return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 5)
View this Thread in Original format
benji904
quote:
Originally posted by GYPSYGY
אני אישית כבר מזמן לא מבלה כל שישי במועדון כי דבר ראשון פשוט לא מנגנים את המוזיקה שאני אוהב.
אבל בכללי אני לא יודע איך אפשר לשרוד חודש בלי מסיבה.
אני כבר מרגיש כמו איזה נרקומן שמחכה למנת טראנס הבא שלו.


Amen, my brother. You couldn't have expressed it any better!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by GYPSYGY
אני אישית כבר מזמן לא מבלה כל שישי במועדון כי דבר ראשון פשוט לא מנגנים את המוזיקה שאני אוהב.
אבל בכללי אני לא יודע איך אפשר לשרוד חודש בלי מסיבה.
אני כבר מרגיש כמו איזה נרקומן שמחכה למנת טראנס הבא שלו.


אני בטוח שאתה לא שומע רק טראנס.
לא?
sh33p
quote:
Originally posted by vit048
כן אני לא נוהג כמוכם לבלות כל שישי שבת במועדון.
משום מה אני לא מרגיש שמשהו חסר לי.


אממ... תן לי להזכר מתי הייתי פעם אחרונה במסיבה...
אממ אה כן, זה היה ארמין באילת

גם אני לא הולך כל שישי למועדון אלא רק מתי שיש משהו מיוחד...
אבל! כבר הפסקתי להתרגש מזמן מכל הדברים שהזכרת בהודעה הקודמת שלך.
markfeldman
quote:
Originally posted by sh33p
אממ... תן לי להזכר מתי הייתי פעם אחרונה במסיבה...
אממ אה כן, זה היה ארמין באילת

גם אני לא הולך כל שישי למועדון אלא רק מתי שיש משהו מיוחד...
אבל! כבר הפסקתי להתרגש מזמן מכל הדברים שהזכרת בהודעה הקודמת שלך.


same here..
GYPSYGY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני בטוח שאתה לא שומע רק טראנס.
לא?

בבית בטח שלא רק טראנס גם מוסיקת רוק טובה לא חסר לי במחשב אבל 80% מהמוסיקה זה טראנס.
בוא נגיד ככה שב4 שנים האחרונות לא פיספסתי אף די ג'יי גדול שהיה בארץ
וגם ירשם לזכותי ARMIN ONLY 2008:happy2:
HANDSOME PR
חברים יקרים
נא להזדרז ברכישת הכרטיסים,כידוע כמות הכרטיסים מוגבלת ב120 שקלים וכידוע המחיר יעלה שבוע הבא ל140 שקלים
אז נא להזדרז
ולהזמין כרטיסים
להלן מוקדי מכירה מובחרים לנוחיותכם
ת''א:עופר 0528303124
ראשל''צ:ליאת (כוסית) 0507964424
חולון והסביבה (קריית בן גוריון):עמית 0522557262
איזור צריפין,רחובות והשפלה:יובל 0528749280


עוד איזורים בהמשך
TTman
אחחחחחח עוד שבוע זה מגיע
THE_BLUE_DRAGON
יאללה רשימה שנים לא עשינו חחח

  • benji904 (+ Nir and Gidon)
  • black_mammmba
  • EternalMusic
  • fusi
  • GYPSYGY
  • HANDSOME PR
  • markfeldman
  • MINTZ
  • sabi10 (?)
  • Shahar
  • sh33p
  • THE_BLUE_DRAGON
  • Terlah
  • TTman
  • uzi
  • vit048 (?)

? עוד מישהו \ פחות מישהו

:gsmile:
benji904
TICKETS IN THE POCKET!!! Oh, Gil, you can count in Nir and Gidon, two of my friends...
markfeldman
כרטיס ביד !!

תמצאו אותי למעלה על המרפסת...

sh33p
4 כרטיסים ביד


הפעם אני מגיע בהרכב מצומצם
sh33p + 3
Vortex_SA
היום אני קונה כרטיסים!
באבאם!!!

שנים לא הייתי במסיבה גדולה!!

מי עוד מגיע מאיזור מזכרת בתיה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement