return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 6)
View this Thread in Original format
Push2005


:nervous:
Real
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
On continue:











Enfin, het gros van de Vlaamse zangers.


volledig akkoord, WEG met die vlaamse zangers, vooral die laura lynn mogen ze onmiddellijk afschieten. Die heeft die irritante 'slager'muziek, die op dat moment zo dood als een pier was, terug leven in geblazen ... :whip: :whip: :whip:


quote:
Originally posted by Push2005


laatst idool gezien, die jean doet dat nog echt goed, der zitten daar ander pipo's in die jury die der totaal niets van bakken. Die platenbaas heeft zelfs moeite om verstaanbaar nederlands te praten op den tv :haha:
TOR
quote:
Originally posted by Push2005
:nervous:


Haha, Jean Blaute heeft mijn eeuwige respect na zijn optreden in Brussel Midi een paar weken terug.


@ Real: de verbale kwaliteiten van Robin Janssens zijn te vergelijken met die van Duff Man:

De Geert



de vent int midden uiteraard...





en als kers op de taart:
TOR
Hoofdzakelijk mannelijke figuren die gehaat worden.. :D
Laat mij daar verandering in brengen:



MikeVee
Ergert Martine Prenen u toch niet? :p


Zal er ook eens een paar posten dan :



Bertn
Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten?
djcresto
djcresto
quote:
Originally posted by De Geert



Wacht tot ge zelf moet koken, dan wordt Piet je held!

MikeVee
quote:
Originally posted by Bertn
Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten?


Ik moet er niet van weten, klein/normaal is veel leuker IMO :D
Ieder zijn smaak.


ar dat is niet alles wat me stoort aan dat mens.
Zehra


de nieuwe miss belgië. ik kan die haar kop niet zien en die haar stem niet horen :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement