|
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 14)
|
View this Thread in Original format
| Major_X |
שמתם לב שארמין שבר את המסורת היהודית-ציונית ולא ניגן את
armin_van_buuren_-_communication_part_3_(coldware_cold_remix)
ביזיון! :) |
|
|
| Major_X |
שמתם לב שארמין שבר את המסורת היהודית-ציונית ולא ניגן את
armin_van_buuren_-_communication_part_3_(coldware_cold_remix)
ביזיון! :) |
|
|
| Major_X |
שמתם לב שארמין שבר את המסורת היהודית-ציונית ולא ניגן את
armin_van_buuren_-_communication_part_3_(coldware_cold_remix)
ביזיון! :) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Major_X
שמתם לב שארמין שבר את המסורת היהודית-ציונית ולא ניגן את
armin_van_buuren_-_communication_part_3_(coldware_cold_remix)
ביזיון! :) |
בהחלט שמתי לב !
אבל אולי טוב שכך, הטראק הזה יצא לי מכל החורים... |
|
|
| Major_X |
| מצטער על הכפילויות, פשוט נתקע לי ה- IE. |
|
|
| black_mammmba |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בהחלט שמתי לב !
אבל אולי טוב שכך, הטראק הזה יצא לי מכל החורים... |
דווקא כתבתי לו בפלאפון שהוא צריך לנגן את הטראק, הוא חייך אלי ואמר שזזאת אחלה בחירה, אבל אל נגין
:( |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
אני צריך תוכנה לההמרת קבצי
3GP
ל
AVI
או
WMV
המלצות ? |
GOOGLE IT :)
GOOGLE |
|
|
| GYPSYGY |
אנשים אני לא מבין מה אתם מבלבלים את השכל היתה המסיבה הכי טובה של ארמין שהיתי בא בארץ והיתי בהרבה. אני אפילו יכול להגיד שהאווירה היתה יותר טובה מארמין אונלי.
הצפיפות והחום היו צפוים פשוט היתי בפנים רק בעליה של ארמין ומשעה 4 עד הסוף שאר הזמן העברתי בגינה באוויר הצח
הכי אהבתי איך כולם היתיישבו על הריצפה בכמה עליות
נ.ב. לטיאסטו אני בא בשורט וגופיה וקסדה עם קשיות ומים אליה |
|
|
| TTman |
אני כתבתי לו בפלאפון שינגן את
Oceanlab - Miracle
ואת
Burned with desire
הוא חייך אליי, לחץ לי את היד והוציא את שני הדיסקים מהקייס
זה היה פשוט מדהים!!! |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by TTman
אני כתבתי לו בפלאפון שינגן את
Oceanlab - Miracle
ואת
Burned with desire
הוא חייך אליי, לחץ לי את היד והוציא את שני הדיסקים מהקייס
זה היה פשוט מדהים!!! |
Burned with desire פשוט בכיתי מרוב האושר!!!!!!ב |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
Burned with desire פשוט בכיתי מרוב האושר!!!!!!ב |
חחח מרב ההתרגשות לא צילמתי את זה ועכשיו אני מצטער על זה. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
Burned with desire פשוט בכיתי מרוב האושר!!!!!!ב |
זו הייתה בהחלט יציאה טובה !
היה טוב אם היה מנגן את הגרסה של רונסקי ספיד. |
|
|
|
|