return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
De wat-erger-ik-me-dood-aan-die-BV thread! (pg. 15)
View this Thread in Original format
TOR
Er worden kennelijk meer BV's gehaat dan geapprecieerd :D

Hier nog een exemplaar:

Eagle`
quote:
Originally posted by TOR
Er worden kennelijk meer BV's gehaat dan geapprecieerd :D

Hier nog een exemplaar:





waar is den tijd dat ze nog Xplo presenteerde op ka2 :toocool:
Devilex
Er staan hier wel een pakske BB's en BW's ook tussen zenne.
Antony
Real
Jasperovitsj
Buiten het feit dat hij een irritant manneke was dat de helft van z'n "carrière" naast z'n schoenen liep, was hij op een bepaald moment wel één van de beste wielrenners van de wereld. Echt zonde dat hij mentaal zo zwak was, anders had hij nog héél mooie dingen kunnen laten zien :)
Bertn
zijn alle coureurs sowieso geen mongolen?


































:p
djcresto
Wim Van Huffel, das veruit de achterlijkste coureur wss:D
christina
EVA BREMS!!



wat een geluk dat die de slimste mens ni gewonnen heeft, of we zagen hare kop nog meer!
Xilver
Ja man wat een godverdomse irritante kut is me dat.

Xilver
En Eva Brems ook.
Xilver
svoor te lachen eh
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 [15] 16 
Privacy Statement