return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
Armin Van Buuren @ Haoman 17 Tel-Aviv (17.07.08) (pg. 16)
View this Thread in Original format
YO-I
טוב, הרבה זמן עבר מאז שכתבתי כאן, בינתיים הספקתי להיות אבא לתינוקת מדהימה והמעקב אחרי ארמין והמוזיקה בכלל התחלפה בהחלפת טיטולים והאכלה של סימילאק

אני ואישתי חשבנו שהמסיבה של ארמין תיהיה עבורינו אחלה תירוץ לנקות את הראש אחרי חצי שנה מאז שביתינו נולדה, דיברנו על זה שנלך למסיבה אבל ככל שהתקרב מועד המסיבה הזכרונות העגומים שלנו מלפני שנה וחצי חזרו

חששנו מהצפיפות, הדוחק והסאונד המבהיל ולבסוף החלטנו לוותר ולקוות שאולי ייצא לנו לשמוע אותו בחו"ל בחצי שנה הקרובה
אחרי שקראתי כאן את הפוסטים שלכם ובעוד כמה פורומים אחרים, אני שמח על ההחלטה שלא להגיע

זה ביזיון ממדרגה ראשונה איך שהדברים מתנהלים באומן 17, איך דוחסים שם אנשים, איך לא מפעילים מיזוג ואיך לעזאזל נותנים לארמין לנגן במקום כזה

איפה הימים שהיו נותנים כבוד לאומן, איפה הימים שארמין ניגן בדום שאז עוד היה אפשר לזוז ולהינות מהמסיבה
על אני צריך לשלם 120 שקל, על זה שאני מסכן את הבריאות שלי?0

לא שווה לצאת למסיבות בארץ כל עוד זה מתנהל ככה, אולי התבגרתי ואולי האבהות עשתה לי משהו אבל אני הייתי דופק תביעה ייצוגית נגד האומן כדי שדבר כזה לא יחזור על עצמו במסיבה הבאה, ביננו מישהו חושב שכשטיאסטו יגיע זה לא יהיה אותו הדבר?0

למה זה אמור למנוע ממני להגיע ולשמוע את טיאסטו אחרי הרבה שנים?0
כשלפני שנה וחצי כתבתי והתלוננתי על המחנק והצפיפות שהיו באומן היה כאן מישהו שאמר לי שאני מתפנק, לא יודע מה איתכם, לי יש למי לחזור אחרי המסיבה הזאת
luckystrike
אמנם אני עדיין לא אבא אבל אני מסכים לגמרי עם מה שכתבת...

לא קשור לפינוק בכלל, אני הייתי בהמון הופעות דחוקות ורק לפני חודש-חודשיים אינפקטד היו פה והייתי ב4 הופעות שלהם... גם שם היה צפוף ממש אבל לא התקרב לשואה שהייתה בארמין והיה הופעות מעולות, סאונד ברמה גבוהה ואנרגיות טובות. אצל ארמין - מעבר לאמבטיה של זעה ולסאונד ברמה של משחק "אטארי" / "מגאסון" ישן - הייתה גם אווירה לא משהו. לא שמפריע לי סמים וג'וינט פה ושם זה סבבה, אבל הסניפו שם קוק חופשי והסתובבו לי בין הרגליים לפחות 5 אנשים שונים שהציעו אקסטות וכל מיני כאלה ובכלל האוכלוסיה הייתה כמו שכתבתי בינונית מינוס וראו שרוב האנשים לא באו בגלל אהבה לארמין או למוזיקה

אני מת לשמוע את טיאסטו אבל יש גבול לכל תעלול

טראנס אנרג'י ארוע מספר אחת... גם מבחינת מוזיקה וגם מבחינת הפקה
עבר את הסאנסיישן גם בהרבה לדעתי

שנה הבאה בהולנד הבנויה
יותר נכון אוטרכט


אגב - מישהו ראה בהופעה את ניר (נירו) השחקן הזה מ"הפוך" ו"רמזור" מהטלוויזיה ? זאת אישתו הייתה איתו ? כוסית חבל על הזמן רק קצת דומה לו, נראית כמו אחותו אפילו
markfeldman
להלן קטע וידיאו שהעליתי לכם לזיהוי:

וידיאו

מישהו כבר זיהה ?
TTman
quote:
Originally posted by luckystrike

אגב - מישהו ראה בהופעה את ניר (נירו) השחקן הזה מ"הפוך" ו"רמזור" מהטלוויזיה ? זאת אישתו הייתה איתו ? כוסית חבל על הזמן רק קצת דומה לו, נראית כמו אחותו אפילו



חחחח אני ראיתי אותה.. פשוט לא הצלחתי להוריד את העיניים ממנה.. היא פשוט מדהימה :)

לדעתי היא בכלל חברה שלו או משהו כזה.. לא נראה לי שהוא נשוי..
tatgirl
I just want to know 1 thing:
Did the club empty out at 2:30 am, so all the Russians could go outside to drink?
Glenn-Holmes
שמח לקרוא שאנשים נהנו.
עבורי היתה זו מסיבה ראשונה בתל אביב עם ארמין מאז 2004 שאני נפקד.
התגובות כרגיל לא מפתיעות אותי ונעות בין אלה שמצליחים לשים יהבם בהתמקדות בדבר שלשמו הם הגיעו - המוזיקה לבין אלה שכל הגורמים מסביב פשוט הרסו להם יותר מדי.
כדאי שתדעו למען ההגינות והסדר הטוב שבפורום אחר הגיב על הבעיות שפקדו את המקום במסיבה אחד האנשים הבכירים באומן ולפחות נושא המיזוג שלא עבד מקורו בתקלה בלתי מתוכננת מראש שהמקום מתכוון לעשות את מה שצריך כדי שזה לא יחזור בטיאסטו ובטיאסטו לראשונה מגיעה הצהרה מפי מישהו מאנשי האומן על הגבלת כרטיסים למכירה. מאוד מעניין לראות כיצד האומן עושה את מקצה השיפורים שלו ומכין את עצמו למסיבה עם טיאסטו.
דבר אחד בטוח
מי שבא בשביל המוזיקה יצליח להנות גם אם דבר לא ישתנה. כמובן שההנאה תהיה מרובה יותר אם תנאים רבים יתחברו להם יחדיו כדי לאפשר מקסימום נוחות נדרשת.
luckystrike
quote:
Originally posted by TTman
חחחח אני ראיתי אותה.. פשוט לא הצלחתי להוריד את העיניים ממנה.. היא פשוט מדהימה :)

לדעתי היא בכלל חברה שלו או משהו כזה.. לא נראה לי שהוא נשוי..


זה היה נראה כמו גילוי עריות או משהו כזה. גם לה יש את העיינים הסטלניות המוזרות האלו ובהתחלה הייתי בטוח שהם אחים.


אבל כוסית חבל הזמן וגם רקדה הרבה וכאלה והיית חמודה כזאת , רק הוא היה כמו איזה צנון יבש ועמד רוב הזמן והסתכל עליה נמרחת עליו ורוקדת מסביב.
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שמח לקרוא שאנשים נהנו.
עבורי היתה זו מסיבה ראשונה בתל אביב עם ארמין מאז 2004 שאני נפקד.
התגובות כרגיל לא מפתיעות אותי ונעות בין אלה שמצליחים לשים יהבם בהתמקדות בדבר שלשמו הם הגיעו - המוזיקה לבין אלה שכל הגורמים מסביב פשוט הרסו להם יותר מדי.
כדאי שתדעו למען ההגינות והסדר הטוב שבפורום אחר הגיב על הבעיות שפקדו את המקום במסיבה אחד האנשים הבכירים באומן ולפחות נושא המיזוג שלא עבד מקורו בתקלה בלתי מתוכננת מראש שהמקום מתכוון לעשות את מה שצריך כדי שזה לא יחזור בטיאסטו ובטיאסטו לראשונה מגיעה הצהרה מפי מישהו מאנשי האומן על הגבלת כרטיסים למכירה. מאוד מעניין לראות כיצד האומן עושה את מקצה השיפורים שלו ומכין את עצמו למסיבה עם טיאסטו.
דבר אחד בטוח
מי שבא בשביל המוזיקה יצליח להנות גם אם דבר לא ישתנה. כמובן שההנאה תהיה מרובה יותר אם תנאים רבים יתחברו להם יחדיו כדי לאפשר מקסימום נוחות נדרשת.


