return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
MoS den 25 Maj på MUNCHENBRYGGERIET (pg. 9)
View this Thread in Original format
doter
quote:
Originally posted by Gaby


Lucia var väl jävligt nice? Jag var tyvärr febrig så det var lite misslyckad för min del men det var väl jävligt bra musik???

Du har alldeles rätt! D var grymt på alla sätt å vis!

Kommer du nu den 25e?
Gaby
quote:
Originally posted by doter

Du har alldeles rätt! D var grymt på alla sätt å vis!

Kommer du nu den 25e?


Det klart ;)
Gaby
Vilka har biljett nu då?
nosfea
quote:
Originally posted by Gaby
Vilka har biljett nu då?


jag har ... vi ska sitta hemma hos mig innan, bor ju 2 kvarter från munchen.
:crazy: :eyespop: :crazy: :eyespop:
doter
ja har ej biljett men ja har medlemskort iaf som man kommer in till samma pris på... lr?

Ja kommer improvisera =P ööööhh säger man så... Ja menar ja tar dagen som den kommer... Antingen så kommer ja lr så passar ja...
Gaby
TA-möte vid trapporna 01:00???
doter
Låter bra d!

Om ja nu kommer... framtiden får svara på d =P
Ravesquad
Hoppas alla ni som e där festar järnet:crazy:

Får man tro DN PåStan så lär ni göra det..:rolleyes: I en grymt dålig artikel där nån Mats Carlsson (dj, klubbarrangör) får komma till tals, beskrivs problemet med ministry of sound som att; "Folk går ju dit för för att få den där adrenalinkicken, en spark i röven av sådan dagagagaga-eurotechno, men det är ju ingen som bryr sig om vilka låtar som spelas, egentligen är det bara ett snäpp upp från ett vanligt svennedisko." - :whip: :whip:


Eftersom DN gärna sväljer sånt skriver dom vidare: "innanför de laserbelysta väggarna kommer 2000 människor som aldrig sett varan förut dansa till öronbedövande techno och skrikande visseltjut, vända mot en dj på en upphöjd scen med eld runtomkring sig i en show som han får 15000 pund för."

Varför måste dom va så jävla oinformerade??
reveal
dom fattar ju ingenting, de borde inte få skriva artiklar om saker de inte känner till :whip:

iofs så vet jag inte hur det är på MoS i sthlm nu, men jag antar att hade skrivit ungefär samma om Tiesto besökte docklands eller nåt sånt :p
King of Clubs
quote:
Originally posted by Ravesquad
Hoppas alla ni som e där festar järnet:crazy:

Får man tro DN PåStan så lär ni göra det..:rolleyes: I en grymt dålig artikel där nån Mats Carlsson (dj, klubbarrangör) får komma till tals, beskrivs problemet med ministry of sound som att; "Folk går ju dit för för att få den där adrenalinkicken, en spark i röven av sådan dagagagaga-eurotechno, men det är ju ingen som bryr sig om vilka låtar som spelas, egentligen är det bara ett snäpp upp från ett vanligt svennedisko." - :whip: :whip:


Eftersom DN gärna sväljer sånt skriver dom vidare: "innanför de laserbelysta väggarna kommer 2000 människor som aldrig sett varan förut dansa till öronbedövande techno och skrikande visseltjut, vända mot en dj på en upphöjd scen med eld runtomkring sig i en show som han får 15000 pund för."

Varför måste dom va så jävla oinformerade??



Jag läste den artikeln och retade också upp mej ganska duktigt... Mats Carlsson är även känd som Mad Mats (från fusion)... Lirar ju jazz och fusion, borde inte utala sig om nåt som han uppenbarligen inte har koll på, bara för att han har rätt att kalla sig DJ.

Amnezia
okeeej allihop som var på MoS igår å vaknat.....

hur var partyt.....missa man något stort???

want to knooow.....;)

så man inte bestämmer sig för å skita i nästa party med.....
nosfea
festen var grYYYYmmm, pete heller mixade otroligt bra,
men det som var mest överraskande var sylvester dansgolvet vilken musik!!! Det var en skit bra blanding av marco V & armin van burren sound.
keep up the good work!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 
Privacy Statement