|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
Deze staat in de BV Appreciation Thread, maar ik vind dat ie eerder hier thuishoort :p
 |
|
|
| MikeVee |
Neeje, de Rik is :toocool: .
Maar ik ga even door:


Iets stoort me aan haar gezicht (de vorm ofzo,ik weet het niet juist).




van al deze personages moet ik niets hebben. |
|
|
| Push2005 |

Nerveuze blaaskaak |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by MikeVee

Iets stoort me aan haar gezicht (de vorm ofzo,ik weet het niet juist). |
akkoord, zeker niet lelijk maar der lopen der schoner rond :p
echt ergeren doe ik mij niet aan haar, maar t is ook nie da'k ze zo graag op't scherm zie (maar dat heeft mss meer te maken met haar programma's) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by MikeVee
van al deze personages moet ik niets hebben. |
Drie minuten voor de tv en je nagels zijn al volledig opgevreten, als ik het zo bekijk :p |
|
|
| Real |
| Guy Mortier is een held. |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by TOR
Drie minuten voor de tv en je nagels zijn al volledig opgevreten, als ik het zo bekijk :p |
:D Weinig één en VTM kijken help. En prozac natuurlijk. :disbelief |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by MikeVee
:D Weinig één en VTM kijken help. En prozac natuurlijk. :disbelief |
VTM :whip: |
|
|
| Zehra |
| Niet naar die zenders kijken helpt ook. Ik ken bijna niemand van die BV's hier. Ma goed ook mss... :) |
|
|
| Real |
| Ja idem. Wie zijn dat toch allemaal. :nervous: |
|
|
| Xilver |
 |
|
|
|
|