|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread!
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Bon, ff polsen bij wie de haren spontaan ten berge rijzen bij het aanschouwen van een welbepaalde BV.
Laat mij de spits afbijten:
:nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Push2005 |
 |
|
|
| MikeVee |
 |
|
|
| TWiXT. |
 |
|
|
| TOR |
En hij zal in de aanloop naar de verkiezingen weer vaak te zien zijn :nervous: |
|
|
| MikeVee |

Ik erger me nogal snel aan mensen die te veel op TV komen :o |
|
|
| Sh!fty |
 |
|
|
| MikeVee |
Niet te vergeten, deze 2 exemplaren.
Als je deze ziet op TV weet je dat er weer eens of andere idiote maatregel volgt.

 |
|
|
| Progrez |
Haha. Bart Peeters is sowieso een uitstekende keuze.
Toch mogen we de volgende kwal zeker niet vergeten:
 |
|
|
|
|