|
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
או קיי,
חם חם מהתנור + עדכון:
01. Funabashi pres. Saltwater - The Legacy 2.0 (Alex M.O.R.P.H.'s Big Drop)
02. Push - The Legacy (Mat Zo Remix)
03. Andy Duguid feat. Leah - Wasted
04. ID
05. ID
06. Offer Nissim – For Your Love (Sied van Riel remix)
07. Armin Van Buuren feat. Jaren - Unforgivable
08. Ali Wilson - Shakedown
09. 4 Strings - Take Me Away (Re-Ward Remix)
10. Orkidea vs David West - God's Garden
11. Nic Chagall - What You Need (Marco V Remix)
12. Utah Saints - Lost Vagueness (M6 Bootleg)
13. ID
14. Alex M.O.R.P.H. and Woody Van Eyden feat. Michelle Citrin - Turn It On
15. Mr.Pit – Shana (Duderstadt Progressive dub)
16. The Blizzard - Kalopsia Mash Up Reasons To Forgive
17. Peter Martijn Wijnia pres. Majesta - Not The End vs DJ Shah - Who Will Find Me (AVB Mash Up)
18. Midway - Monkey Forest (Jonas Stenberg Remix)
19. Jon O Bir – Ways & Means (Paul van Dyk remix)
20. Cressida - 6AM (Kyau & Albert Remix)
21. Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure Mix)
22. Zoo Brazil - Crossroads
23. Rank1 - Topgear
24. Breakfast - Sunlight
25. Lemon & Einar K -Anticipation
26. DJ Eco - Tonight is Forever (Martin Roth Edit)
27. The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Remix)
28. LSG - Netherworld
29. Giuseppe Ottaviani - No More Alone
30. W&W - Arena
31. Veracocha - Carte Blanche (Cosmic Gate Remix)
32. Push - Strange World (2000 Remake)
33. Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Giuseppe Ottaviani Remix)
34. Cosmic Gate - Body Of Conflict (FNP Mash Up)
35. Armin van Buuren feat. Sharon Den Adel - In And Out Of Love (Richard
Durand remix)
36. Jochen Miller – Lost Connection
37. Art Of Trance - Madagascar (New Remix - נוגן ע"י טייסטו בדאנס וואלי)
38. Armin van Buuren feat. Susana – If You Should Go (Aly & Fila remix)
39. Embrace – Embrace (Ferry’s fix)
40. Stoneface & Terminal - Super Nature (Giuseppe Ottaviani Remix)
41. Armin van Buuren & DJ Shah feat. Chris Jones – Going Wrong (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody Van Eyden remix)
42. Armin Van Buuren - Burned With Desire
43. Armin van Buuren Feat. Jennifer Rene - Fine Without You
44. Oceanlab - Miracle |
|
|
| benji904 |
| Goddamn, who could complain about such a smashing tracklist??!!!! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by markfeldman
או קיי,
חם חם מהתנור + עדכון:
01. Funabashi pres. Saltwater - The Legacy 2.0 (Alex M.O.R.P.H.'s Big Drop)
02. Push - The Legacy (Mat Zo Remix)
03. Andy Duguid feat. Leah - Wasted
04. ID
05. ID
06. Offer Nissim – For Your Love (Sied van Riel remix)
07. Armin Van Buuren feat. Jaren - Unforgivable
08. Ali Wilson - Shakedown
09. 4 Strings - Take Me Away (Re-Ward Remix)
10. Orkidea vs David West - God's Garden
11. Nic Chagall - What You Need (Marco V Remix)
12. Utah Saints - Lost Vagueness (M6 Bootleg)
13. ID
14. Alex M.O.R.P.H. and Woody Van Eyden feat. Michelle Citrin - Turn It On
15. Mr.Pit – Shana (Duderstadt Progressive dub)
16. The Blizzard - Kalopsia Mash Up Reasons To Forgive
17. Peter Martijn Wijnia pres. Majesta - Not The End vs DJ Shah - Who Will Find Me (AVB Mash Up)
18. Midway - Monkey Forest (Jonas Stenberg Remix)
19. Jon O Bir – Ways & Means (Paul van Dyk remix)
20. Cressida - 6AM (Kyau & Albert Remix)
21. Luke Warner & Mat Lock - Deep Psychosis (Daniel Kandi's Cure Mix)
22. Zoo Brazil - Crossroads
23. Rank1 - Topgear
24. Breakfast - Sunlight
25. Lemon & Einar K -Anticipation
26. DJ Eco - Tonight is Forever (Martin Roth Edit)
27. The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Remix)
28. LSG - Netherworld
29. Giuseppe Ottaviani - No More Alone
30. W&W - Arena
31. Veracocha - Carte Blanche (Cosmic Gate Remix)
32. Push - Strange World (2000 Remake)
33. Andre Visior & Kay Stone - Something For Your Mind (Giuseppe Ottaviani Remix)
34. Cosmic Gate - Body Of Conflict (FNP Mash Up)
35. Armin van Buuren feat. Sharon Den Adel - In And Out Of Love (Richard
Durand remix)
36. Jochen Miller – Lost Connection
37. Art Of Trance - Madagascar (New Remix - נוגן ע"י טייסטו בדאנס וואלי)
38. Armin van Buuren feat. Susana – If You Should Go (Aly & Fila remix)
39. Embrace – Embrace (Ferry’s fix)
40. Stoneface & Terminal - Super Nature (Giuseppe Ottaviani Remix)
41. Armin van Buuren & DJ Shah feat. Chris Jones – Going Wrong (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody Van Eyden remix)
42. Armin Van Buuren - Burned With Desire
43. Armin van Buuren Feat. Jennifer Rene - Fine Without You
44. Oceanlab - Miracle |
הרמיקס ל
MADAGASCAR
הוא
Art of Trance - Madagascar (Richard Durand Remix)
אם אני לא טועה
זה מה שהוא ניגן שם (אני בטוח ב99 אחוז), רמיקס חמוד |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by YO-I
בהקשר למה שאילן כתב על התגובה של אחד מנציגי האומן, אני הייתי זה שפנה אליו והנה מה שהוא כתב
אני כתבתי
על מה ולמה 150 ש"ח עלות כרטיס במכירה מוקדמת, עם כל הכבוד לטיאסטו אפילו לארמין שמדורג מעליו ביקשו פחות
כמה שאני ואישתי רוצים להגיע למסיבה הזאת אבל אחרי ששמעתי כצפוי מה שהיה בארמין, אני חושב פעמיים אם בכלל כדאי
אני יודע שאודי וחלק מהנציגים באומן קוראים את הפורום הזה, כמו שאתם יודעים לדרוש סכום נכבד עבור המסיבה הזאת, נאה דורש נאה מקיים
אולי תגבילו את מספר הכרטיסים? אולי תפעילו מיזוג? אולי תתנו לאנשים שמגיעים למועדון שלכם חוויה שיזכרו לטובה ולא רצון לקחת משאף או בלון חמצן לאחר מכן
אני באמת מבקש את הדברים הללו ולא בציניות, נכון שהמסיבות הללו זו הזדמנות טובה לעשות כסף אבל ממסיבה למסיבה אני מתחיל לשמוע יותר ויותר אנשים שלא מעוניינים לדרוך יותר באומן וחבל
אודי אני אשמח אם אתה או מישהו אחר מטעם האומן יגיב לדברים שלי, אני ואישתי מאד רוצים להגיע ולשמוע את טיאסטו, אחר חצי שנה מאז שהבת שלנו נולדה דיי בא לנו לצאת ולהינות כמו פעם, אז כדי שתיהיה לי סיבה טובה לחזור לאחר המסיבה הביתה עם חיוך, תשפרו את המצב
יוחאי
התגובה של אודי מהאומן
יוחאי
כמות הכרטיסים הכן תהייה מוגבלת ולכן אנו מבקשים מראש להקדים ולבוא בזמן ומדגישים שהמאחרים לא יוכלו להיכנס
לגבי המזגנים בארמין , אתה צריך להבין שתקלות לפעמים נגרמות מכוח עליון ולא תמיד יש לנו יכולות לצפות אותן אבל בהחלט יש לנו יכולת לתקן אותן במהירות האפשרית וכך עשינו !
