return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 4)
View this Thread in Original format
markfeldman
אני בדיוק עכשיו שומע את פרק 358 - הקלאסיקות של הקיץ

אני ממליץ לארמין פשוט ללכת על הטראקליסט הזה ואני חושב שכולנו נתפוצץ על הרחבה !
EternalMusic
מישהו מוכר כרטיסים באזור הצפון?
מישהו?
please...

(טבריה)

ועוד שאלה, אם ארכוש כרטיס לפני, ואני בן 22, יעשו לי בעיות עם הגיל?
GYPSYGY
quote:
Originally posted by EternalMusic
מישהו מוכר כרטיסים באזור הצפון?
מישהו?
please...

(טבריה)

ועוד שאלה, אם ארכוש כרטיס לפני, ואני בן 22, יעשו לי בעיות עם הגיל?


http://www.layla.co.il/campaign/haoman17/
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by EternalMusic
מישהו מוכר כרטיסים באזור הצפון?
מישהו?
please...

(טבריה)

ועוד שאלה, אם ארכוש כרטיס לפני, ואני בן 22, יעשו לי בעיות עם הגיל?

הבעיה היחידה שעשויים לעשות לך זה על זה שנעלמת מהפורום הזה.
מעבר לזה לבן 22 לא צריכה להיות שום אבל שום בעיה להכנס.
לפני כל מסיבה כמעט עולה מישהו אחר עם השאלה הזו.

בפן האישי יש סיכוי שאני אוותר על המסיבה...
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בפן האישי יש סיכוי שאני אוותר על המסיבה...



??? WTF ???
black_mammmba
מגיע מגיע :)
יאמי פעמיים ארמין בשנה
כי טוב
EternalMusic
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הבעיה היחידה שעשויים לעשות לך זה על זה שנעלמת מהפורום הזה.
מעבר לזה לבן 22 לא צריכה להיות שום אבל שום בעיה להכנס.
לפני כל מסיבה כמעט עולה מישהו אחר עם השאלה הזו.

בפן האישי יש סיכוי שאני אוותר על המסיבה...


תודה!

יפה שאתה זוכר אותי :)
צבא,שיט וכאלה..גוזלים זמן :\
vit048
הסלקציה של גיל לדעתי אמור לעשות אותו אדם שמוכר לך את הכרטיס.
כי שאתה בא למועדון איזה טעם יש להם לא להכניס אותך גם ככה
אף אחד לא ימלא את המקום שלך.
בכל מקרה נקודות שלי מהפעם הקודמת שלי עם ארמין.
מוסיקה רועשת מדי צריכים שם לכוון יותר טוב את העוצמות.
בעיה נוספת שלי זה עירבוב של עשן של סיגריות וכל מיני אפקטיס
עם אור וזה גורם לי לדמעות בעינים רק אחרי כמה זמן אני מתרגל לזה.
הוא עולה בשתיים בלילה ואנחנו היינו בפנים כבר ב 12 וחצי
סתם בזבוז כוחות לקראת הסוף כבר נירדמתי.
GYPSYGY
quote:
Originally posted by vit048
הסלקציה של גיל לדעתי אמור לעשות אותו אדם שמוכר לך את הכרטיס.
כי שאתה בא למועדון איזה טעם יש להם לא להכניס אותך גם ככה
אף אחד לא ימלא את המקום שלך.
בכל מקרה נקודות שלי מהפעם הקודמת שלי עם ארמין.
מוסיקה רועשת מדי צריכים שם לכוון יותר טוב את העוצמות.
בעיה נוספת שלי זה עירבוב של עשן של סיגריות וכל מיני אפקטיס
עם אור וזה גורם לי לדמעות בעינים רק אחרי כמה זמן אני מתרגל לזה.
הוא עולה בשתיים בלילה ואנחנו היינו בפנים כבר ב 12 וחצי
סתם בזבוז כוחות לקראת הסוף כבר נירדמתי.

מה? פעם ראשונה באומן :gsmile:
sh33p
quote:
Originally posted by GYPSYGY
מה? פעם ראשונה באומן :gsmile:


יותר בכיוון של "מה? פעם ראשונה במועדון?"

vit048
כן אני לא נוהג כמוכם לבלות כל שישי שבת במועדון.
משום מה אני לא מרגיש שמשהו חסר לי.
GYPSYGY
אני אישית כבר מזמן לא מבלה כל שישי במועדון כי דבר ראשון פשוט לא מנגנים את המוזיקה שאני אוהב.
אבל בכללי אני לא יודע איך אפשר לשרוד חודש בלי מסיבה.
אני כבר מרגיש כמו איזה נרקומן שמחכה למנת טראנס הבא שלו.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement