|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed!
|
WORD, ze ziet er zelfs goed uit met eens 'n beetje treflijk haar |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Real
Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed!
edit: En Frank Raes is nog niet half zo slecht als die nitwits op VT4 (polspoel :whip: ) of KA2. |
Ik ben serieus.
Catherine is nog stijver dan de betonnen lantaarnpaal voor mijn deur en past geenszins bij het sportjournaal, waar enige dynamiek toch van belang is (cfr. Filip Joos, Eddy Demarez, Karl Vannieuwkerke). Hetzelfde geldt overigens voor Stefaan Lammens en Tom Coninckx.
Frank Raes heeft een ruime kennis maar weet dat van zichzelf en heeft vaak een arrogante houding.
Stef Wijnants behoort tot mijn eerder geschetste categorie van fake enthousiasme.
Goed dat je Ka2 vermeldt in je post trouwens, ik was de volgende idioot al bijna vergeten:
 |
|
|
| Progrez |
| Stuk voor stuk meesterlijk in hun vak in vergelijking met Carl Huybrechts. |
|
|
| Push2005 |
Die Catherine halen ze idd beter van het scherm.
Ik wou even tijd vrijmaken voor een echte BV:


:toothless |
|
|
| MikeVee |

Hans Otten uiteraard
en deze ondertussen bv-af mensen:
 |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Hetzelfde geldt overigens voor Stefaan Lammens en Tom Coninckx.
|
Tom Coninckx, ja volledig correct. Hij kan er niets van, hij is dan ook meer een omroeper, hij verslaat geen voetbalmatchen.
Met zijn belachelijke kledij ook altijd.. |
|
|
| Bertn |
| Hans otten vind ik anders schitterend in zijn vak:) En hetzelfde geldt voor Frank Raes. |
|
|
| Moisture |


en dan nog de avatar van bertn |
|
|
| mrcanon |
Hehe, ja die mannen van the block en temptation island, die hebben ulder nogal belachelijk gemaakt!
Wat betreft Johan Gielen, ik ben hem maar pas beginnen haten nadat ik hem de eerste keer hoorde draaien :p |
|
|
| Real |
Robin Janssens is ook een held Kevin.
On continue:

Enfin, het gros van de Vlaamse zangers. |
|
|
| MikeVee |

 |
|
|
| mrcanon |
Flor & Tommy, waar is den tijd!
Confusion :clown: |
|
|
|
|