|
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| HANDSOME PR |
ח'ברה,שימו לב לפרטים הקטנים:''אביב הגיע-ארמין בא!
מה שאומר שהפקות קודמות ארמין בא בנובמבר ומרץ שאלה חודשי החורף הקרים והפעם ארמין מגיע בחודש מאי החמים,כך שהחצר בחוץ תהיה פתוחה לקהל,מה
שאומר שלא יהיה כזה צפוףףףףףף
אז הפעם אין מה לחשוש
פרטים נרחבים בהמשך.. |
|
|
| markfeldman |
| על איזו חצר אתה מדבר ? |
|
|
| romigi |
| quote: | | על איזו חצר אתה מדבר ? |
איזו שאלה סחית יווווווו......... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by romigi
איזו שאלה סחית יווווווו......... |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
במילים אחרות...
מארק
ברוך הבא למאה ה-21
חצר שיכולה להכיל להערכתי עוד 1000 איש (אני גרוע בהערכות אבל שרומן או עופר יחזקו אותי כאן) ונתפתחת בדרך כלל באירועים מיוחדים כגון אפטר...
אז כרגע כל משאני יכול להגיד שזה נשמע מצוין! שיפתחו גם באירוע הזה את החצר, מבחינתי זה בהחלט מראה שבאומן לקחו בצורה רצינית את הביקורות על הצפיפות באירועים ולפחות בחלק גדול מהמסיבה יהיה מרווח יותר |
|
|
| markfeldman |
ואוו ואוו תרגיעו צעירים !!!
מתי מתחילה מכירה מוקדמת ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
ואוו ואוו תרגיעו צעירים !!!
מתי מתחילה מכירה מוקדמת ? |
לא יותר מ-שבוע וחצי לפני המסיבה ככה שיש עוד זמן...
תן לאומן להתאושש מכמה אירועים גדולים אחרים שיעברו עליו עד אז... |
|
|
| uzi |
--------- שמועה -------------
מנו דה יונג אולי באמת יגיע עם ארמין להופעה באומן 17!
זה לא בעיסקה, פשוט ארמין מביא אותו יחד איתו.
אם משהו יכול לברר או לאשר אני מאוד אשמח.
-------- שמועה -------------- |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by uzi
--------- שמועה -------------
מנו דה יונג אולי באמת יגיע עם ארמין להופעה באומן 17!
זה לא בעיסקה, פשוט ארמין מביא אותו יחד איתו.
אם משהו יכול לברר או לאשר אני מאוד אשמח.
-------- שמועה -------------- |
אם זה קורה
:eyes: |
|
|
| YoavK |
תגידו חבר'ה, יש סיכוי שוב לדבר על הגילאים?
עם 20 אביבים באמתחתי אוכל להכנס למסיבה לדעתכם? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoavK
תגידו חבר'ה, יש סיכוי שוב לדבר על הגילאים?
עם 20 אביבים באמתחתי אוכל להכנס למסיבה לדעתכם? |
אני אומר ככה
תנסה
כשהתאריך יתקרב דבר איתי בפרטי
אתה חובב טראנס אמיתי...הגיע הזמן לנסות לא? |
|
|
| YoavK |
חובב טראנס אמיתי, ואכן ניסיתי בפעם הקודמת שארמין הגיע ולא נכנסתי, כתוצאה מטעויות שעשיתי ולא אחזור עליהן שוב.
בכל מקרה תודה אילן ונהיה בקשר! |
|
|
| uzi |
יואב, הפעם הראשונה שרואים את ארמין זה באמת חוויה מרגשת!!!
הבעיה מתחילה כשרוצים לראות אותו פעם נוספת ואז אתה כבר מתחיל לסבול מהאיכות הזוועתית של האירועים האלו. :( |
|
|
|
|