|
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08)
|
View this Thread in Original format
| sh33p |
כו כן הוא שוב מגיע
 |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by sh33p
כו כן הוא שוב מגיע
|
YYYYYYYYYYYEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!
:D :p :cool: :gsmile: :toocool: :crazy: :tongue3 |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by uzi
סיבה למסיבה! |
DAMN RIGHT! A summer with Digweed, Armin & Tiesto is drowning into a party trance! |
|
|
| markfeldman |
אייימןןןןןןןןןןן
LOOKING FORWARD.... |
|
|
| Shahar |
אולי תראו אותי שם :)
לא מאמין שבפעם האחרונה שראיתם אותי הייתי בן 18 |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| מקווה לא לסגור שם.. |
|
|
| black_mammmba |
WOW
אני מת להיות איתו שוב !!
יש פרטים
מכירת כרטיסים
גילאים ?
אחלה מתנת יהולדת זה להיות עם ארמין :) |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
WOW
אני מת להיות איתו שוב !!
יש פרטים
מכירת כרטיסים
גילאים ?
אחלה מתנת יהולדת זה להיות עם ארמין :) |
בד"כ באומן זה 24 פלוס |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אם הוא אנגן טראנס במסיבה איפשהו שבוע קודם אז אני גם אגיע
אני חייב טראנס זה לא הולך ככה
נקווה לטוב :gsmile: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אם הוא אנגן טראנס במסיבה איפשהו שבוע קודם אז אני גם אגיע
אני חייב טראנס זה לא הולך ככה
נקווה לטוב :gsmile: |
מה שהוא מנגן בתוכנית שבוע-שבועיים לפני ההופעה זה מה שינוגן בהופעה...
תמיד זה כך.
אנחנו צריכים להגיד תודה שלפחות עוד ארמין מגיע פעמיים שלוש בשנה ומנגן קצת טראנס יפה. |
|
|
|
|