|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Antony |
ni zeker of deze al geweest zijn:
 |
|
|
| Xilver |
| ing dikke +1 voor Beacourt. |
|
|
| Devilex |
 |
|
|
| MikeVee |
Als ge diene post moet dees er ook bij:
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Bart Peeters heerst, dat staat buiten kijf. Aan allen die het tegendeel beweren heb ik 4 woorden te zeggen: Het Leugenpaleis/Het Peulengaleis. |
|
|
| Gladius |
| idd, ik ben enorme fan van het Leugenpaleis en ik vind zijn muziek zalig, maar ge moet toch toegeven dat de Barre op tv een pak minder is. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Ik ben en blijf een fan, zelfs van zijn warrige tv-optredens. |
|
|
| chRonique |
 |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
|
Allé jong :)
Ik vind dat een van de weinige socialisten met uitstraling, degelijkheid en bovenal dossierkennis... Iets wat van zijn partijgenoten niet gezegd kan worden. |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| quote: | Originally posted by Xilver
Lol hallo? Get some taste. |
Ja man als ik da nu een babe vind...
Smaken verschillen nu eenmaal . |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zelfs een zatte Hrinho zou daar nog niet overgaan :p |
|
|
|
|