אני לא ממש יודע למה ואיזה אנשים מתלוננים על האומן , רק לעדכן אותך שתמיד אנחנו מנסים לעשות את המקסימום עבור המבלים שלנו , וכן גם לשמוע את טענותם ולנסות לתקנם במידה ואפשר
בכלל יש איזשהו סוג של טרנד בשנים האחרונות לנגח את האומן בכול אפשרות , לא בטוח שאני מבין למה , אולי זה קשור לאופי האנשים , מי יודע , !!
יש מקרים שהבקורת מתאימה ומובנת , אבל בהרבה מקרים אני מרגיש שלאנשים פשוט משעממם והם נהנם לנגח את המועדון .
בכלל הפורום הנ"ל עבר בשנים האחרונות שינוי קיצוני ולא מרענן של "קלות המקלדת" חבל שזה המציאות , הפוטנציאל הייה רב בשנים הראשונות , ויכל להפתח לפורום מרענן חדשני ובעל השפעה!
עכשיו לגבי המחיר - לידעתך המחיר הינו מחיר סביר בהחלט עבור תקליטן בסדר גודל כטייסטו , בכלל הגיע הזמן פעם אחת ולתמיד להסביר - עלות תקליטן בסדרי גודל של טייסטו/ארמיון וכיוצ"ב , הפקה , פרסום ויחס"צ וכול השאר הינם מאוד יקרים ובעלי סיכון רב
שאותו בעל המועדון לוקח .
ובהחלט עומד בסטנדרטים של מועדונים מובילים בחו"ל ואף זול מהם ,
לידעתך עלות כניסה לאירוע בסדר גודל כזה במועדון באירופה ובארה"ב מתחיל ב 35 יורו ועד 60 יורו לכרטיס בודד
האומן 17 בהחלט עומד בסטנדרטים של 10 המועדונים המובילים בעולם
מקווה שעניתי לשאלתך
אודי
ואז כתבתי לו עוד תגובה עם ציטוטים של חלקכם מהטופיק על המסיבה
אודי
קודם כל תודה על התגובה, גם זה משהו אבל אני חייב להתייחס למספר דברים
לא יודע מי הם אותם האנשים שעלו על הטרנד לכסח את האומן בביקורת, הייתי בטוח שזה חלף ממזמן (מצטער אבל בשנה וחצי האחרונות אני לא ממש מעורה במה שקורה בסיצנה) מה שאני כן יודע שהרבה אנשים שבסך הכל באו להינות ממוזיקה שהם אוהבים ומאווירה טובה יצאו מאד מאוכזבים מהמסיבה, מילא אם זה היה חד פעמי אבל בדר"כ התלונות מגיעות אחרי מסיבות שבהן מתקלטים דיג'ייס כמו ארמין
הנה כמה דוגמאות וציטוטים
1
טוב אז ניסינו לתפוס מקום לרקוד, לזוז, משהו... אין... חברים שלי הצליחו איכשהו לזוז עם עצמם... אני לא יכולתי, זיעה מפה, זיעה משם... גועל נפש... 0
2
הגענו למצב שהמועדון הפך להישרדות
2 חברים שלי הלכו ב4, אני ועוד חבר בקושי שרדנו עד 6
אני לא רוצה להתבכיין אבל במקום להתרכז בהנאה אתה מתעסק
בלהדוף אנשים או להזהר מקיא של אנשים שמקיאים נודלס בשש בבוקר
כשנסענו בדרך הביתה לא נשאר כוח לדבר אפילו שלא נדבר שהאוזניים שלנו דיממו למוות
3
אין מזגן, מגעיל, היה ואקום בפנים ולא היו מולקלות של אוויר וחופש תנועה אפס, דחסו הרבה יותר מדי אנשים ממה שהיה צריך. בתור אחד שאוהב את הצפיפות הזאת וחושב שהיא חלק מההופעה - זה היה מוגזם ברמות אחרות
4
אני הייתי בהמון הופעות דחוקות ורק לפני חודש-חודשיים אינפקטד היו פה והייתי ב4 הופעות שלהם... גם שם היה צפוף ממש אבל לא התקרב לשואה שהייתה בארמין
רוב התלונות היו על הצפיפות המחרידה ועל הסאונד שהזכיר להם סט שנוגן באמבטיה
על המחיר עוד איכשהו נתגבר למרות שלפי דעתי הוא לא מוצדק, אני מקווה שלפחות בכל הקשור לצפיפות, למיזוג ולסאונד נראה פוסטים אחרים אחרי המסיבה
נחכה ונראה
ואגב משהו שאני מברך עליו, הלוואי וכל המסיבות היו מתחילות בשעה עשר בערב, מי יודע אולי עלינו פה על משהו
והוא ענה לי
יוחאי
אין לי ממש הרבה מה להגיב על הטענות , אני רק יכול לצער אליהם , מה שכן בנוגע לסאונד , אני חייב להגיב ולהסביר פעם אחת ולתמיד , אני לא יודע את כמה ההבנה בסאונד רבה אצלכם , אבל הסאונד באומן הוא אחד הטובים בעולם ויעידו על כך כול התקלטנים מחו"ל שניגנו אצלנו כולל ארמין שציין בפניינו שהסאונד שלנו או בהחלט אחד הטובים שהוא ניגן בו!!!
אז על מה התלונה ? לא ממש ברור לי
מה אתם אומרים? 0 |
קודם כל נחמד שהוא ענה, לפחות יש התייחסות כלשהי
בנוגע לסאונד - קצת קשה לי להבין איך אפשר להתכווח על זה. אני לא יודע מה הרקע המוזיקלי של הבחור הזה, למדתי בעבר עבודת אולפן ועיבוד מוסיקלי במשך שש וחצי שנים ויש לי מושג או שניים על סאונד. אני לא יודע מי יכול לטעון אחרת - הסאונד במסיבה של ארמין היה הגרוע ביותר ששמעתי בהופעה, בטח בהופעה של דיג'יי בסדר גודל הזה ואני ממש לא מגזים. כמו שמישהו כתב פה - בקושי היה אפשר לשמוע את המוזיקה עצמה בין כל הקריטושים והחירבושים שהרמקולים הוציאו והבאס המעפן שפוצצו איתו בהגזמה. יכול להיות שזה עניין של טעם - אבל אני ממש לא חושב שזה קשור לטעם כזה או אחר - בתוך המועדון האיכות הייתה נוראית (בחוץ עוד היה נורמלי). הייתי כבר בהופעות טובות באומן עם סאונד מעולה - מה שהיה ביום חמישי אצל ארמין היה זוועה בכל קנה מידה וקשה לי להאמין (או להבין) מישהו שאומר אחרת.
למה שמישהו סתם יבוא לנגח את האומן כי משעמם לו ? זה אפילו לא קשור לכסף, זה קשור לזה שאנשים אוהבים את המוזיקה ואת ארמין ורוצים ליהנות ובסוף מתאכזבים סתם ואח"כ כבר מתלבטים אם ללכת להופעה הבאה.
הסיבה היחידה שאני שוקל ללכת לטיאסטו זה בגלל שחוץ מזה שאני מאוד אוהב אותו מאוד ואת המוזיקה בכלל, יש מחסור בארץ של מסיבות טראנס טובות ואני מתבאס להפסיד כזאת הופעה, אפילו אם היא ברמה של הופעה בתוך המכונית של משה אופניק כמו שהיה באומן 17...
קיצר יש מצב טוב שאני אבוא ופשוט אקווה לטוב.
