|
[17-11-07] Luminosity pres. Phynn & Friends (Mark Norman, Bolier etc) @ Poema [NL] (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| MindP |
| quote: | Originally posted by MindP
Done! ;) |
Yep, 100%
Looks like it takes some time before the database processes the changings here :S |
|
|
| anne348 |
| Thanks for the notice MindP ;) |
|
|
| Insigma |
| quote: | Originally posted by MindP
Yep, 100%
Looks like it takes some time before the database processes the changings here :S |
Please change thread name : delete Mark Norman |
|
|
| MindP |
| quote: | Originally posted by Insigma
Please change thread name : delete Mark Norman |
See the thread name above my 1st post... there's no Mark Norman, but when you go to the forum view you do see mark norman, looks like it's a "error" in the forum software. Im afraid that only a moderator can fix this. |
|
|
| anne348 |
| quote: | Originally posted by MindP
See the thread name above my 1st post... there's no Mark Norman, but when you go to the forum view you do see mark norman, looks like it's a "error" in the forum software. Im afraid that only a moderator can fix this. |
Ah ouais, mdr :haha:
Lytchix? Help please? |
|
|
| Insigma |
| quote: | Originally posted by MindP
See the thread name above my 1st post... there's no Mark Norman, but when you go to the forum view you do see mark norman, looks like it's a "error" in the forum software. Im afraid that only a moderator can fix this. |
:stongue:
ah ok sorry ;)
Bon pis c pas la fin du monde non plus, qu'est-ce que je suis chiant parfois ? Ok souvent. :wtf: |
|
|
| d&b |
dites le gens qui va au mad et après en hollande, tu passes par le Luxembourg ? tu t'arrêtes faire les courses de clopes ?
oui je sais j'aurais pu pm mais j'avais pas envie |
|
|
| Insigma |
| Mais c'est quoi cette sig' ??? :stongue: :stongue: |
|
|
| Kartman |
| quote: | Originally posted by d&b
dites le gens qui va au mad et après en hollande, tu passes par le Luxembourg ? tu t'arrêtes faire les courses de clopes ?
oui je sais j'aurais pu pm mais j'avais pas envie |
Si besoin oui pis pour bouffer c'est pas mal.
Sinon vu le prix de l'essence au Luxembourg y a pu grand intéret de faire la queue mais oué c'est la tradition l'arret au Lux.
Bon faut qu'on se mette au point. J'orga tout ca et je te phone rapidos ;) |
|
|
|
|