|
Ek 2008 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| indeed, ze moesten zeker en vast niet onderdoen voor Portugal.. De snelheid van uitvoering was bij momenten om duimen en vingers van af te likken. Hoe meer goeie ploegen, hoe meer vreugd :D |
|
|
| E-motion_error |
Hmm ik vond de moffen nu niet zo indrukwekkend, degelijk en stug als altijd, die kunnen altijd het tornooi winnen als ze meedoen. Maar echt goed voetbal vond ik ze gisteren nu niet brengen.
Frankrijk - Roemenië is ook maar matig tot nu toe, had beide ploegen sterker verwacht |
|
|
| Real |
Even copy-paste uit de andere thread, want die mongool ergert mij weer.
| quote: | Originally posted by Real
Huybrechts 
Die gedraagt zich elke keer als ik 'em zie een beetje debieler. |
|
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by E-motion_error
Hmm ik vond de moffen nu niet zo indrukwekkend, degelijk en stug als altijd, die kunnen altijd het tornooi winnen als ze meedoen. Maar echt goed voetbal vond ik ze gisteren nu niet brengen.
Frankrijk - Roemenië is ook maar matig tot nu toe, had beide ploegen sterker verwacht |
bleh ja wat een kutmatch zeg, net zoals Frankrijk's openingsmatch op het vorige WK. Hopelijk wordt da sebiet gecompenseerd! |
|
|
| Config |
| Ja man de guidos staan al 2-0 voor. |
|
|
| BZRK |
Fantastische goal van Sneijder :crazy:
Maargoed, op die moment kon Nederland evengoed 0-1 achter gestaan hebben. Dat eerste doelpunt moest gewoon afgekeurd worden denk ik, en die trektfout van Mattijsen was evengoed een penalty waard.. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Jah, dat eerste doelpunt had inderdaad afgekeurd moeten worden (hoewel er daar overal twijfel over is blijkbaar :D ), en dan had je waarschijnlijk een andere wedstrijd. Maar hoe Nederland daarna voetbalde en de match onder controle had, chapeau. Zeker niet dominant, maar toch nooit zwaar in de problemen geraakt. En als de Italianen er al eens doorkwamen, dan konden ze rekenen op een sublieme Van Der Sar. Fris voetbal van de kezen, enorm veel inzet en loopvermogen (kijk maar wat Gio twee keer doet, van de eigen backlijn naar voren rushen en een assist/goal daaruit puren), en geweldig hoe ze de omschakeling konden maken. Ik vond het wel jammer dat de Italianen precies niet bij machte waren om hun spel om te gooien. Toch niet de topploeg die iedereen verwachtte. |
|
|
| Config |
| Ik zie het Holland toch geen 2 keer meer doen, idem voor Italië. Maar toch chapeau inderdaad, al zat alles hen wel mee vandaag. |
|
|
| Glaniskanis |
Blijkbaar was de 1e goal gewoon goed... desondanks geweldige wedstrijd gezien :D
http://www.voetbalprimeur.nl/site/n...oedgekeurd.html
| quote: |
Van Ettekhoven: "Het was een zuiver doelpunt. De assistent-scheidsrechter heeft sterk gehandeld. In de spelregels staat dat een verdediger een aanvaller van de tegenpartij niet in buitenspelpositie kan brengen door zich terug te trekken achter zijn eigen doellijn." |
|
|
|
| Jasperovitsj |
| Echt bewust was het niet, hij werd omver gebuffeld door z'n eigen doelman... |
|
|
| jeronimo_jd |
| Ik hoop dat holland tot in de finale geraakt, want de 29ste ben ik in amsterdam!!:) jawel en dat zou pas een feest zijn om dat te mogen meemaken. Ik gun het ze van hart in ieder geval! (dan zou de afgang voor onze duivels alsmaar groter zijn haha:stongue: ) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Echt bewust was het niet, hij werd omver gebuffeld door z'n eigen doelman... |
Inderdaad, 100% ongeldig doelpunt. Bovendien wordt enkel Sneijder in buitenspel geplaatst door die actie.. Van Nistelrooij bevond zich aan de andere kant van het doel, en deze stond gewoon buitenspel tussen 2 verdedigers van Italië. Redenen genoeg dus om een buitenspel te rechtvaardigen.
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
(dan zou de afgang voor onze duivels alsmaar groter zijn haha:stongue: ) |
Wat hebben de Belgen daar nu mee te maken? |
|
|
|
|