return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
MoS den 25 Maj på MUNCHENBRYGGERIET (pg. 4)
View this Thread in Original format
Proximus
vi behöver nån som digweed, sasha, oakenfold, van dyk eller tenaglia för att verkligen elda upp den svenska publiken!
Xplorer76
quote:
Originally posted by Gaby


Då hade man sänkt åldern till 20 (som München) och det var en tisdag-onsdagkväll eller något sånt...;) Det var inte vanliga Sturepubliken utan man var tvungen att ha biljett. Fan va kul det va!!!

Vilka var där?


Jag var på båda...
Det bästa med Cream festen va att dockan körde samma kväll... så sture till typ 4 eller nåt och sen dockan till 10... tack tack.
Fast måste säga att MoS med Tall Paul är nog det fetaste som har vart i Sverige, när Marc Huges gick upp och avslutade stället så var det så jävla bra ös.... btw, det har inte slutet susa i mina öron än sen efter den kvällen :confused: med det var det nog värt, va bara en fråga när det skulle stanna för evigt......
Ravesquad
Jag var också på båda.. Tall Paul e helt klart det bästa jag upplevt i Sverige. Det vart nästan för mycket:D Han slutade liksom aldrig...trodde aldrig man skulle få säga det om en kväll på Stures.. Men sen dess har det varit helt dött. Ta hit Sasha nu!
Proximus
eller hur!!

Hit med Sasha!! Hit med Digweed!! Hit med Oakie!! Hit med Van Dyk!!

Vi behöver nåt stort, någon banbrytande som bara tänder på gnistan till svenska trance/house scenen.. så att allt exploderar!
s-case
It's all about the money....
Gaby
Nu har ni chansen att påverka så kom igen!!!Maila Staffan och be om lite mera trance!!

Åtminstone två stora fester är inbokade med Ministry of Sound
i Stockholm i höst. Kenny på Ministry i London har bett oss
fråga våra medlemmar vad vilka ni skulle vilja att de tar hit.
Tidigare gånger vi frågat har vi fått massvis med svar och
hoppas på detsamma denna gång. Så.. skriv en lista på ca 5-10
internationella djs du skulle vilja att dom tar hit, gärna med
motivering så vidarebefordrar vi den till London. Kända och
okända namn går lika bra! Skicka listan till:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Gaby
Nu har ni chansen att påverka så kom igen!!!Maila Staffan och be om lite mera trance!!

Åtminstone två stora fester är inbokade med Ministry of Sound
i Stockholm i höst. Kenny på Ministry i London har bett oss
fråga våra medlemmar vad vilka ni skulle vilja att de tar hit.
Tidigare gånger vi frågat har vi fått massvis med svar och
hoppas på detsamma denna gång. Så.. skriv en lista på ca 5-10
internationella djs du skulle vilja att dom tar hit, gärna med
motivering så vidarebefordrar vi den till London. Kända och
okända namn går lika bra! Skicka listan till:
Fan de låter najjs, då kan det ju bra om vi kanske går ihop lite så det blir fler röster så att säga på samma, kan ju vara så då att det är större chans att få hit just den vi vill ha än om det finns lite olika önskemål som kanske resulterar i att en sunkig house DJ kommer iaf......

:)
Ravesquad
quote:
Originally posted by Gaby
Nu har ni chansen att påverka så kom igen!!!Maila Staffan och be om lite mera trance!!

Åtminstone två stora fester är inbokade med Ministry of Sound
i Stockholm i höst. Kenny på Ministry i London har bett oss
fråga våra medlemmar vad vilka ni skulle vilja att de tar hit.
Tidigare gånger vi frågat har vi fått massvis med svar och
hoppas på detsamma denna gång. Så.. skriv en lista på ca 5-10
internationella djs du skulle vilja att dom tar hit, gärna med
motivering så vidarebefordrar vi den till London. Kända och
okända namn går lika bra! Skicka listan till:


Den där listan är bara till för o skapa hype...dom tar ju ändå det billigaste dom kommer över..:(
s-case
Eric Morillo
Dave Seaman
Steve Lawler
Seb Fontaine
Tall Paul
Yousef

Är bara några av dom dj's Doghouse har haft
på besök senaste året. Dom är alla stora
namn och kostar otroligt mycket pengar.
Ravesquad
quote:
Originally posted by s-case
Eric Morillo
Dave Seaman
Steve Lawler
Seb Fontaine
Tall Paul
Yousef

Är bara några av dom dj's Doghouse har haft
på besök senaste året. Dom är alla stora
namn och kostar otroligt mycket pengar.


Hur mycket e otroligt mycket pengar? Att säga att dom tar det billigaste e iofs att överdriva men jag tror inte dessa djs varit dom populäraste på tidigare listor. Listorna kan kanske va bra för o kolla intresset och skapa pr men det påverkar knappast vem dom tar hit...som sagt its all about the money..

s-case
Morillo kostade nog säkert 150000kr
Dave Seaman och Seb fontaine mellan 35000 - 60000kr
mycket möjligt att dom kostar mer beroende på vilken veckodag osv.
Steve Lawler kanske 20000kr eftersom det var en måndag
och första festen med Global underground.

Tror själv inte att listorna har någon direkt betydelse.
Är man i 40års åldern och ordnar fester så är man nog
inte så sugen på att ha ung publik, som bara dricker
vatten och viftar med glowsticks.
reveal
quote:
Originally posted by Ravesquad


Den där listan är bara till för o skapa hype...dom tar ju ändå det billigaste dom kommer över..:(


känns som om det var så förra gången man kunde rösta iaf... :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement