|
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| benji904 |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
אני אישית כבר מזמן לא מבלה כל שישי במועדון כי דבר ראשון פשוט לא מנגנים את המוזיקה שאני אוהב.
אבל בכללי אני לא יודע איך אפשר לשרוד חודש בלי מסיבה.
אני כבר מרגיש כמו איזה נרקומן שמחכה למנת טראנס הבא שלו. |
Amen, my brother. You couldn't have expressed it any better!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by GYPSYGY
אני אישית כבר מזמן לא מבלה כל שישי במועדון כי דבר ראשון פשוט לא מנגנים את המוזיקה שאני אוהב.
אבל בכללי אני לא יודע איך אפשר לשרוד חודש בלי מסיבה.
אני כבר מרגיש כמו איזה נרקומן שמחכה למנת טראנס הבא שלו. |
אני בטוח שאתה לא שומע רק טראנס.
לא? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by vit048
כן אני לא נוהג כמוכם לבלות כל שישי שבת במועדון.
משום מה אני לא מרגיש שמשהו חסר לי. |
אממ... תן לי להזכר מתי הייתי פעם אחרונה במסיבה...
אממ אה כן, זה היה ארמין באילת
גם אני לא הולך כל שישי למועדון אלא רק מתי שיש משהו מיוחד...
אבל! כבר הפסקתי להתרגש מזמן מכל הדברים שהזכרת בהודעה הקודמת שלך. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by sh33p
אממ... תן לי להזכר מתי הייתי פעם אחרונה במסיבה...
אממ אה כן, זה היה ארמין באילת
גם אני לא הולך כל שישי למועדון אלא רק מתי שיש משהו מיוחד...
אבל! כבר הפסקתי להתרגש מזמן מכל הדברים שהזכרת בהודעה הקודמת שלך. |
same here.. |
|
|
| GYPSYGY |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני בטוח שאתה לא שומע רק טראנס.
לא? |
בבית בטח שלא רק טראנס גם מוסיקת רוק טובה לא חסר לי במחשב אבל 80% מהמוסיקה זה טראנס.
בוא נגיד ככה שב4 שנים האחרונות לא פיספסתי אף די ג'יי גדול שהיה בארץ
וגם ירשם לזכותי ARMIN ONLY 2008:happy2: |
|
|
| HANDSOME PR |
חברים יקרים
נא להזדרז ברכישת הכרטיסים,כידוע כמות הכרטיסים מוגבלת ב120 שקלים וכידוע המחיר יעלה שבוע הבא ל140 שקלים
אז נא להזדרז
ולהזמין כרטיסים
להלן מוקדי מכירה מובחרים לנוחיותכם
ת''א:עופר 0528303124
ראשל''צ:ליאת (כוסית) 0507964424
חולון והסביבה (קריית בן גוריון):עמית 0522557262
איזור צריפין,רחובות והשפלה:יובל 0528749280
עוד איזורים בהמשך |
|
|
| TTman |
| אחחחחחח עוד שבוע זה מגיע |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
יאללה רשימה שנים לא עשינו חחח
- benji904 (+ Nir and Gidon)
- black_mammmba
- EternalMusic
- fusi
- GYPSYGY
- HANDSOME PR
- markfeldman
- MINTZ
- sabi10 (?)
- Shahar
- sh33p
- THE_BLUE_DRAGON
- Terlah
- TTman
- uzi
- vit048 (?)
? עוד מישהו \ פחות מישהו
:gsmile: |
|
|
| benji904 |
| TICKETS IN THE POCKET!!! Oh, Gil, you can count in Nir and Gidon, two of my friends... |
|
|
| markfeldman |
כרטיס ביד !!
תמצאו אותי למעלה על המרפסת... |
|
|
| sh33p |
4 כרטיסים ביד
הפעם אני מגיע בהרכב מצומצם
sh33p + 3 |
|
|
| Vortex_SA |
היום אני קונה כרטיסים!
באבאם!!!
שנים לא הייתי במסיבה גדולה!!
מי עוד מגיע מאיזור מזכרת בתיה? |
|
|
|
|