אילן יא גבר מה המצב איתך ???
איזה כיף לראות שאתה עדיין פה

בקשר למה שכתבת אחי, אני לא מסכים איתך. קודם כל זה לא פעם ראשונה שאין מזגן באומן. דבר שני - בכל המסיבות הם אומרים שיש מספר מוגבל של כרטיסים ותמיד זה מתגלה כבולשיט מחדש.
מעבר לכל זה - אתה צודק במאה אחוז שצריך לבוא בשביל המוזיקה ואהבה לכל העניין הזה, אבל אתה כנראה לא קראת מספיק לעומק - ארמין לא נתן הופעה כזאת טובה והמוזיקה הייתה בינונית יחסית, הייתי בהרבה הופעות שלו וזאת הייתה פחות טובה באופן משמעותי. בנוסף קשה להקשיב למוזיקה שהיא יוצאת מתוך רמקולים שקונים בשקל וחצי במכולת
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by tatgirl
I just want to know 1 thing:
Did the club empty out at 2:30 am, so all the Russians could go outside to drink?


LOL!
no!
it was way way over totally full until 6am
it was a ing sauna!!!
it wasn't a regular party
it's a big event (in israel aspect)
and you can't go out until 3am
so it's ok you really don't want to be there lol ;)
Vortex_SA
quote:
Originally posted by luckystrike
בנוסף קשה להקשיב למוזיקה שהיא יוצאת מתוך רמקולים שקונים בשקל וחצי במכולת


בוא נגיד שאני בטוח שהסאונד באומן יכול להיות נפלא ונעים, יש שם מספיק רמקולים איכותיים... אבל כמו תמיד הישראלי המצוי רוצה גדול וחזק עם הרבה ווליום, אז המפיק בוחר לא להשקיע בכיוון סאונד כמו שצריך אלא פשוט להגביר כמו בהמה, מה שמשאיר אותך, מי שבא לשמוע מוזיקה, עם חוויה מוזיקלית אלימה מאוד...

YO-I
בהקשר למה שאילן כתב על התגובה של אחד מנציגי האומן, אני הייתי זה שפנה אליו והנה מה שהוא כתב

אני כתבתי
על מה ולמה 150 ש"ח עלות כרטיס במכירה מוקדמת, עם כל הכבוד לטיאסטו אפילו לארמין שמדורג מעליו ביקשו פחות

כמה שאני ואישתי רוצים להגיע למסיבה הזאת אבל אחרי ששמעתי כצפוי מה שהיה בארמין, אני חושב פעמיים אם בכלל כדאי

אני יודע שאודי וחלק מהנציגים באומן קוראים את הפורום הזה, כמו שאתם יודעים לדרוש סכום נכבד עבור המסיבה הזאת, נאה דורש נאה מקיים

אולי תגבילו את מספר הכרטיסים? אולי תפעילו מיזוג? אולי תתנו לאנשים שמגיעים למועדון שלכם חוויה שיזכרו לטובה ולא רצון לקחת משאף או בלון חמצן לאחר מכן

