| Viber |
| quote: | Originally posted by romigi
לאותו טראק קוראים:
from seven till haoman 17..
יצא באוסף אקסטראואזנה 1 או 2..
האמת קטע ככה ככה וסהר לא ממש אהב אותו מאחר ורנה סיים אותו לבד וסהר לא היה מרוצה מהתוצאה..
אבל כן היו ימים שאשכרה לאומן היו המנונים ייחודיים.. |
ככה ככה זה עניין של דיעה חביבי
;)
יש'ך אותו באיכות סבירה אגב? |
|
|