|
Ek 2008 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en terecht :toocool: |
Pff, ik vond ze geen indruk maken. Spijtig dat Zlatan in de kleedkamers moest blijven, de Zweden verloren daardoor 30% van hun mogelijkheden :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Pff, ik vond ze geen indruk maken. Spijtig dat Zlatan in de kleedkamers moest blijven, de Zweden verloren daardoor 30% van hun mogelijkheden :( |
ik heb dan ook helemaal niet gezegd dat ze geweldig waren of veel indruk maakten. Maar de winst is wel verdiend vind ik. Zweden heeft de hele tweede helft nauwelijks moeite gedaan om een kans bij elkaar te spelen
en t is natuurlijk zo dat Zweden met Zlatan veel van zn mogelijkheden verliest. Daarom ook een rare wissel. Zal wel licht geblesseerd zijn zeker? Ik zie anders niet in waarom hij werd gewisseld |
|
|
| E-motion_error |
| Zlatan heeft voor het tornooi zelf gezegd dat hij voorlopig elke wedstrijd +/- 60min ging spelen omwille van zijn knieblessure vlak voor het tornooi. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Wat een waanzinnig laatste kwartier :crazy: |
|
|
| Gladius |
hahaaaaa zaligzaligzalig, wat ne climax, ongelooflijk!
beste match vant EK for sure!
arme Cech :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| damn zeg, en net deze match mis ik :( |
|
|
| Zehra |
| het was echt geweldig! \o/ |
|
|
| The_G0dfather |
Turkish delight
zalige plaat ook da :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| Fantastische wedstrijd aan de gang momenteel! :crazy: |
|
|
| Devilex |
| Idd, ik zat hier echt al te vrezen voor strafschoppen want de Duitsers leken mij enorm nerveus in die laatste 10 minuten. |
|
|
| FUSyke |
| :crazy: Duitsland:crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
^ meent gij dat nu ??? gij waart voor Duitsland??? :conf:
geef mij maar die Portugezen, vind ik toch een beter ploeg hebben. Eerste helft was degelijk van hun kant, tweede helft vond ik ze maar zwak, ze vonden niet echt een antwoord op de goede organisatie van de Duitsers.
Ik vrees dat met de uitschakeling van Portugal de winnaar van het EK uit de andere tabelhelft zal komen |
|
|
|
|