return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 12)
View this Thread in Original format
Vishnu

Brult al bijna 'goal' als Zitka op het punt staat om uit te trappen, en hij moet niet zo ADHD-gewijs staan knikken als hij een interview afneemt.


Sorry Luc :p

Verder:
Kris Meertens
Dennis Black Magic
Frank Verstraten
en ik vergeet er zeker nog nen hoop.
Shadowkid
quote:
Originally posted by Vishnu

Brult al bijna 'goal' als Zitka op het punt staat om uit te trappen, en hij moet niet zo ADHD-gewijs staan knikken als hij een interview afneemt.



Maar is desalniettemin wel een van de enige analysten/verslaggevers die van tijd nog iets zinnig zegt. Dat hij dan soms wat over-enthousiast is, is veel beter dan Mostinckx-gewijs de kijker in slaap te wiegen.
christina
nog een vrouw:




AAAARGH!
Eagle`


man ... die verdient echt een paar peren da wijf
Gladius
lol wat doet Filip Joos hier? Da's den beste commentator/voetbaljournalist in België. Die speelt zelf voetbal op een hoog niveau en weet de knepen van het vak. Ik ben blij dat er nog eens ne commentator opstaat met wat terecht enthousiasme (en niet erover zoals Wijnants dat vaak doet).
Vishnu
quote:
Originally posted by Gladius
lol wat doet Filip Joos hier? Da's den beste commentator/voetbaljournalist in België. Die speelt zelf voetbal op een hoog niveau en weet de knepen van het vak. Ik ben blij dat er nog eens ne commentator opstaat met wat terecht enthousiasme (en niet erover zoals Wijnants dat vaak doet).

Kan die mens mij daarom niet ergeren mss? Ik bekritiseer hem niet over zijn voetbalkundig inzicht en oordeelkunde, wel over zijn trekjes en de manier waarop hij het allemaal brengt.
:rolleyes:
Real
Inderdaad! Filip Joos for president!
MikeVee
quote:
Originally posted by Eagle`


man ... die verdient echt een paar peren da wijf



Wie is dat? :conf:

Nu lees ik elke week wel de gespecialiseerde pers, maar ik kan die niet thuisbrengen :( .
Eagle`
quote:
Originally posted by MikeVee
Wie is dat? :conf:

Nu lees ik elke week wel de gespecialiseerde pers, maar ik kan die niet thuisbrengen :( .


joyce van nimmen
Config
Ik begreep ook al niet wat Filip Joos hier in de thread deed. Komaan, over het voetbal zelf moeten we ons niet meer enthousiast maken tegenwoordig.. ik ben tevreden dat er nog een paar commentatoren zijn die echt commentaar durven geven zoals dat vroeger was. Dat was gewoon legendarisch. Niets is erger dan zo'n diplomatische zakken, die met 2 commentaar zitten te geven en dikke nonsens vertellen over een of andere tactiek, die dan gewoon achteraf niet blijkt te kloppen. Filip Joos is net het omgekeerde.. hij ademt gewoon voetbal, en ge hoort ook dat hij zich echt nog kan amuseren met zoon voetbalmatch, zelfs al is het dan op een armzalig niveau.. het is door zo'n commentatoren dat voetbal leeft bij de mensen thuis hoor.

Antony
quote:
Originally posted by Real
Inderdaad! Filip Joos for president!


+1 :)

en had ze ni herkent ons Joyce. ma ze sta goe in deze thread!
Bertn
quote:
Originally posted by Antony



, dat ik niet zelf aan die lul gedacht heb!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 
Privacy Statement