|
Ek 2008 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
ik heb de match wel niet volledig gezien, maar de Italianen waren precies NOG zwakker dan verwacht. Blijkbaar missen ze Cannavaro meer dan ze zelf ooit gedacht hadden :D. In ieder geval zit ik er niet mee in dat Italië op zijne dek heeft gekregen. Is een ploeg die toch enkel maar anti-voetbal speelt :p
en Holland heeft vandaag zover ik het gezien heb goed gespeeld, vooral een snelle omschakeling. Wel moest die goal ABSOLUUT afgekeurd worden. Als die bepaalde regel al zou bestaan, word die alvast nooit toegepast. In dit geval ging Panucchi zelfs niet bewust buiten het veld. Waar ga je trouwens de lijn trekken? Als je het echt in het belachelijke wilt trekken, kan je net zo goed een speler die langs de zijlijn wordt verzorgd meetellen in het spel. Gewoon een belachelijke manier van de FIFA om een grove fout van een scheidsrechter goed te praten |
|
|
| Config |
| lol @ Rusland :haha: de zwakste ploeg tot nu toe. Hier kan zelfs België met gemak van winnen |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Config
lol @ Rusland :haha: de zwakste ploeg tot nu toe. Hier kan zelfs België met gemak van winnen |
Kheb de 2e helft niemeer gezien, maar in de eerste helft speelden die toch alleszinds nie slecht :conf: |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Config
Hier kan zelfs België met gemak van winnen |
 |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by BZRK
alleszinds |
:( |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
|
we hebben het nochtans al gedaan enkele jaren geleden :D |
|
|
| Gladius |
| Rusland speelde gewoon met 0 motivatie en verdedigde gelijk ne zat patatten. Aan sommige vloeiende combinaties ziede dat er veeeel meer potentieel in die ploeg zit. Hopelijk komt dat er de volgende matchen uit. |
|
|
| Real |
| Wat speelt Griekenland triestig voetbal. Hopelijk sjot Wilhemsson er zo meteen vier binnen, schandalig vind ik dit. :o |
|
|
| E-motion_error |
| tjah zo zijn ze 4 jaar geleden Europees kampioen geworden en toen vond iedereen dat geweldig omdat ze de underdog waren. 2 keer lukt dat natuurlijk niet |
|
|
| Config |
| Gelukkig is er nog gerechtigheid, en Ibrahimovic die het mooiste doelpunt tot nu scoort :crazy: |
|
|
| FCB_Fanatic |
amai, ik ben echt teleurgesteld in Rusland, die hebben er dus echt niks van terecht gebracht. Nochtans hebben ze een jonge en talentvolle groep :(
en Griekenland krijgt eindelijk wat het verdient ... 0-2 verlies :D. Was echt schandalig om zien hoe ze op een bepaald moment bij 0-0 gewoon onder drie verdedigers de bal aan het rondtikken waren zonder ook meer enigzinds de intentie te hebben om voorwaarts te spelen. Ik hoop dat ze in volgende matchen ook een dikke pandoering krijgen, zou al veel goed maken dat ze vier jaar geleden de titel hebben gepakt. Schande eigenlijk dat zoiets europees kampioen is |
|
|
| Zehra |
| wtf halen ze die ex-miss belgië naar daar?! |
|
|
|
|