|
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
אני בדיוק עכשיו שומע את פרק 358 - הקלאסיקות של הקיץ
אני ממליץ לארמין פשוט ללכת על הטראקליסט הזה ואני חושב שכולנו נתפוצץ על הרחבה ! |
|
|
| EternalMusic |
מישהו מוכר כרטיסים באזור הצפון?
מישהו?
please...
(טבריה)
ועוד שאלה, אם ארכוש כרטיס לפני, ואני בן 22, יעשו לי בעיות עם הגיל? |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
מישהו מוכר כרטיסים באזור הצפון?
מישהו?
please...
(טבריה)
ועוד שאלה, אם ארכוש כרטיס לפני, ואני בן 22, יעשו לי בעיות עם הגיל? |
http://www.layla.co.il/campaign/haoman17/ |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
מישהו מוכר כרטיסים באזור הצפון?
מישהו?
please...
(טבריה)
ועוד שאלה, אם ארכוש כרטיס לפני, ואני בן 22, יעשו לי בעיות עם הגיל? |
הבעיה היחידה שעשויים לעשות לך זה על זה שנעלמת מהפורום הזה.
מעבר לזה לבן 22 לא צריכה להיות שום אבל שום בעיה להכנס.
לפני כל מסיבה כמעט עולה מישהו אחר עם השאלה הזו.
בפן האישי יש סיכוי שאני אוותר על המסיבה... |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בפן האישי יש סיכוי שאני אוותר על המסיבה... |
??? WTF ??? |
|
|
| black_mammmba |
מגיע מגיע :)
יאמי פעמיים ארמין בשנה
כי טוב |
|
|
| EternalMusic |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הבעיה היחידה שעשויים לעשות לך זה על זה שנעלמת מהפורום הזה.
מעבר לזה לבן 22 לא צריכה להיות שום אבל שום בעיה להכנס.
לפני כל מסיבה כמעט עולה מישהו אחר עם השאלה הזו.
בפן האישי יש סיכוי שאני אוותר על המסיבה... |
תודה!
יפה שאתה זוכר אותי :)
צבא,שיט וכאלה..גוזלים זמן :\ |
|
|
| vit048 |
הסלקציה של גיל לדעתי אמור לעשות אותו אדם שמוכר לך את הכרטיס.
כי שאתה בא למועדון איזה טעם יש להם לא להכניס אותך גם ככה
אף אחד לא ימלא את המקום שלך.
בכל מקרה נקודות שלי מהפעם הקודמת שלי עם ארמין.
מוסיקה רועשת מדי צריכים שם לכוון יותר טוב את העוצמות.
בעיה נוספת שלי זה עירבוב של עשן של סיגריות וכל מיני אפקטיס
עם אור וזה גורם לי לדמעות בעינים רק אחרי כמה זמן אני מתרגל לזה.
הוא עולה בשתיים בלילה ואנחנו היינו בפנים כבר ב 12 וחצי
סתם בזבוז כוחות לקראת הסוף כבר נירדמתי. |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by vit048
הסלקציה של גיל לדעתי אמור לעשות אותו אדם שמוכר לך את הכרטיס.
כי שאתה בא למועדון איזה טעם יש להם לא להכניס אותך גם ככה
אף אחד לא ימלא את המקום שלך.
בכל מקרה נקודות שלי מהפעם הקודמת שלי עם ארמין.
מוסיקה רועשת מדי צריכים שם לכוון יותר טוב את העוצמות.
בעיה נוספת שלי זה עירבוב של עשן של סיגריות וכל מיני אפקטיס
עם אור וזה גורם לי לדמעות בעינים רק אחרי כמה זמן אני מתרגל לזה.
הוא עולה בשתיים בלילה ואנחנו היינו בפנים כבר ב 12 וחצי
סתם בזבוז כוחות לקראת הסוף כבר נירדמתי. |
מה? פעם ראשונה באומן :gsmile: |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
מה? פעם ראשונה באומן :gsmile: |
יותר בכיוון של "מה? פעם ראשונה במועדון?" |
|
|
| vit048 |
כן אני לא נוהג כמוכם לבלות כל שישי שבת במועדון.
משום מה אני לא מרגיש שמשהו חסר לי. |
|
|
| GYPSYGY |
אני אישית כבר מזמן לא מבלה כל שישי במועדון כי דבר ראשון פשוט לא מנגנים את המוזיקה שאני אוהב.
אבל בכללי אני לא יודע איך אפשר לשרוד חודש בלי מסיבה.
אני כבר מרגיש כמו איזה נרקומן שמחכה למנת טראנס הבא שלו. |
|
|
|
|