|
Ek 2008 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Zehra |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tegen Duitsland worden ze toch ingeblikt.
|
da werd ook gezegd over de 2 vorige matchen. wait & see |
|
|
| Config |
| heeft ni veel gescheeld en ze waren nu ook ingeblikt. en het zou eigenlijk wel verdiend geweest zijn ook. Kvind het erg sneu voor Croatië |
|
|
| Jasperovitsj |
| Turkije is het nieuwe Duitsland. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Turkije is het nieuwe Duitsland. |
dat ze dat dan maar bewijzen tegen het "oude" Duitsland eh :p |
|
|
| Devilex |
| Ik liep gisteravond toevallig in de overpoort in Gent, en iets na het einde van de wedstrijd een hele kolonne Turken met vlaggen al claxonerend door de straat... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Damn, Van Der Sar is echt wel de held van Oranje. Oké, ze scoren zelf wel vlotjes, maar wat hij er al heeft uitgehaald, niet normaal :crazy: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik verwacht de Italianen en de Russen (oh ja hoor), maar ik hoop stiekem wel op de Spanjaarden.
|
En de Russen komen op kruissnelheid. Wat een match, Holland heeft nooit een vuist kunnen maken. En die spitsen, ni normaal. Arshavin + Pavlyuchenko = :crazy: |
|
|
| FUSyke |
| Die Hollanders ff lekker gepakt door de Russen:D |
|
|
| FenixStyle |
En ze huppen met z'n allen, huppen met z'n allen, ze huppen met z'n allen weer naar huis!! 
En zoals Rusland speelde, hebben ze die kwalificatie dubbel en dik verdiend! :crazy: |
|
|
| The_G0dfather |
dutsland, turkije en rusland in de halve finale
en nu mss nog s de catnaccio boys :rolleyes:
flopperdeflop in my book
hopelijk presteert Spanje niet ondermaats om de boel alsnog wat te redden |
|
|
| E-motion_error |
| Eerste ploeg die zich verdiend plaatst voor de halve finale, eerste ploeg in halve finale die aantrekkelijk voetbal brengt...ik heb een nieuwe favoriete ploeg voor dit EK! |
|
|
| Jasperovitsj |
| Morgen de Spanjolen hopelijk door, en dan een superspectaculaire halve finale tegen dit Rusland :crazy: |
|
|
|
|