return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Ek 2008 (pg. 11)
View this Thread in Original format
Real
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
Zo hebben de Spanjaarden wel verdient


Neen!

quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
allesinds


Neen!


Het gaat nog steeds over het Europese kampioenschap. Rusland als kampioen zie ik niet direct zitten, hoewel zij tegen Nederland een sublieme wedstrijd gespeeld hebben. Daarom zet ik mijn geld in op Spanje, want voor de Duitsers supportert toch gewoonweg niemand.
Jasperovitsj
ESPANAAAAAAAAAAA :crazy:


De Russen waren nergens. Nu de moffen nog :tongue2
FCB_Fanatic
de Russen zijn nooit in hun spel gekomen (kunnen komen). Verdiende winst van Spanje

en hopelijk gaat Duitsland idd onderuit komende zondag :toocool:
Config
GO Spanje :tongue2
E-motion_error
De Russen maakten wel een heel tamme indruk, ze hebben Spanje niks in de weg gelegd. Nu vooral hopen dat Spanje EK wordt.
Sh!fty
I go 4 Germany:eyespop:

De 1-0 Esp
FCB_Fanatic
Ballack onzeker voor de finale :eyes:
als er al iets van waarheid in zit, want voor hetzelfde geld is het gewoon een spelletje van de Duitsers

en nog verder nieuws: John Motson stopt als commentator :( . Dit EK is zijn laatste grote toernooi. Hij gaat hierna wel nog door in de Engelse competitie, maar ook daar is hij niet meer van plan het té lang te rekken
Gladius
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
en nog verder nieuws: John Motson stopt als commentator :( . Dit EK is zijn laatste grote toernooi. Hij gaat hierna wel nog door in de Engelse competitie, maar ook daar is hij niet meer van plan het té lang te rekken

damn =(. maar ja die kerel is al wel oud ondertussen eh, en op den bbc hebben ze genoeg goei andere commentatoren.
Sh!fty
hoe laat is de finale vanaaf?
Jasperovitsj
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI!!!

The_G0dfather
Middenveld was wederom briljant, vooral Iniesta :)

Oververdiende winst voor Spanje.

Credit vr Ramos met z'n Puerta t-shirt.
Config
Eindelijk nog es een aanvallende ploeg die beloond wordt ! :tongue2 :crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 
Privacy Statement