|
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 15)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Er worden kennelijk meer BV's gehaat dan geapprecieerd :D
Hier nog een exemplaar:
 |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by TOR
Er worden kennelijk meer BV's gehaat dan geapprecieerd :D
Hier nog een exemplaar:
|
waar is den tijd dat ze nog Xplo presenteerde op ka2 :toocool: |
|
|
| Devilex |
| Er staan hier wel een pakske BB's en BW's ook tussen zenne. |
|
|
| Antony |
 |
|
|
| Real |
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| Buiten het feit dat hij een irritant manneke was dat de helft van z'n "carrière" naast z'n schoenen liep, was hij op een bepaald moment wel één van de beste wielrenners van de wereld. Echt zonde dat hij mentaal zo zwak was, anders had hij nog héél mooie dingen kunnen laten zien :) |
|
|
| Bertn |
zijn alle coureurs sowieso geen mongolen?
:p |
|
|
| djcresto |
| Wim Van Huffel, das veruit de achterlijkste coureur wss:D |
|
|
| christina |
EVA BREMS!!
wat een geluk dat die de slimste mens ni gewonnen heeft, of we zagen hare kop nog meer!  |
|
|
| Xilver |
| Ja man wat een godverdomse irritante kut is me dat. |
|
|
| Xilver |
| svoor te lachen eh |
|
|
|
|