|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Ey Addink!!! Welkom :D |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by magrec
haha daar zit een bedrijf die heet bakker lekkerkerk die kom ik weleens tegen als ik factuurtjes verstuur :haha:
oe kut ff een prik halen zo :D |
Beetje late reactie maar ja, Bakker, daar werk ik, verdient wel lekker :D |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
He hallo allemaal,
Ik(Jeroen Addink) heb me vandaag toch ook maar eens geregistreerd bij dit forum, vriend van mij(eieregooie) heeft het er de hele tijd over, dat het hier zo super relaxed is qua trance dingen. Nu ben ik niet zo'n tranceman maar ik moet natuurlijk in de platenzaak de krenten wel uit de pap halen voor m'n collectie.
Over het algemeen draai ik meer groevies dan het stevige spul, maar ik moet wel m'n collectie lekker breed houden dus voor de stevige spullen kijk ik hier rond wat ik wil hebben voor m'n collectie. |
Welkom Spinnin Jack en dat 't hier relax is, dat is het zeker, have fun :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Emphelator
Welkom Spinnin Jack en dat 't hier relax is, dat is het zeker, have fun :) |
Haha cool :D
De ene Newbie verteld de andere hoe relaxt t hier is. |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Haha cool :D
De ene Newbie verteld de andere hoe relaxt t hier is. |
Dat zegt dan toch wel iets over hoe het hier is :D ;) |
|
|
| total woot |
| relaxed dus :D |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Spinnin Jack
*knip*
|
nog iemand uit Delft!?
in Delft wonen alleen maar sukkels!! kunnen jullie niet een eigen forum oprichten ofzo? :mad:
:crazy: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
nog iemand uit Delft!?
in Delft wonen alleen maar sukkels!! kunnen jullie niet een eigen forum oprichten ofzo? :mad:
|
Onderbouw jouw statement eens.......dan kunnen we beoordelen hoe zinloos deze post nou werkelijk is... |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by New Wave
Onderbouw jouw statement eens.......dan kunnen we beoordelen hoe zinloos deze post nou werkelijk is... |
zeg,
ga jij even lekker konijnen vangen ofzo! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by AlFerox
zeg,
ga jij even lekker konijnen vangen ofzo! |
Onderbouw jouw statement eens.......dan kunnen we beoordelen hoe zinloos deze 2 posts nou werkelijk zijn... |
|
|
| Optimus |
| Alferox woont zelf in Delft nerds!:p |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by Optimus
Alferox woont zelf in Delft nerds!:p |
LOL :stongue: |
|
|
|
|