|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Maaike |
Nou hier ben ik dan weer. Ik zal er nu maar eens een verhaaltje bij plakken.
Ik ben Maaike, 20 jaren jong en trance is een van mijn favoriete muziekstijlen. Een liefhebber van allerlei soorten trance van soft tot hard. Ik heb wel een beetje een favoriet en dat is Tiesto. Dit jaar ben ik van plan om me te gaan vermaken bij Lowlands, verder heb ik nog niets speciaals gepland voor deze zomer! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
Alferox woont zelf in Delft nerds!:p |
Ech alle mensen uit Delft zijn sukkels!!:D |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Ik ben Maaike, 20 jaren jong en trance is een van mijn favoriete muziekstijlen. Een liefhebber van allerlei soorten trance van soft tot hard. Ik heb wel een beetje een favoriet en dat is Tiesto. Dit jaar ben ik van plan om me te gaan vermaken bij Lowlands, verder heb ik nog niets speciaals gepland voor deze zomer! |
Chill!! Nog iemand die Tiesto op Lowlands gaat bewonderen!! Misschien kunnen we meeten met zen tween...:rolleyes:
[Gospel mode aan]Wordt de 5e keer Tiesto dit jaar...ik ben gezegend!!:D :D [/Gospel mode uit] |
|
|
| Maaike |
Ik dacht eerst, wat moet ik in hemelsnaam op Lowlands? Ik heb er veel mensen erover gesproken en ja ik heb er zin in!
Dit wordt mijn derde keer Tiesto! Meeten met mij? Hahahaha.. |
|
|
| zarch |
| quote: | Originally posted by Emphelator
Dat zegt dan toch wel iets over hoe het hier is :D ;) |
hehehe, beetje late reactie ook. Heey ronald, lau hier he? |
|
|
| zarch |
| quote: | Originally posted by Optimus
Alferox woont zelf in Delft nerds!:p |
Dank je:mad: :D |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Meeten met mij? Hahahaha.. |
ja...das echt een belachelijk idee...dan niet...:rolleyes: :D |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DjSuez
ja...das echt een belachelijk idee...dan niet...:rolleyes: :D |
LOL!!! :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Maaike |
| Leek me best leuk om te meeten maar ok dan niet. ;) :D |
|
|
| New Wave |
| Meeten met dat zooitje gekken van TA :D weet je het zeker?:p |
|
|
| Stivvekk |
| help wat een enge schermen en poppetjes |
|
|
| T.H.C. |
| quote: | Originally posted by Maaike
Leek me best leuk om te meeten maar ok dan niet. ;) :D |
sja klein meetinkje komt er misschien wel,komt later wel.Er gaan er alleen niet zo veel:rolleyes:
http://www.tranceaddict.com/forums/...hlight=lowlands (Wie weet hoe je zo'n link eigenlijk een kewl naampje kan geven? zoals link--->hier<---) |
|
|
|
|