return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Ek 2008 (pg. 10)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
2-2 :crazy: :eyespop:

en het staat terug gelijk: eerst gaat Rüstü in de fout bij die 2-1, en daarna een blunder van Lehman met de 2-2 als resultaat :D. Ik had een moeilijk match verwacht voor de Duitsers, maar niet dat de Turken het hen ZO moeilijk zouden maken

edit: 3-2 :eyes:
FUSyke
Een slechte wedstrijd van de Duitsers, maar het blijft Duitsland é:D :crazy:

Waar zijn die turkskes mee hun toeterkes nu:p :D
Zehra
:(
Jasperovitsj
Jammer, de Turken verdienden het op basis van deze match véél meer dan de Duitsers om naar de finale te gaan. :sadgreen:
Real
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Jammer, de Turken verdienden het op basis van deze match véél meer dan de Duitsers om naar de finale te gaan. :sadgreen:


Klopt. Maar je kent de Duitsers.


Zehra, wat supporter je toch voor een prutsploegje. ;)
Jasperovitsj
Ja Zehra, je had beter voor België of Nederland gesupporterd! Oh wait...
Real
Maar België doet toch helemaal niet mee ... :conf:
Jasperovitsj
That's the point, jackass :p
Real
Enfin. Hup Spanje hup. De enige ploeg die de Europese titel nog waardig zou zijn.
Vishnu
Ergens wel jammer dat er nu geen ironische finale meer inzit tussen Turkije en Rusland op "Euro" 2008 :p

FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by Real
Enfin. Hup Spanje hup. De enige ploeg die de Europese titel nog waardig zou zijn.


bwa, de Russen hebben toch ook goed voetbal gebracht zenne (de tweede helft tegen Spanje niet meegerekend dan), bij momenten zelfs beter dan de Spanjaarden. Zo hebben de Spanjaarden wel verdient tegen Italië gewonnen, maar geweldig hebben ze toen ook niet gespeeld

ik zou het de Russen dus ook wel gunnen ... de ploeg die zich morgen allesinds plaatst voor de finale mag die dan ook winnen voor mij. Die ploeg verkies ik toch altijd boven de Duitsers :p
FenixStyle
Tja ergens had ik het Turkije wel gegund.. (zal wel door m'n Genkse 'roots' komen + het feit dat ik de Duiters nooit graag zie winnen :p)

Maar soit, nu gaat mijn steun voluit naar Rusland. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement