צעירים !!!

מתי מתחילה מכירה מוקדמת ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
ואוו ואוו תרגיעו צעירים !!!

מתי מתחילה מכירה מוקדמת ?


לא יותר מ-שבוע וחצי לפני המסיבה ככה שיש עוד זמן...
תן לאומן להתאושש מכמה אירועים גדולים אחרים שיעברו עליו עד אז...
uzi
--------- שמועה -------------
מנו דה יונג אולי באמת יגיע עם ארמין להופעה באומן 17!
זה לא בעיסקה, פשוט ארמין מביא אותו יחד איתו.
אם משהו יכול לברר או לאשר אני מאוד אשמח.
-------- שמועה --------------
DJMIKE
quote:
Originally posted by uzi
--------- שמועה -------------
מנו דה יונג אולי באמת יגיע עם ארמין להופעה באומן 17!
זה לא בעיסקה, פשוט ארמין מביא אותו יחד איתו.
אם משהו יכול לברר או לאשר אני מאוד אשמח.
-------- שמועה --------------


אם זה קורה

:eyes:
YoavK
תגידו חבר'ה, יש סיכוי שוב לדבר על הגילאים?

עם 20 אביבים באמתחתי אוכל להכנס למסיבה לדעתכם?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoavK
תגידו חבר'ה, יש סיכוי שוב לדבר על הגילאים?

עם 20 אביבים באמתחתי אוכל להכנס למסיבה לדעתכם?


אני אומר ככה
תנסה

כשהתאריך יתקרב דבר איתי בפרטי
אתה חובב טראנס אמיתי...הגיע הזמן לנסות לא?

YoavK
חובב טראנס אמיתי, ואכן ניסיתי בפעם הקודמת שארמין הגיע ולא נכנסתי, כתוצאה מטעויות שעשיתי ולא אחזור עליהן שוב.

בכל מקרה תודה אילן ונהיה בקשר!
uzi
יואב, הפעם הראשונה שרואים את ארמין זה באמת חוויה מרגשת!!!
הבעיה מתחילה כשרוצים לראות אותו פעם נוספת ואז אתה כבר מתחיל לסבול מהאיכות הזוועתית של האירועים האלו. :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement