return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 14)
View this Thread in Original format
Major_X
שמתם לב שארמין שבר את המסורת היהודית-ציונית ולא ניגן את
armin_van_buuren_-_communication_part_3_(coldware_cold_remix)

ביזיון! :)
Major_X
שמתם לב שארמין שבר את המסורת היהודית-ציונית ולא ניגן את
armin_van_buuren_-_communication_part_3_(coldware_cold_remix)

ביזיון! :)
Major_X
שמתם לב שארמין שבר את המסורת היהודית-ציונית ולא ניגן את
armin_van_buuren_-_communication_part_3_(coldware_cold_remix)

ביזיון! :)
markfeldman
quote:
Originally posted by Major_X
שמתם לב שארמין שבר את המסורת היהודית-ציונית ולא ניגן את
armin_van_buuren_-_communication_part_3_(coldware_cold_remix)

ביזיון! :)


בהחלט שמתי לב !

אבל אולי טוב שכך, הטראק הזה יצא לי מכל החורים...
Major_X
מצטער על הכפילויות, פשוט נתקע לי ה- IE.
black_mammmba
quote:
Originally posted by markfeldman
בהחלט שמתי לב !

אבל אולי טוב שכך, הטראק הזה יצא לי מכל החורים...


דווקא כתבתי לו בפלאפון שהוא צריך לנגן את הטראק, הוא חייך אלי ואמר שזזאת אחלה בחירה, אבל אל נגין
:(
TTman
quote:
Originally posted by black_mammmba
אני צריך תוכנה לההמרת קבצי
3GP
ל
AVI
או
WMV

המלצות ?


GOOGLE IT :)

GOOGLE
GYPSYGY
אנשים אני לא מבין מה אתם מבלבלים את השכל היתה המסיבה הכי טובה של ארמין שהיתי בא בארץ והיתי בהרבה. אני אפילו יכול להגיד שהאווירה היתה יותר טובה מארמין אונלי.
הצפיפות והחום היו צפוים פשוט היתי בפנים רק בעליה של ארמין ומשעה 4 עד הסוף שאר הזמן העברתי בגינה באוויר הצח
הכי אהבתי איך כולם היתיישבו על הריצפה בכמה עליות
נ.ב. לטיאסטו אני בא בשורט וגופיה וקסדה עם קשיות ומים אליה
TTman
אני כתבתי לו בפלאפון שינגן את
Oceanlab - Miracle
ואת
Burned with desire

הוא חייך אליי, לחץ לי את היד והוציא את שני הדיסקים מהקייס

זה היה פשוט מדהים!!!
GYPSYGY
quote:
Originally posted by TTman
אני כתבתי לו בפלאפון שינגן את
Oceanlab - Miracle
ואת
Burned with desire

הוא חייך אליי, לחץ לי את היד והוציא את שני הדיסקים מהקייס

זה היה פשוט מדהים!!!

Burned with desire פשוט בכיתי מרוב האושר!!!!!!ב

TTman
quote:
Originally posted by GYPSYGY
Burned with desire פשוט בכיתי מרוב האושר!!!!!!ב


חחח מרב ההתרגשות לא צילמתי את זה ועכשיו אני מצטער על זה.
markfeldman
quote:
Originally posted by GYPSYGY
Burned with desire פשוט בכיתי מרוב האושר!!!!!!ב

זו הייתה בהחלט יציאה טובה !

היה טוב אם היה מנגן את הגרסה של רונסקי ספיד.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 
Privacy Statement