return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 6)
View this Thread in Original format
DvJ
גם שם....
vit048
אני בא עם עוד 4 חברים.
היום אני הולך להביא את הכרטיס.
מישהו יודע איפה אני יכול לקנות בארץ את החולצה של ארמין אונלי 2008 ?
sh33p
מצטרף
יש מקום בארץ שמוכר חולצות שקשורות לארמדה?
vit048
שמעתי עכשיו את
TUNE OF THE WEEK ASOT 360
וזה עופר ניסים עם מאיה באיזהשהו רמיקס חדש.
SPL
+3
Segev
מה לגבי הגלאים אם אני בא עם כרטיסים של מוקדמות יש מצב שעושים לי בעיות?
mitre
שם + 4
sh33p
quote:
Originally posted by Segev
מה לגבי הגלאים אם אני בא עם כרטיסים של מוקדמות יש מצב שעושים לי בעיות?


מניסיון לא עושים בעיות
מצד שני אי אפשר להבטיח כניסה של 100 אחוז
Maor Levi
מישהו מאשקלון מקום ל2 ?

:conf:
hypotenuse
i'll be there too gil :)

THE_BLUE_DRAGON
יאללה אתמול בשישי בלילה גם אני קניתי כרטיס חחח
מקווה שיהיה טראנס ולא אלקטרו ופופ
מקסימום אני יוריד לו בקבוק וודקא בראש שלא התעסק עם טראנס אדיקטים חח
:toocool:
ARMIN WE WANT TRANCEEEEE!!!!!!
(no pop-trance & electro !)
איזה מריר אני חחחחחחח
:toothless
    :ונחזור לרשימה המעודכנת

  • benji904 (+ Nir and Gidon)
  • black_mammmba
  • DvJ
  • EternalMusic
  • fusi
  • GYPSYGY
  • HANDSOME PR
  • hypotenuse
  • Maor Levi
  • markfeldman
  • MINTZ
  • mitre (+4)
  • sabi10 (?)
  • Shahar
  • sh33p (+3)
  • SPL (+3)
  • Terlah
  • THE_BLUE_DRAGON
  • TTman
  • vit048 (+4)
  • Vortex_SA

יאללה יכול להיות יהיה לנו טראנס בחמישי
:eyes:

5 days to go!
markfeldman
גיל אני מתפלא עליך..

ממתי נהייתה חובב טראנס ?!

חוץ מזה שארמין אוהב לגוון ואין בעיה עם איזה 2-3 קטעי אלקטרו לחישמול האווירה !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement