return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Armin Van Buuren @ Ha-Oman Tel Aviv 10-05-2007 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
וגם כמובן ברמלה והסביבה הקרובה אצלי...

וכמובן לא לשכוח...
למסיבה הקרובה
אני מגיע עם...

שלט גדול!:eek:
DvJ
טוב יש לי כרטיס
עכשיו צריך רק לחכות לחמישי....
uzi
אילן, מה עם הראיון של מנו דה יונג?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
אילן, מה עם הראיון של מנו דה יונג?


soon
:D
ZetLAW
איך אני קונה כרטיס מרחוק ?

הבנתי שאני חייב להגיע לאזור כדי לקנות . .

WTF ? !
מה זה כסף שחור ! למה הם לא מקבלים ויזה !
uzi
quote:
Originally posted by ZetLAW
איך אני קונה כרטיס מרחוק ?

הבנתי שאני חייב להגיע לאזור כדי לקנות . .

WTF ? !
מה זה כסף שחור ! למה הם לא מקבלים ויזה !

התשובה הקצרה היא, זה מה שיש.
התשובה המלאה היא...
קודם כל, ככה זה בארץ, דיסקוטק זה לא ארוע שאפשר לקנות כרטיסים באשראי. לא שווה להם בכלל להתעסק עם חברות אשראי. יותר מדי נהלים, עמלות, דינים, התחייבויות, תשלומים, מנהלי ורואי חשבונות, עורכי דין, נהלי החזרות, ביטולים ופגיעה בלקוח...
זה לא משתלם בשביל ארוע כל כך קטן וחד פעמי!
דבר שני, זה לא בדיוק שחור כי הכרטיס הוא הקבלה שלך, אם כי הם לוקחים אותו בכניסה לארוע וזה לא בסדר.
דבר שלישי, ההנהלה של רשת האומן בילתה בבתי משפט, משטרות וכלאים לא פעם ולא פעמיים, הכל מתועד בעיתונים. אז מה אתה מופתע?
דבר רביעי, הם לא צריכים אותך, יש להם מועדון מפוצץ לקוחות גם ככה.
דבר חמישי, גם אם תקנה כרטיס אז אין לך מקום לנשום שם.

זה הוגן?

******** בכל זאת, מי שלא היה בארמין חייב ללכת! ********
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
התשובה הקצרה היא, זה מה שיש.
התשובה המלאה היא...
קודם כל, ככה זה בארץ, דיסקוטק זה לא ארוע שאפשר לקנות כרטיסים באשראי. לא שווה להם בכלל להתעסק עם חברות אשראי. יותר מדי נהלים, עמלות, דינים, התחייבויות, תשלומים, מנהלי ורואי חשבונות, עורכי דין, נהלי החזרות, ביטולים ופגיעה בלקוח...
זה לא משתלם בשביל ארוע כל כך קטן וחד פעמי!
דבר שני, זה לא בדיוק שחור כי הכרטיס הוא הקבלה שלך, אם כי הם לוקחים אותו בכניסה לארוע וזה לא בסדר.
דבר שלישי, ההנהלה של רשת האומן בילתה בבתי משפט, משטרות וכלאים לא פעם ולא פעמיים, הכל מתועד בעיתונים. אז מה אתה מופתע?
דבר רביעי, הם לא צריכים אותך, יש להם מועדון מפוצץ לקוחות גם ככה.
דבר חמישי, גם אם תקנה כרטיס אז אין לך מקום לנשום שם.

זה הוגן?

******** בכל זאת, מי שלא היה בארמין חייב ללכת! ********



תסלח לי אדון עוזי
אתה יודע שאני מאוד מעריך אותך אבל עם כל הכבוד האופן החד צדדי שבו אתה כל הזמן רואה את הדברים הוא מקומם.

אחרי ההתפרקות של נקסט האומן שמיצב את עצמו כבר מזמן כמועדון שדוגל בסוגים אחרים של קהלים ומסיבות יכל פשוט להישאר עם הליינים הקבועים שלו ולא להביא לליין הדגל את ארמין (עכשיו בפעם השלישית) ואת פרי קורסטן (פעם אחת עד כה)
אני לא משלה את עצמי שאין כאן ראייה עסקית מאחורי זה אבל עדיין אנחנו כקהל שצורך את המוזיקה הזו צריכים להסתכל על זה בפן המעשי
יש לנו הזדמנות בתדירות יחסית גבוהה מאוד לראות את אחד הדי ג'יים שיש הסכמה רחבה לגבי היותו אחד המובילים בעולם הטראנס כיום אם לא המוביל (עבורי למשל הוא הדי ג'יי המרתק ביותר בעולם הטראנס היום, תמיד הרגשתי שהוא הדי ג'יי שהטעם שלו בטראנס הכי קרוב לטעם שלי, מה גם שאני חושב שהוא מחזיק ערב שלם בצורה מצוינת)

