return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 14)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
Deze staat in de BV Appreciation Thread, maar ik vind dat ie eerder hier thuishoort :p

MikeVee
Neeje, de Rik is :toocool: .

Maar ik ga even door:







Iets stoort me aan haar gezicht (de vorm ofzo,ik weet het niet juist).















van al deze personages moet ik niets hebben.
Push2005


Nerveuze blaaskaak
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by MikeVee



Iets stoort me aan haar gezicht (de vorm ofzo,ik weet het niet juist).


akkoord, zeker niet lelijk maar der lopen der schoner rond :p

echt ergeren doe ik mij niet aan haar, maar t is ook nie da'k ze zo graag op't scherm zie (maar dat heeft mss meer te maken met haar programma's)
TOR
quote:
Originally posted by MikeVee
van al deze personages moet ik niets hebben.


Drie minuten voor de tv en je nagels zijn al volledig opgevreten, als ik het zo bekijk :p
Real
Guy Mortier is een held.
MikeVee
quote:
Originally posted by TOR
Drie minuten voor de tv en je nagels zijn al volledig opgevreten, als ik het zo bekijk :p


:D Weinig één en VTM kijken help. En prozac natuurlijk. :disbelief
Config
quote:
Originally posted by MikeVee
:D Weinig één en VTM kijken help. En prozac natuurlijk. :disbelief


VTM :whip:
Crebilis




Zehra
Niet naar die zenders kijken helpt ook. Ik ken bijna niemand van die BV's hier. Ma goed ook mss... :)

Real
Ja idem. Wie zijn dat toch allemaal. :nervous:
Xilver
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 
Privacy Statement