return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Ek 2008 (pg. 9)
View this Thread in Original format
FCB_Fanatic
De eerste match begonnen ze nog goed maar zakten ze daarna tegen de Spanjaarden enorm weg met een 4-1 als resultaat. Tegen Griekenland was het al beter en tegen Zweden zag je bij vlagen ook al enorm goed technisch combinatievoetal. Maar nu pas is het echte Rusland opgestaand ... EINDELIJK brengen ze hetgeen ik van hen verwacht had met een oververdiende 3-1 als resultaat :crazy:

ze hebben Nederland gewoon weggeblazen, dit was voor mij veel indrukwekkender dan hetgeen Nederland tegen Frankrijk en Italië liet zien. In die matchen speelden Nederland wel goed, maar vond ik ze ook niet overtuigen. Ze scoorden daar op de juiste momenten en hadden het geluk dat de tegenstander zn kansen niet afmaakten. Vooral op de tegenaanval waren ze toen sterk. Tegen dit Rusland kregen ze de kans gewoon niet om op de tegenaanval te spelen. Ze werden weggetikt door het zuivere voetbal van de Russen, die in balverlies ook nog eens enorm goed opzaten en als een sterk blok verdedigden.

Ik kijk al uit naar morgen, naar ItaliË - Spanje ... en natuurlijk naar de volgende match van de Russen :tongue2

p.s.: achteraf ook nog een goeie analyse van MDG op VT4 waar ik mij perfect in kon vinden. Als het goed is mag het gezegd worden :)
Gladius
Ik sluit me daar volledig bij aan FCB! :)
Toch een zalig EK vind ik, met weeral een pak verassingen. En deze keer niet een verdedigend blok zoals Griekenland 4 jaar geleden, maar écht een enorm goed voetballend team. Zoals gezegd op tv: als neutrale kijker kan je niet anders dan onder de indruk zijn van zo'n soort voetbal. (behalve Progrez natuurlijk =p)

Vanavond de clash, hrhrhrhhr :crazy:
Gevork
Wat een match van Rusland.
Prachtig gewoon, al van de 1ste minuut hielden ze de nederlanders in bedwang.
Nederland kon gewoon nix doen, ze wisten gewoonweg niet wat te doen! Memorabele match.
Goooooooo Russia Goooooooo
FCB_Fanatic
De Italianen hebben al direct hun intenties duidelijk gemaakt, ze zijn al onmiddellijk begonnen met hun typisch speelstijl: eerst alles gesloten houden en als er een mogelijkheid is zullen ze er op de counter wel proberen eentje binnen te tikken. Eenmaal dat dan gebeurt houden ze alles dan definitief gesloten.

Dat die rotploeg er maar vlug uit ligt :whip:
Devilex
Wat een betonvoetbal :(
Jasperovitsj
Zoals wel te verwachten was natuurlijk. :(
FCB_Fanatic
ik hoop zo hard dat die Italianen in de laatste seconden die 1-0 binnen krijge eh :mad:
FCB_Fanatic
YES!!!! ... de Italianen EINDELIJK naar huis :D
Jasperovitsj
\o/
Devilex
Nu tegen Rusland, moeilijk voor wie te supporteren aangezien beide ploegen me wel bekoren.

De Geert
quote:
Originally posted by Devilex
Nu tegen Rusland, moeilijk voor wie te supporteren aangezien beide ploegen me wel bekoren.

Na die overwinning tegen Nederland, krijgen de Russen toch wel mijn volledige steun!
FCB_Fanatic
ik heb sympathie voor beide teams, zowel Rusland als Spanje. Van mij mag dus de beste ploeg winnen van die match. Als de Russen hetzelfde spel als tegen Nederland kunnen ontwikkelen denk ik echter wel dat de Spanjaarden onderuit zullen gaan

Na zaterdag vraag ik mij trouwens ook af wat de Russen ervan terecht zouden brengen als ze nu ook nog eens hun beste spits ter beschikking zouden hebben (Pogrebnyak), dan zouden die helemaal onstopbaar zijn :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement