return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
MoS den 25 Maj på MUNCHENBRYGGERIET (pg. 8)
View this Thread in Original format
Vitryss
Otroligt intressant att läsa!
Fortsätt skriva och läsa här Staffan, så får du lära dig var trance är för nåt skojigt, ;)

Tur att man fyller 20 den 4:e Juni då, fan vad hemskt å missa Tiësto om ni fått hit han till Valborg, riktig ångest....

RK suger, tycker ni också uppenbarligen. Ner med RK!
Gaby
Härligt Staffan! Ni är ju så bra! Monday Bar är ju bäst!
x-dream
Tack det var bra info man fick av den lilla uppsatsen.....

Keep it up....
s-case
Här kommer några Pete Heller produktioner som jag tror
kan tilltala dom flesta av er här. Bara att ladda ner
från internet och lyssna. Det här är givetvis bara ett
fåtal låtar, det finns mycket mer att upptäcka om man
inte gjort det tidigare. Men förhoppningsvis är det en
bit på vägen.

Först och främst bör ni ladda hem

Sunscreem - Perfect motion (Boys own mix)

En av dom absolut mest klassiska progressive house
spåren genom tiderna. Släpptes 1992 men funkar
precis lika bra 10 år senare, en bit musikhistoria.


Heller & Farley - The rising sun (Danny Tenaglia mix)
Heller & Farley - The rising sun (Bedrock remix)
Pete Heller - Big Love
D-Note - Shed my skin (Pete Hellers stylus mix)
Da Hool - Meet her at the loveparade (Pete heller remix)
BPT feat DM Binxter - Moody (Pete Heller remix)
Pete Heller Presents Stylus Trouble - Sputnik

Pete heller har även remixat stora världsartister
som Michael Jackson, Janet Jackson , Kylie Minogue
U2, Chemical Brothers, Pet shop boys.
nosfea
ladda ner från www.audiogalaxy.com

pete heller - Live at Triple J, Sydney (09-03-02)

väldigt bra liveset!
Amnezia
ahaaa...intressant...mkt intressatn att få höra hur det egentligen går till lite...d mesta man hört har varit rykten hur folk trott d e m.m ...

tycker d e kanon att nån/nåra orkar arrangera såna här events i vårt klubb u-land...he he..keep going..hoppas på att global underground partyt blir av...vore gryyyyymt.....

hört att Gatecrasher blev lite intresserade oxå när de fick höra att cream å MoS anordna fester i sverige..vem vet kanske kan bli nått event med dom oxå......yeha.....

//Nezia
doter
quote:
Originally posted by Doghouse
Eventuellt kommer vi att göra en fest i höst i en lokal som tar 3-4000 pers tillsammans med Global Underground. Då är ambitionen att ta in TVÅ supernamn, som van Dyk, Cox, Sasha el dyl. Det beror på om vi får hyra lokalen och om det finns några stora nman lediga.


Faaan va sooooft!!!

*e där redan*
King of Clubs
Det här var den bästa tråd jag läst på TA nånsin tror jag. Grym respekt till Doghouse och s-case för att berikat mej med era inlägg.

Angående östermalmsfolket så är det bara att skita i dom. Eller åtminstone försöka. De stöder ju ändå scenen genom att betala inträde och va faan... man ska inte låta andra förstöra ens kväll.. I Stockholm måste man klä upp sej ganska kraftigt om man vill gå på många av de bästa/stora "klubbarna", framförallt om man inte riktigt har den "mogna" åldern inne. Det handlar ju egentligen om attityder inte kläder och dylikt.

Men jag ska inte ljuga, jag har en hel säck fördommar som jag kämpar med jag också..

Känner inte till Pete Heller alls, men den här låten älskar jag:
D-Note - Shed my skin (Pete Hellers stylus mix)

Sen kan jag bara hålla med min vapendragare lonne om att progressive är så bra som det blir när man står på dansgolvet. Där pratar vi om att hamna i trans på riktigt..
Amnezia
Vilka e det som nu verkligen ska till MoS tvekar fortf å det närmar sig rätt snabbt assååå...:nervous:

De som varit där innan..hur e det egentligen..e det verkligen bara house lr blrie lite annat oxå??? trots d e house jocks så kan dom ju lira annat lixom......

want to know.....;)

//Nezia
Ravesquad
Kommer antagligen bara bli ren o skär tråkhouse...som på Mos på lucia.. Sista halvtimmen kanske nån lirar lite trance så alla ska förstå hur trist dom haft...som på lucia:(

doter
MoS på lucia var iof fett grym!

Hörde rätt mycket bra trance... I slutet precis som du sa... Fu Man Choo osv. Riktigt TUNGT!

GRYM FEST var D!
Gaby
quote:
Originally posted by Ravesquad
Kommer antagligen bara bli ren o skär tråkhouse...som på Mos på lucia.. Sista halvtimmen kanske nån lirar lite trance så alla ska förstå hur trist dom haft...som på lucia:(


Lucia var väl jävligt nice? Jag var tyvärr febrig så det var lite misslyckad för min del men det var väl jävligt bra musik???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 
Privacy Statement