צח - יא נקניק , אני קונה שוב אצלך, שמור לי איזה חמישיית כרטיסים
:) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by YO-I
בהקשר למה שאילן כתב על התגובה של אחד מנציגי האומן, אני הייתי זה שפנה אליו והנה מה שהוא כתב
אני כתבתי
על מה ולמה 150 ש"ח עלות כרטיס במכירה מוקדמת, עם כל הכבוד לטיאסטו אפילו לארמין שמדורג מעליו ביקשו פחות
כמה שאני ואישתי רוצים להגיע למסיבה הזאת אבל אחרי ששמעתי כצפוי מה שהיה בארמין, אני חושב פעמיים אם בכלל כדאי
אני יודע שאודי וחלק מהנציגים באומן קוראים את הפורום הזה, כמו שאתם יודעים לדרוש סכום נכבד עבור המסיבה הזאת, נאה דורש נאה מקיים
אולי תגבילו את מספר הכרטיסים? אולי תפעילו מיזוג? אולי תתנו לאנשים שמגיעים למועדון שלכם חוויה שיזכרו לטובה ולא רצון לקחת משאף או בלון חמצן לאחר מכן
אני באמת מבקש את הדברים הללו ולא בציניות, נכון שהמסיבות הללו זו הזדמנות טובה לעשות כסף אבל ממסיבה למסיבה אני מתחיל לשמוע יותר ויותר אנשים שלא מעוניינים לדרוך יותר באומן וחבל
אודי אני אשמח אם אתה או מישהו אחר מטעם האומן יגיב לדברים שלי, אני ואישתי מאד רוצים להגיע ולשמוע את טיאסטו, אחר חצי שנה מאז שהבת שלנו נולדה דיי בא לנו לצאת ולהינות כמו פעם, אז כדי שתיהיה לי סיבה טובה לחזור לאחר המסיבה הביתה עם חיוך, תשפרו את המצב
יוחאי
התגובה של אודי מהאומן
יוחאי
כמות הכרטיסים הכן תהייה מוגבלת ולכן אנו מבקשים מראש להקדים ולבוא בזמן ומדגישים שהמאחרים לא יוכלו להיכנס
לגבי המזגנים בארמין , אתה צריך להבין שתקלות לפעמים נגרמות מכוח עליון ולא תמיד יש לנו יכולות לצפות אותן אבל בהחלט יש לנו יכולת לתקן אותן במהירות האפשרית וכך עשינו !
אני לא ממש יודע למה ואיזה אנשים מתלוננים על האומן , רק לעדכן אותך שתמיד אנחנו מנסים לעשות את המקסימום עבור המבלים שלנו , וכן גם לשמוע את טענותם ולנסות לתקנם במידה ואפשר
בכלל יש איזשהו סוג של טרנד בשנים האחרונות לנגח את האומן בכול אפשרות , לא בטוח שאני מבין למה , אולי זה קשור לאופי האנשים , מי יודע , !!
יש מקרים שהבקורת מתאימה ומובנת , אבל בהרבה מקרים אני מרגיש שלאנשים פשוט משעממם והם נהנם לנגח את המועדון .
בכלל הפורום הנ"ל עבר בשנים האחרונות שינוי קיצוני ולא מרענן של "קלות המקלדת" חבל שזה המציאות , הפוטנציאל הייה רב בשנים הראשונות , ויכל להפתח לפורום מרענן חדשני ובעל השפעה!
עכשיו לגבי המחיר - לידעתך המחיר הינו מחיר סביר בהחלט עבור תקליטן בסדר גודל כטייסטו , בכלל הגיע הזמן פעם אחת ולתמיד להסביר - עלות תקליטן בסדרי גודל של טייסטו/ארמיון וכיוצ"ב , הפקה , פרסום ויחס"צ וכול השאר הינם מאוד יקרים ובעלי סיכון רב
שאותו בעל המועדון לוקח .