אני לא אומר שמנהלים את האומן חסידי אומות עולם אבל עם כל הכבוד מדובר כאן לפחות באיש הלילה אולי הכי בולט בישראל ב-15 שנים האחרונות וגם אם מפעל חייו נסגר לפני מספר חודשים והאומן התל אביבי די חוסה בצל אותן שנים יפות של אחיו הגדול, עדיין אני חושב שלהיות כל כך ממורמר כנגד האומן זה פשוט בא מקום מאוד מפונק.

להתלונן על הדוחק.? אני מקבל לחלוטין את התלונות האלה אבל רבאק מצאת 5 דברים רעים להגיד על האומן ובקושי רבע דבר אחד טוב...אם אני הייתי אדם אובייקטיבי שמסתכל על העניינים מבחוץ הייתי אומר שבגלל אנשים עם דיעות כמו שלך לא שווה להחזיק כאן ליין קבוע של מסיבות טראנס שלא לדבר על ייבואים חד פעמיים מדי כמה חודשים.
וכדאי שתחשוב על זה טוב - מצד שני...נדמה לי שאתה פשוט נהנה יותר לשבת בבית ולהאזין למוזיקה הזו...זכותך.
uzi
אילן היקר, אני מאוד נהנה שאתה מגיב להודעותיי.

ידידי, זה מה שהולך במדינה, זה מה שיש פה, זה האמת וזו המציאות.
אני מבטיח לא לפתוח לשון הרע יותר, אבל בחייאט אילן, בא לא נדמיין שיש לנו פה חיי לילה מכובדים... ואת זה ניסחתי בעדינות מירבית.
:D

אני מבין שצריך לומר תודה על מה שיש, ברור לי שאלמלא האומן 17, ארמין ופול ואן דייק לא הייתה סצנה בארץ. אבל תסלח לי, הזוועה שהולכת שם לא מצדיקה כלום.

כן, גם אני שרוף על ארמין ו-10 הפרקים האחרונים היו אגדה!
אני רואה בו בין התקליטנים המפורסמים היחידים שנשארו נאמנים לטראנס.

אני לא מאמין שאני מפונק, יש פשוט גבול מסויים של כמה אני מוכן לסבול...
ואתה יודע מה? הספיק לי. מה שהחזיק אותי עד עכשיו הייתה האהבה למוזיקה אבל אחרי כל כך הרבה פעמים שראיתי שהאיכות מזעזעת אז אני לא פראייר.
אכפת לי מהאוזניים שלי, מהאוויר שאני נושם, מהמקום שלי ומהתקליטן שאני אוהב ואני לא מוכן לתמוך יותר ב*** שהולך שם. אני מאוד מופתע שיש לך סבלנות וסובלנות למה שהולך שם, שיהיה לך לבריאות, אבל זה לא פלא שיותר ויותר אנשים מאוכזבים מארועים ומהמוזיקה הזו.

אילן, יש דרך אחרת ואפשר לנסח אותה במילה אחת... כבוד!
אפשר להביא את ארמין גם בלי צפיפות, עם סאונד-מן, עם אבטחה רצינית... למה זה לא קורה? רק תגיד לי למה?
:(

כתוצאה מכך, ברור שאני נהנה יותר לשבת בבית כמו מלך ולקבל את ארמין ישירות לתוך האוזניות שלי עם סאונד נורמלי.

תאמין לי אילן, כל כך עצוב לי!
כל כך כואב לי על זה שאני לא הולך לראות את ארמין, אין לך בכלל מושג.
אבל הפעם אני לא הולך כי אכפת לי מעצמי.
Viperon
אילן אל תשכח לצלם את השלט!
uzi
אתה לא יודע כמה ארמין התרגש לראות אותו מרים שלט!
החזקנו את השלט ההוא בזוגות!
זה גנב תשומת לב מדהימה!

markfeldman
עוזי !

אתה לא מגיע !?!
DvJ
מתחממים בינתיים עם מנו ומרסל וודס הולך להיות קטלני היום...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement