|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Antony
Das een komisch talent! En das nog ni zone lompe alsem laat uitschijne. Dien weet best zelf dattem ni kan zingen en da zen liekes op niks trekken. Maar zolang ze hem voor zo'n optredens boeken... Zo willek kik gerust ook gelanceerd worden alsek dan nimmer moet gaan werken. Kheb al paar keer Pfaffs gezien (jullie ook, anders kunde der niks tegen hebben) en de Sam doe mij op zen minst nog af en toe lachen me zen pintjes die hem kilometers ver vanaf den toog toeroepen. |
haha een komisch talent? laten we het houden bij nen omhooggelopen johnny |
|
|
| Antony |
| das gewoon de echte versie van snellen eddy. ma oh zo nutteloze discussie. ik vinnem grappig, gij duidelijk ni. boeiage |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Antony
ma oh zo nutteloze discussie. |
waarvoor kom je hier anders? :haha: |
|
|
| Antony |
| das hier wel een feit tegewoordig :p |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by FredNova
|
Haha, good call.
Sommige keuzes vergen mijns inziens wel enige uitleg. :D Wat is er bijvoorbeeld zo ergerlijk aan Bruno Wyndaele, Marc Reynebeau of Karl Vannieuwkerke? Of Piet Goddaer? Ik zou dan eerder voor Daan of inderdaad Koen Buyse opteren :p
In mijn geval is het overdreven enthousiasme waar ik een hekel aan heb. Bart Peeters en Ivan Devadder komen beiden erg onnatuurlijk en fake over. Al dat artificiële gedoe raakt mijn diepste menszijn :mad:
Ben Crabbé kan er ook wat van, maar in mindere mate.
*edit* Over artificieel gesproken:

:nervous: |
|
|
| mrcanon |
Met de volgende spreek ik waarschijnlijk voor heel beta:

We like to party, yeah :p |
|
|
| The Freezzz |
 |
|
|
| TOR |
 |
|
|
| Push2005 |
:whip:
De Crem roxx ! |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
De Crem roxx ! |
Ik ben telkens onder de indruk van zijn eloquentie, maar het is een egotripper lol.
On topic:
 |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by TOR
|
Komaan, nu maak je het gewoon belachelijk. Wat heb je tegen die Catherine? Die doet da goed!
edit: En Frank Raes is nog niet half zo slecht als die nitwits op VT4 (polspoel :whip: ) of KA2. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
|
Frank Raes zeker, twordt tijd dat ze em buitensmijten, maar zoals Real zegt, is Guy Polspoel nog vele malen erger. En Filip Joos aan de macht !
De Crem is een van men favo politici, op politiek vlak een ambetanterik, maar das net wat ik apprecieer |
|
|
|
|