|
Ek 2008
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
Vamos Holanda !!
Jaja, ik ben wederom voor de hollanders!
'88 was net iets te vroeg voor mij dus dan nu maar, 20 jaar later.
Terwijl ze imo in '98 WK moesten zijn. |
|
|
| BZRK |
Eh, twas toch '88? :p
Ik ben ook supporter voor Holland. |
|
|
| The_G0dfather |
just gvd :whip: :p
en 'k heb nochtans 2 weken geleden al die documentaires over dat EK gezien :o |
|
|
| FCB_Fanatic |
| volgens mij gaan de hollanders er wel vlug uitliggen, laat staan dat ze het EK zouden winnen :p |
|
|
| Config |
| Als neutrale supporter ga ik toch voor Portugal :), al denk ik wel dat Italië er dit jaar mee gaat lopen |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Config
Als neutrale supporter ga ik toch voor Portugal :), al denk ik wel dat Italië er dit jaar mee gaat lopen |
Potugal zou ik het ook wel gunnen, Italië maakt inderdaad ook een goeie kans maar zou één van die ploegen zijn die ik het absoluut niet gun. De match tegen de rode duivels mogen ze dan wel goed hebben gespeeld, dit had naar mijn mening eerder met de zwakke tegenstand te maken. Tegen goede ploegen zullen ze dat niet brengen. Dan zullen ze waarschijnlijk hun vrij saaie spelstijl terug opnemen. Verdedigend en afwachtend spelen en er zelden in slagen een aantrekkelijke match te spelen ... maar ze zijn natuurlijk wel efficient. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
volgens mij gaan de hollanders er wel vlug uitliggen, laat staan dat ze het EK zouden winnen :p |
't Is moeilijk in te schatten vind ik. Ze zijn wel nog allemala wat jong enzo en die verdediging is zeker niet de beste van het EK. Dat wordt aan de andere kant ruimschoots gecompenseerd aan aanvallende kant. Spijtig wel dat Robben weer geblesseerd is en zeker de eerste match niet mee kan spelen.
Eerst maar eens door de groepsfase raken met frnakrijk en italië, en wat een kern hebben die twee! Daarna is alles mogelijk zolang ze geen penalties moeten shotten :o
En als 't Holland niet is mag het Spanje zijn voor mij. Benieuwd of die eindelijk eens gaan presteren met al dat talent. |
|
|
| E-motion_error |
Ik denk (vrees) dat Nederland er deze keer dicht gaat bij zijn, voor het eerst in jaren geen ploeg volledig bestaande uit vedetten (met talent maar ook met bijhorende nek) maar uit een combinatie van vedetten en werkers en dat zou wel is hun sterkte kunnen worden.
Doe mij maar Portugal, Rusland of Roemenië |
|
|
| FenixStyle |
| Net zoals bij andere EK/WK's krijgt nu weer Italië m'n steun. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik verwacht de Italianen en de Russen (oh ja hoor), maar ik hoop stiekem wel op de Spanjaarden.
Nederland mag het voor mij ook goed doen, maar ik vrees dat ze er in de groepsfase roemloos uit zullen gaan. |
|
|
| Bl@ckOut |
| Er zijn verschillende kanshebbers voor de eindzege, maar als ik dan toch een favoriet moet kiezen zeg ik Portugal. Ik hoop vooral dat het niet Italië of Duitsland wordt :) |
|
|
| Jasperovitsj |
| De Duitsers speelden anders verbazend goed en fris gisteren. Gaat - zoals altijd - een lastige klant worden. |
|
|
|
|