|
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
ביום ההופעה יהיו כרטיסים בקופות?
או להזמין מראש |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by vit048
ביום ההופעה יהיו כרטיסים בקופות?
או להזמין מראש |
Trust me, with all these sorts of events: always buy on a beforehand basis...will save you from future disappointments. |
|
|
| MINTZ |
| יש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| black_mammmba |
| איפה אפשר להשיג כרטיסים מראש?? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
איפה אפשר להשיג כרטיסים מראש?? |
נראה לי שמוקדם מידי...
תנסה לקראת תחילת יולי |
|
|
| Viber |
אף פעם לא הבנתי את עניין ה-24.
למה שאלפי אהבלים מרוחי ג'ל שב-2002 חשבו שארמין זה מונח צבאי יותרו להיכנס ואני לא? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Viber
אף פעם לא הבנתי את עניין ה-24.
למה שאלפי אהבלים מרוחי ג'ל שב-2002 חשבו שארמין זה מונח צבאי יותרו להיכנס ואני לא? |
למה שלא תכנס?
תבוא עם חברים מבוגרים ותכנס
זה מה שאני עושה
ואני שנות אור מגיל 24 |
|
|
| MINTZ |
מישהו יודע איפה אני קונה כרטיסים??
מישהו מוכר פה? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by MINTZ
מישהו יודע איפה אני קונה כרטיסים??
מישהו מוכר פה? |
מצטרף לשאלה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
יכול להיות שאצלי ...נראה
בכל מקרה גם אם לא אני אעדכן אתכם |
|
|
| MINTZ |
| אילן יש מצב אתה שומר לי 3 כרטיסים מוזלים? |
|
|
|
|