אני באמת מבקש את הדברים הללו ולא בציניות, נכון שהמסיבות הללו זו הזדמנות טובה לעשות כסף אבל ממסיבה למסיבה אני מתחיל לשמוע יותר ויותר אנשים שלא מעוניינים לדרוך יותר באומן וחבל

אודי אני אשמח אם אתה או מישהו אחר מטעם האומן יגיב לדברים שלי, אני ואישתי מאד רוצים להגיע ולשמוע את טיאסטו, אחר חצי שנה מאז שהבת שלנו נולדה דיי בא לנו לצאת ולהינות כמו פעם, אז כדי שתיהיה לי סיבה טובה לחזור לאחר המסיבה הביתה עם חיוך, תשפרו את המצב

יוחאי

התגובה של אודי מהאומן

יוחאי
כמות הכרטיסים הכן תהייה מוגבלת ולכן אנו מבקשים מראש להקדים ולבוא בזמן ומדגישים שהמאחרים לא יוכלו להיכנס

לגבי המזגנים בארמין , אתה צריך להבין שתקלות לפעמים נגרמות מכוח עליון ולא תמיד יש לנו יכולות לצפות אותן אבל בהחלט יש לנו יכולת לתקן אותן במהירות האפשרית וכך עשינו !

אני לא ממש יודע למה ואיזה אנשים מתלוננים על האומן , רק לעדכן אותך שתמיד אנחנו מנסים לעשות את המקסימום עבור המבלים שלנו , וכן גם לשמוע את טענותם ולנסות לתקנם במידה ואפשר

בכלל יש איזשהו סוג של טרנד בשנים האחרונות לנגח את האומן בכול אפשרות , לא בטוח שאני מבין למה , אולי זה קשור לאופי האנשים , מי יודע , !!

יש מקרים שהבקורת מתאימה ומובנת , אבל בהרבה מקרים אני מרגיש שלאנשים פשוט משעממם והם נהנם לנגח את המועדון .
בכלל הפורום הנ"ל עבר בשנים האחרונות שינוי קיצוני ולא מרענן של "קלות המקלדת" חבל שזה המציאות , הפוטנציאל הייה רב בשנים הראשונות , ויכל להפתח לפורום מרענן חדשני ובעל השפעה!


עכשיו לגבי המחיר - לידעתך המחיר הינו מחיר סביר בהחלט עבור תקליטן בסדר גודל כטייסטו , בכלל הגיע הזמן פעם אחת ולתמיד להסביר - עלות תקליטן בסדרי גודל של טייסטו/ארמיון וכיוצ"ב , הפקה , פרסום ויחס"צ וכול השאר הינם מאוד יקרים ובעלי סיכון רב
שאותו בעל המועדון לוקח .
ובהחלט עומד בסטנדרטים של מועדונים מובילים בחו"ל ואף זול מהם ,

לידעתך עלות כניסה לאירוע בסדר גודל כזה במועדון באירופה ובארה"ב מתחיל ב 35 יורו ועד 60 יורו לכרטיס בודד

האומן 17 בהחלט עומד בסטנדרטים של 10 המועדונים המובילים בעולם

מקווה שעניתי לשאלתך

אודי


ואז כתבתי לו עוד תגובה עם ציטוטים של חלקכם מהטופיק על המסיבה

אודי
קודם כל תודה על התגובה, גם זה משהו אבל אני חייב להתייחס למספר דברים

לא יודע מי הם אותם האנשים שעלו על הטרנד לכסח את האומן בביקורת, הייתי בטוח שזה חלף ממזמן (מצטער אבל בשנה וחצי האחרונות אני לא ממש מעורה במה שקורה בסיצנה) מה שאני כן יודע שהרבה אנשים שבסך הכל באו להינות ממוזיקה שהם אוהבים ומאווירה טובה יצאו מאד מאוכזבים מהמסיבה, מילא אם זה היה חד פעמי אבל בדר"כ התלונות מגיעות אחרי מסיבות שבהן מתקלטים דיג'ייס כמו ארמין

