| THE_BLUE_DRAGON |
יאללה אתמול בשישי בלילה גם אני קניתי כרטיס חחח
מקווה שיהיה טראנס ולא אלקטרו ופופ
מקסימום אני יוריד לו בקבוק וודקא בראש שלא התעסק עם טראנס אדיקטים חח
:toocool:
ARMIN WE WANT TRANCEEEEE!!!!!!
(no pop-trance & electro !)
איזה מריר אני חחחחחחח
:toothless
:ונחזור לרשימה המעודכנת
- benji904 (+ Nir and Gidon)
- black_mammmba
- DvJ
- EternalMusic
- fusi
- GYPSYGY
- HANDSOME PR
- hypotenuse
- Maor Levi
- markfeldman
- MINTZ
- mitre (+4)
- sabi10 (?)
- Shahar
- sh33p (+3)
- SPL (+3)
- Terlah
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- vit048 (+4)
- Vortex_SA
יאללה יכול להיות יהיה לנו טראנס בחמישי
:eyes:
5 days to go! |
|
|