ובהחלט עומד בסטנדרטים של מועדונים מובילים בחו"ל ואף זול מהם ,
לידעתך עלות כניסה לאירוע בסדר גודל כזה במועדון באירופה ובארה"ב מתחיל ב 35 יורו ועד 60 יורו לכרטיס בודד
האומן 17 בהחלט עומד בסטנדרטים של 10 המועדונים המובילים בעולם
מקווה שעניתי לשאלתך
אודי
ואז כתבתי לו עוד תגובה עם ציטוטים של חלקכם מהטופיק על המסיבה
אודי
קודם כל תודה על התגובה, גם זה משהו אבל אני חייב להתייחס למספר דברים
לא יודע מי הם אותם האנשים שעלו על הטרנד לכסח את האומן בביקורת, הייתי בטוח שזה חלף ממזמן (מצטער אבל בשנה וחצי האחרונות אני לא ממש מעורה במה שקורה בסיצנה) מה שאני כן יודע שהרבה אנשים שבסך הכל באו להינות ממוזיקה שהם אוהבים ומאווירה טובה יצאו מאד מאוכזבים מהמסיבה, מילא אם זה היה חד פעמי אבל בדר"כ התלונות מגיעות אחרי מסיבות שבהן מתקלטים דיג'ייס כמו ארמין
הנה כמה דוגמאות וציטוטים
1
טוב אז ניסינו לתפוס מקום לרקוד, לזוז, משהו... אין... חברים שלי הצליחו איכשהו לזוז עם עצמם... אני לא יכולתי, זיעה מפה, זיעה משם... גועל נפש... 0
2
הגענו למצב שהמועדון הפך להישרדות
2 חברים שלי הלכו ב4, אני ועוד חבר בקושי שרדנו עד 6
אני לא רוצה להתבכיין אבל במקום להתרכז בהנאה אתה מתעסק
בלהדוף אנשים או להזהר מקיא של אנשים שמקיאים נודלס בשש בבוקר
כשנסענו בדרך הביתה לא נשאר כוח לדבר אפילו שלא נדבר שהאוזניים שלנו דיממו למוות
3
אין מזגן, מגעיל, היה ואקום בפנים ולא היו מולקלות של אוויר וחופש תנועה אפס, דחסו הרבה יותר מדי אנשים ממה שהיה צריך. בתור אחד שאוהב את הצפיפות הזאת וחושב שהיא חלק מההופעה - זה היה מוגזם ברמות אחרות
4
אני הייתי בהמון הופעות דחוקות ורק לפני חודש-חודשיים אינפקטד היו פה והייתי ב4 הופעות שלהם... גם שם היה צפוף ממש אבל לא התקרב לשואה שהייתה בארמין
רוב התלונות היו על הצפיפות המחרידה ועל הסאונד שהזכיר להם סט שנוגן באמבטיה
על המחיר עוד איכשהו נתגבר למרות שלפי דעתי הוא לא מוצדק, אני מקווה שלפחות בכל הקשור לצפיפות, למיזוג ולסאונד נראה פוסטים אחרים אחרי המסיבה
נחכה ונראה
ואגב משהו שאני מברך עליו, הלוואי וכל המסיבות היו מתחילות בשעה עשר בערב, מי יודע אולי עלינו פה על משהו
והוא ענה לי
יוחאי
אין לי ממש הרבה מה להגיב על הטענות , אני רק יכול לצער אליהם , מה שכן בנוגע לסאונד , אני חייב להגיב ולהסביר פעם אחת ולתמיד , אני לא יודע את כמה ההבנה בסאונד רבה אצלכם , אבל הסאונד באומן הוא אחד הטובים בעולם ויעידו על כך כול התקלטנים מחו"ל שניגנו אצלנו כולל ארמין שציין בפניינו שהסאונד שלנו או בהחלט אחד הטובים שהוא ניגן בו!!!