הנה כמה דוגמאות וציטוטים

1
טוב אז ניסינו לתפוס מקום לרקוד, לזוז, משהו... אין... חברים שלי הצליחו איכשהו לזוז עם עצמם... אני לא יכולתי, זיעה מפה, זיעה משם... גועל נפש... 0

2
הגענו למצב שהמועדון הפך להישרדות
2 חברים שלי הלכו ב4, אני ועוד חבר בקושי שרדנו עד 6
אני לא רוצה להתבכיין אבל במקום להתרכז בהנאה אתה מתעסק
בלהדוף אנשים או להזהר מקיא של אנשים שמקיאים נודלס בשש בבוקר
כשנסענו בדרך הביתה לא נשאר כוח לדבר אפילו שלא נדבר שהאוזניים שלנו דיממו למוות

3
אין מזגן, מגעיל, היה ואקום בפנים ולא היו מולקלות של אוויר וחופש תנועה אפס, דחסו הרבה יותר מדי אנשים ממה שהיה צריך. בתור אחד שאוהב את הצפיפות הזאת וחושב שהיא חלק מההופעה - זה היה מוגזם ברמות אחרות

4
אני הייתי בהמון הופעות דחוקות ורק לפני חודש-חודשיים אינפקטד היו פה והייתי ב4 הופעות שלהם... גם שם היה צפוף ממש אבל לא התקרב לשואה שהייתה בארמין

רוב התלונות היו על הצפיפות המחרידה ועל הסאונד שהזכיר להם סט שנוגן באמבטיה
על המחיר עוד איכשהו נתגבר למרות שלפי דעתי הוא לא מוצדק, אני מקווה שלפחות בכל הקשור לצפיפות, למיזוג ולסאונד נראה פוסטים אחרים אחרי המסיבה
נחכה ונראה

ואגב משהו שאני מברך עליו, הלוואי וכל המסיבות היו מתחילות בשעה עשר בערב, מי יודע אולי עלינו פה על משהו

והוא ענה לי
יוחאי

אין לי ממש הרבה מה להגיב על הטענות , אני רק יכול לצער אליהם , מה שכן בנוגע לסאונד , אני חייב להגיב ולהסביר פעם אחת ולתמיד , אני לא יודע את כמה ההבנה בסאונד רבה אצלכם , אבל הסאונד באומן הוא אחד הטובים בעולם ויעידו על כך כול התקלטנים מחו"ל שניגנו אצלנו כולל ארמין שציין בפניינו שהסאונד שלנו או בהחלט אחד הטובים שהוא ניגן בו!!!

אז על מה התלונה ? לא ממש ברור לי


מה אתם אומרים? 0
sh33p
לא ציפיתי לתגובות אחרות מאנשי האומן
אף אחד לא באמת ציפה שהם יבואו ויאמרו "כן מצטערים, היה זוועה"

לגבי הסאונד אני רק אציין, שהסאונד שם באמת בסדר
ובסט חימום שהווליום לא היה גבוה מידי, שומעים מעולה
הבעיה מתחילה שהם מגבירים לאט לאט עד שהאוזניים לא מסוגלות לעכל את זה

לגבי הגבלת כרטיסים - נשמע לי חרתה
בראש ובראשונה מטרת האומן זה להרוויח כסף
אין להם שום סיבה למכור כמות מוגבלת של כרטיסים
זאת דעתי לפחות - אני אשמח להיות זה שטעה


שכחתי להוסיף
אף אחד לא בא להתנגח באומן כל הזמן
שנה שעברה שארמין היה באומן בחודש מאי, אני מאוד שיבחתי את ההפקה
וזאת בהחלט הייתה מסיבה מעולה שכללה מזגנים ואוויר לנשימה בנוסף למוזיקה טובה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 [16] 17 18 
Privacy Statement