|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
| quote: | Originally posted by BZRK
Nee, mijn stem gaat naar deze toffe kerel:
|
Je haat hem enkel door de aard van zijn werk :p
Er zijn veel ergere persoonlijkheden te vinden in de wereld van belspelletjes.
Ik blijf nog steeds bij mijn eerste keuze. Niemand ergert me meer dan Bart Peeters, al komen Kader Gürbüz, Veronique de en Yasmine dicht in de buurt. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
Kader Gürbüz |
Wat doet zij feitelijk verkeerd? |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Real
Wat doet zij feitelijk verkeerd? |
Ja, die hoort in dit topic thuis :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
Wat doet zij feitelijk verkeerd? |
Ze heeft hetzelfde probleem als de anderen uit mijn laatste lijstje. Ze is niet zichzelf op het scherm, ze zet telkens een fictief persoon neer, ook in reguliere praatprogramma's. Het ergste is dat ze dat met een teveel aan enthousiasme doet, waardoor er een waas van overacting en artificialiteit rond haar hangt.
Ik walg ervan. |
|
|
| MikeVee |
Dan eerder dit geval, die in elke brt/tv1/één reeks van de afgelopen 15 jaar een hoofdrol speelt.

Dat is zoals deze, die de hoofdrol in zowat elke vlaamse film van de afgelopen 30 jaar voor zijn rekening genomen heeft:
 |
|
|
| TOR |
Mja, bij haar heb ik minder het gevoel dat ze iemand anders dan zichzelf speelt.
Trouwens, hoe konden we deze vergeten:
:nervous: |
|
|
| Real |
| Bwa, ik stoor mij niet echt aan hen. Overrated, akkoord. Net zoals pakweg Clouseau. |
|
|
| Xilver |
| Ok, serieus, wat doet Wim Helsen hier in dit topic... Die kerel is gewoon super. |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ok, serieus, wat doet Wim Helsen hier in dit topic... Die kerel is gewoon super. |
+1
Ik ben een maand geleden naar zijn nieuwe show geweest en ik heb nog nooit zo hard en zo veel gelachen :D |
|
|
| djcresto |
| nog niemand een pic gepost van Jean marie Dedecker? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Xilver
Ok, serieus, wat doet Wim Helsen hier in dit topic... Die kerel is gewoon super. |
Wim Helsen = Alex Agnew = Geert Hoste = flauw en marginaal :p |
|
|
|
|