אז על מה התלונה ? לא ממש ברור לי
מה אתם אומרים? 0 |
יוחאי, אם יוצא לך לדבר איתו שוב, תגיד לו שהבעיה לא באיכות מערכת הסאונד אלא בהגברה שלה, הרי כמו כל מערכת סאונד אני בטוח שיש עליה לימיטר, מישהו יודע מה עושה לימיטר? מגביל את הסאונד לרמה מסויימת... יפה... כשאתה מתחיל להפגיז את הלימיטר הסאונד מתעוות והאלמנטים הכי חזקים משתלטים על הסאונד, במקרה הזה הבאס... עוצמה היא דבר שצריך להקפיד עליו וסט של ארמין אפשר לשמוע בהרבה יותר תענוג כשהווליום מאפשר לך אפילו לדבר עם הבן אדם לידך, בשניה שאתה צריך לצרוח לבן אדם ליד שתדע שזהו עברת את הגבול...
וזו טעות של מלא מקומות שהייתי בהם, שההגברה מגיעה לרמה שאתה צריך לצרוח לבן אדם לידך, הרמה הכי נורמלית והגיונית למסיבה לדעתי זו זו שאתה תרים את הקול טיפה אבל לא תצרח...
ולמי בכלל אכפת לנגח את האומן? זה לא שאני שם קבוע, אני מתלונן על דברים שאם היו קורים בנסיבות אחרות פשוט לא הייתי טורח להגיב בכלל, דווקא בגלל שזה ארמין וטייסטו כן חשוב לי להגיב כדי שאני אוכל אולי להנות פעם הבאה, אני לא חושב שאף אחד בא לנגח...
והאמת שלגבי הכסף הסכומים המדוברים לא מפריעים לי בכלל... |
|
|
| MINTZ |
אני חושב שמדובר בעניין של טעם
מי שלא אוהב את ארמין שלא יבוא יותר
אל תהרסו לאלה שכן נהנו מהמוסיקה....
אני חושב שהמוסיקה הייתה מעולה ולא חשוב אם היה מזגן או לא היה מזגן |
|
|
| sh33p |
מה הקשר לאהבה לארמין?!
מדובר על דברים בסייסים כמו אוויר לנשימה וחופש תנועה ברחבה
אם זאת פעם הראשונה שאתה רואה את ארמין אז אפשר להבין את ההתרגשות
וחוסר אכפתיות לכל מה שמסביב
לאנשים שראו את ארמין והיו בכמה מסיבות טובות בחייהם
קשה להנות מהמוסיקה שמדובר בתנאים לא אנושיים
אה כן... אני גם ישאל אותך אם לבוא למסיבה או לא |
|
|
| MINTZ |
זה ממש לא פעם ראשונה שאני בא
הייתי במספיק מסיבות כאלו.
אני לא אומר לך לא לבוא - אבל לטעמי היה סבבה
המוסיקה הייתה בת זונה וזה שהיה צפוף אין מה לעשות הוא די גי מבוקש
זה לא חדש.
אני לא אומר לך לא לבוא אני פשוט אומר למה לטחון את נושא הצפיפות הבנו שהיה צפוף אולי פעם הבאה יהיה פחות ככה - בחורף זה פחוץ צפוף...
אולי בכלל צריך להעביר את המסיבות האלו ל DOME ואז פחות פוזאיסטים יגיעו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
DOME
עדיין קיים? |
כן ולא.
כן המבנה קיים
לא המבנה לא קיים לא במתכונת שבה הוא היה בעבר ולא באותו שם.
במילים פשוטות ניתן לומר שהמקום שינה את שמו לנייטו נפתח להמונים עם ליינים והופעות של זמרים מזרחיים בין השאר. לא ידוע לי על כל קשר בין הדום לליין כלשהו שמתיימר לדבוק בסוג כלשהו של מוזיקה אלקטרונית בימינו. |
|
|
| MINTZ |
אילן - היית קרוע ונשארת קרוע..
אבל במובן הטוב אני מתכוון... |
|
|
| Trance-f-Life |
למינץ ואילן
נועם אוסניס כאן ואני אומר שהיה מסריח באומן, איך בכלל העזו לעשות שם מסיבה של ארמין,הסאונד גרוע(באסים חזקים מדיי) אין אויר לנשום והרצפה גיפה אפילו הTLV עדיף ממשההיתי בDIGWEED |
|
|
|
|