|
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| vit048 |
פלייליסט לטעמי מאכזב משהו
שינגן דברים חדשים ובשעה החמישית שינגן קלאסיקות כמו שביקשתם בפעם הקודמת |
|
|
| sh33p |
אני מקווה שלא ינגן את כל האלבום שלו
כמה שיותר קלאסיקות יותר טוב |
|
|
| DJMIKE |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יאללה אתמול בשישי בלילה גם אני קניתי כרטיס חחח
מקווה שיהיה טראנס ולא אלקטרו ופופ
מקסימום אני יוריד לו בקבוק וודקא בראש שלא התעסק עם טראנס אדיקטים חח
:toocool:
ARMIN WE WANT TRANCEEEEE!!!!!!
(no pop-trance & electro !)
איזה מריר אני חחחחחחח
:toothless
:ונחזור לרשימה המעודכנת
- benji904 (+ Nir and Gidon)
- black_mammmba
- DvJ
- EternalMusic
- fusi
- GYPSYGY
- HANDSOME PR
- hypotenuse
- Maor Levi
- markfeldman
- MINTZ
- mitre (+4)
- sabi10 (?)
- Shahar
- sh33p (+3)
- SPL (+3)
- Terlah
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- vit048 (+4)
- Vortex_SA
יאללה יכול להיות יהיה לנו טראנס בחמישי
:eyes:
5 days to go! |
תוסיף אותי + 20-25
בערך |
|
|
| DJMIKE |
ד"א לבאים מכיוון צפון, אין רכבות לת"א באותו לילה
גם לא בתאריך המסיבה של טיאסטו
(קונספירציה?) |
|
|
| Koby |
וואו, נוכחות לא רעה בכלל ביחס לפעמים הקודמות.
אני שם!!!!!!!! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
only 2 days left
- benji904 (+ Nir and Gidon)
- black_mammmba
- DJMIKE (+20)
- DvJ
- EternalMusic
- fusi
- GYPSYGY
- HANDSOME PR
- hypotenuse
- Koby
- Maor Levi
- markfeldman
- MINTZ
- mitre (+4)
- sabi10 (?)
- Shahar
- sh33p (+3)
- SPL (+3)
- Terlah
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- vit048 (+4)
- Vortex_SA
:tongue3 |
|
|
| MINTZ |
הייתי רוצה שישים:
Motorcycle - As The Rush Comes (Armin Van Buuren's Remix)...
:-)
אבל אני חושב שבכל מקרה הולך ליהיות טוב... |
|
|
| MINTZ |
לכל המשפיעים בעניין השפיצים למיניהם (ביחוד אילן)
אם הוא ינגן את - M6 - Destination 6
זה יעשה אותי המאושר באדם!!!
נ"ב- למי שמכיר את רועי זילברמן לדעתי הוא מגיע..! וגם בליווי אחותו אבל זה לא וודאי.. |
|
|
| black_mammmba |
אייי איייי עוד פחות מ 10 שעות
ארמין יופיע !!!!!
כבר לא יכול להתאפק !!!
אני מת שהוא ינגן את
הטראק החדש של
W & W
ארנה !!!
אאחחח פסיכי לגמרה ! |
|
|
| benji904 |
| quote: | Originally posted by black_mammmba
אייי איייי עוד פחות מ 10 שעות
ארמין יופיע !!!!!
כבר לא יכול להתאפק !!!
אני מת שהוא ינגן את
הטראק החדש של
W & W
ארנה !!!
אאחחח פסיכי לגמרה ! |
Or drop in' Nic Chagall - WYN (Marco V Remix), and further inducing Kandi's and/or JOC's productions/remixes....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!! Gonna break it down totally!!!! |
|
|
| Major_X |
היי אנשים!
באיזה שעה ארמין אמור לעלות באומן? כמה זמן הסט?
גם אני שם! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
יעלה ב2 וחצי \ 3
עד שיעיפו אותו או שיסגרו את המקום
או עד שאני יוריד לו מכות אם לא יהיה טראנס
(הייתי חייב חח)
אני מגיע עם מצלמה חדשה
(סוף סוף אחרי שנתיים שלא צילמתי)
אז אולי אני אצלם וידאו כמו פעם אם יהיה מה ואיך לצלם
אל תשכחו לקחת קשי שתייה מהקיוסק שיהיה לכם איך לנשום בפנים
מי שמגיע מתחנה מרכזית ויכול לאסוף אותי
או רוצה לקחת מונית ביחד אז מגניבוש
מסנג'ר: [email protected]
סלולרי: 0526403054
;)
- benji904 (+ Nir and Gidon)
- black_mammmba
- DJMIKE (+20)
- DvJ
- EternalMusic
- fusi
- GYPSYGY
- HANDSOME PR
- hypotenuse
- Koby
- Major_X
- Maor Levi
- markfeldman
- MINTZ
- mitre (+4)
- sabi10 (?)
- Shahar
- sh33p (+3)
- SPL (+3)
- Terlah
- THE_BLUE_DRAGON
- TTman
- vit048 (+4)
- Vortex_SA
|
|
|
|
|