|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |

:nervous: |
|
|
| Real |
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Real
On continue:

Enfin, het gros van de Vlaamse zangers. |
volledig akkoord, WEG met die vlaamse zangers, vooral die laura lynn mogen ze onmiddellijk afschieten. Die heeft die irritante 'slager'muziek, die op dat moment zo dood als een pier was, terug leven in geblazen ... :whip: :whip: :whip:
| quote: | Originally posted by Push2005
 |
laatst idool gezien, die jean doet dat nog echt goed, der zitten daar ander pipo's in die jury die der totaal niets van bakken. Die platenbaas heeft zelfs moeite om verstaanbaar nederlands te praten op den tv :haha: |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Push2005
:nervous: |
Haha, Jean Blaute heeft mijn eeuwige respect na zijn optreden in Brussel Midi een paar weken terug.
@ Real: de verbale kwaliteiten van Robin Janssens zijn te vergelijken met die van Duff Man:
 |
|
|
| De Geert |
de vent int midden uiteraard...

en als kers op de taart:
 |
|
|
| TOR |
Hoofdzakelijk mannelijke figuren die gehaat worden.. :D
Laat mij daar verandering in brengen:
 |
|
|
| MikeVee |
Ergert Martine Prenen u toch niet? :p
Zal er ook eens een paar posten dan :

 |
|
|
| Bertn |
| Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten? |
|
|
| djcresto |
 |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by De Geert
|
Wacht tot ge zelf moet koken, dan wordt Piet je held! |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by Bertn
Hoe kan je je nu ergeren aan dikke tetten? |
Ik moet er niet van weten, klein/normaal is veel leuker IMO :D
Ieder zijn smaak.
ar dat is niet alles wat me stoort aan dat mens. |
|
|
| Zehra |
de nieuwe miss belgië. ik kan die haar kop niet zien en die haar stem niet horen :whip: |
|
|
|
|