|
Ek 2008 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by Gladius
wtf, wa is daar nu verkeerd mee? ik was ook voor Duitsland. Sinds het vorige WK hebben die mij zeer kunnen bekoren, en dat deden ze gisteren weer, met een Schweinsteiger die eindelijk terug op niveau is en duidelijk het verschil maakte. Kvind da gewoon een zalige ploeg, niets mis mee imo. Portugal tja.. wie ziet ze niet graag spelen eigenlijk? Toch schoten ze vooral verdedigend te kort gisteren, en hadden ze veel moeite met de fel jagende duitsers.
Ik zie Duitsland het toernooi winnen. Liefst hoop ik een finale Dui-Ned/Ita/Rus |
wie heeft gezegd dat daar iets verkeerd mee is :). Ik begrijp het gewoon niet. Ik vind ze zelf alles behalve een indrukwekkende ploeg hebben: 't is niet dat ze zo'n prachtig voetbal brengen (ook gisteren niet) en ook qua namen / spelers is het geen geweldige ploeg. |
|
|
| Gladius |
| alleen was de eerste goal waarschijnlijk wel de goal van het toernooi |
|
|
| The_G0dfather |
't Is gewoon zo, al stellen de Duisters 11 Ronaldinho's op, nog zal iedereen ze haten.
It's all about history, en natuurlijk hun arrogantie, lelijke competitie, lelijk land, lelijke koppen (Kahn + Effenberg), Beckenbauer int algemeen,...
nothing personal :p |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
't Is gewoon zo, al stellen de Duisters 11 Ronaldinho's op, nog zal iedereen ze haten.
It's all about history, en natuurlijk hun arrogantie, lelijke competitie, lelijk land, lelijke koppen (Kahn + Effenberg), Beckenbauer int algemeen,...
nothing personal :p |
voila :p
@ Gladius: mooie goal ja, maar dat maakt van hen geen betere ploeg. En goal van het tornooi? echt wel niet éh :) |
|
|
| FCB_Fanatic |
Turkije maakt nog 1-1 :eyespop: :crazy: :eyes:
dit komt Kroatië volgens mij niet meer te boven. Dat gaat volgens mij mentaal zéér zwaar wegen tijdens de strafschoppen: je gekwalificeerd wanen en dan enkele seconden voor het einde nog de 1-1 incasseren. |
|
|
| Jasperovitsj |
SENSATIE :crazy:
Gaan Rüstü! |
|
|
| FCB_Fanatic |
| zoals verwacht, de Kroaten die er in de penalties onderdoor gaan ... 2 missers en Rüstü die er dan nog één pakt |
|
|
| The_G0dfather |
| zot matchske :D |
|
|
| Zehra |
| :crazy: omfg :crazy: |
|
|
| E-motion_error |
| Das dus al zeker 1 kutploeg in de finale |
|
|
| Gladius |
| lol dat was echt ongelooflijk, voor den 3de keer flikken ze da nu al! |
|
|
| Push2005 |
Tegen Duitsland worden ze toch ingeblikt.
Laten we hopen op een finale Duitsland - Nederland :p |
|
|
|
|