|
MoS den 25 Maj på MUNCHENBRYGGERIET (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Aendy |
| quote: | Originally posted by Gaby
Det var Cream fest (eller MoS kommer inte ihåg) som Doghouse grabbarna fixade innan man satte igång på Münchenbryggeriet. Stures var packat och det är fan me en av dom bästa kvällarna i Stockholm! |
Jo, jag tvivlar inte på att det kommer folk, jag ifrågasätter bara målgruppen. Jag har problem att komma in på Stures och jag har ändå ett par år till på nacken än de flesta klubbkidsen som verkligen älskar Fontaine och co. |
|
|
| reveal |
känns som att det inte är lönt att åka till sthlm för min del... närmare och BETYDLIGT bättre i köpenhamn...
kolla tex vad gourgeous har haft för besök under åren:
ayla
johan gielen
tiësto
rank 1
mauro picotto
des mitchell
ferry corsten
john johnson
judge jules
talla 2xlc
med flera... |
|
|
| RebeL9 |
| låt oss utvandra till Danmark. det förlovade trancelandet i söder! =D |
|
|
| Amnezia |
:mad: e ju som man blir smått förbannad asså...detta blir ju ett rent houseparty igen...kan dom inte fixa nått annat nån gång...lite variation skulle ju inte skada.....humma
näe blir nog inget MoS asså...
nån som har tips på andra klubbar å besöka i sthlm istället..med mer trance som inriktning???????
//Nezia |
|
|
| Proximus |
fokused och doghouse boys söker sig till glamourfolket.. det är helt sant.
och jag är också lite besviken på alla dessa house namn, vill se lite progressive namn för fan... och nån trance namn för er stackars trancare...
:( |
|
|
| s-case |
MoS är och har alltid i grund och botten varit en houseklubb.
Att man på senare år för att tjäna pengar lanserat compilations
som Trance nation & Clubbers guide och allt vad dom heter är en
helt annan sak.
Pete Heller är en rätt känd producent/remixer och att säga
att Doghouse tar helt hit okända DJ's är dumt.
Att dom DJs som dom flesta på detta forum gillar inte kommer
till Stockholm beror nog mest på att dom som arrangerar fester
här personligen inte är så förtjusta i den typen av musik.
Och sen ska man väl inte hymla om att det det tills viss del
lockar "fel" publik. Dessutom kostar större trance dj's en
mindre förmögenhet, det krävs även att man är ute flera månader
i förväg ibland upp till 1 år innan för att kunna boka dom.
Men vem vet, det kanske är något på gång =)
För er som bara inte kan gå är hemma och vara besvikna över
att era favorit djs inte kommer hit så kan jag tipsa om
20.6 Isle of MTV @ Hesperia, Helsinki
Ferry Corsten
Orkidea
Slusnik Luna ( Live )
Bara ta båten över...... |
|
|
| lonne |
| S-case...vore soft om du har ngn mer info att posta om Feery och Orkidea i Helsingfors.:eyes: |
|
|
| lonne |
| S-case...vore soft om du har ngn mer info att posta om Ferry och Orkidea i Helsingfors. Jag blir tacksam för sådanna goda nyheter.. :) :) |
|
|
| s-case |
Finns inte så mycket mer information just nu.
Men jag kan säga till så fort jag vet något |
|
|
| Proximus |
| s-case: you tell them boy :) |
|
|
| Gaby |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jo, jag tvivlar inte på att det kommer folk, jag ifrågasätter bara målgruppen. Jag har problem att komma in på Stures och jag har ändå ett par år till på nacken än de flesta klubbkidsen som verkligen älskar Fontaine och co. |
Då hade man sänkt åldern till 20 (som München) och det var en tisdag-onsdagkväll eller något sånt...;) Det var inte vanliga Sturepubliken utan man var tvungen att ha biljett. Fan va kul det va!!!
Vilka var där? |
|
|
| s-case |
Jag var där, tycker ändå att första MoS festen
med Tall Paul var mycket bättre. Den var på sitt sätt
banbrytande och ett bevis på att det faktiskt fanns
en publik som uppskattade Dj/musiken på ett sätt som
jag bara tidigare upplevt utomlands.
Det var där den klubbvåg vi sett senaste året började. |
|
|
|
|