|
Ek 2008 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
Zo hebben de Spanjaarden wel verdient |
Neen!
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
allesinds |
Neen!
Het gaat nog steeds over het Europese kampioenschap. Rusland als kampioen zie ik niet direct zitten, hoewel zij tegen Nederland een sublieme wedstrijd gespeeld hebben. Daarom zet ik mijn geld in op Spanje, want voor de Duitsers supportert toch gewoonweg niemand. |
|
|
| Jasperovitsj |
ESPANAAAAAAAAAAA :crazy:
De Russen waren nergens. Nu de moffen nog :tongue2 |
|
|
| FCB_Fanatic |
de Russen zijn nooit in hun spel gekomen (kunnen komen). Verdiende winst van Spanje
en hopelijk gaat Duitsland idd onderuit komende zondag :toocool: |
|
|
| Config |
| GO Spanje :tongue2 |
|
|
| E-motion_error |
| De Russen maakten wel een heel tamme indruk, ze hebben Spanje niks in de weg gelegd. Nu vooral hopen dat Spanje EK wordt. |
|
|
| Sh!fty |
I go 4 Germany:eyespop:
De 1-0 Esp |
|
|
| FCB_Fanatic |
Ballack onzeker voor de finale :eyes:
als er al iets van waarheid in zit, want voor hetzelfde geld is het gewoon een spelletje van de Duitsers
en nog verder nieuws: John Motson stopt als commentator :( . Dit EK is zijn laatste grote toernooi. Hij gaat hierna wel nog door in de Engelse competitie, maar ook daar is hij niet meer van plan het té lang te rekken |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by FCB_Fanatic
en nog verder nieuws: John Motson stopt als commentator :( . Dit EK is zijn laatste grote toernooi. Hij gaat hierna wel nog door in de Engelse competitie, maar ook daar is hij niet meer van plan het té lang te rekken |
damn =(. maar ja die kerel is al wel oud ondertussen eh, en op den bbc hebben ze genoeg goei andere commentatoren. |
|
|
| Sh!fty |
| hoe laat is de finale vanaaf? |
|
|
| Jasperovitsj |
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI!!!   |
|
|
| The_G0dfather |
Middenveld was wederom briljant, vooral Iniesta :)
Oververdiende winst voor Spanje.
Credit vr Ramos met z'n Puerta t-shirt. |
|
|
| Config |
| Eindelijk nog es een aanvallende ploeg die beloond wordt ! :tongue2 :crazy: |
|
|
|
|