|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
hallo allemaal,
ik zit al een paar weekjes op dit forum maar ben nog vrij nieuw. ik zul dus even wat meer over mezelf vertellen:
mijn echte naam is Harry en ik ben 15 jaar oud (bijna 16!).
ik luister veel naar trance muziek. mijn favoriete djs zijn Johan Gielen en Tom Harding.
in mijn vrije tijd zit ik veel op de scouting-club (zeeverkenner!) en daar hebben we erg veel lol.
verder spaar ik postzegels en speel panfluit.
ik ben nog nooit naar een trance-party geweest maar hoop dat daar snel verandering in zal komen.
ik vind het erg tof om op dit forum te posten en hoop dat ik hier nog veel zal leren!
groetjes,
Harry
:D :D :D |
|
|
| Optimus |
| welkom Harry!:D:D:D |
|
|
| DjSuez |
Heej
Mijn naam is Stephan, aka Steeph, of DjSuez
Ik ben pas lid geworden van TA de dag na Qontact 2002, waar ik een meeting mee had gemaakt, en toen vind ik t wel cool, dus toen ben k lid geworden, ook al weer een tijdje dus. daarvoor kwam ik hier wel ns muziek downloaden enzo.
Ik word woensdag 18, studeer Biologie in Wageningen, waar ik ook een kamer heb. Ik woon eigenlijk in Rotterdam, maar 2 huizen bevalt me zeer goed!:D :D
ik ben inmiddels naar 9 grote dancefeesten geweest, en heb me kaartjes voor de volgende 2 (Impulz en Lowlands) al liggen, en ben uiteraard met de FFWD parade ook weer van de partij!
Greetz |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DjSuez
Ik word woensdag 18, studeer Biologie in Wageningen, waar ik ook een kamer heb. |
Heb je een 100mbit in de aanbieding? |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Heb je een 100mbit in de aanbieding? |
een WAT??:conf:
is dat een server ofzo? in dat geval..nee
maar ik heb echt nul verstand van al die dingen die met programmeren te maken heben enzo, en ftp dat soort dingen...ja lach maar even, k wacht wel ff...:rolleyes: :toothless :toothless
maar ik denk dat k je niet kan helpen, maar als je wat specifieker bent kan k misschien wat regelen..
greetz Steeph |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DjSuez
een WAT??:conf:
is dat een server ofzo? in dat geval..nee
maar ik heb echt nul verstand van al die dingen die met programmeren te maken heben enzo, en ftp dat soort dingen...ja lach maar even, k wacht wel ff...:rolleyes: :toothless :toothless
maar ik denk dat k je niet kan helpen, maar als je wat specifieker bent kan k misschien wat regelen..
greetz Steeph |
100mbit is een netwerk snelheid. Staat voor 12,5 mb/s Download. Dit vind je op Universiteiten e.d.
Met andere woorden: Rete snel Internet! |
|
|
| DjSuez |
owwwwwwww, zeg dat dan, ja...:p
Ik heb T1, dus max 1MB per seconde, al haal tie dat bijna nooit, omdat het bestand nooit groot genoeg is, en me pc een btje sloom, maar gemiddeld 30-100kb voor een Kazaa-tje, is toch ook best netjes...:D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by DjSuez
owwwwwwww, zeg dat dan, ja...:p
Ik heb T1, dus max 1MB per seconde, al haal tie dat bijna nooit, omdat het bestand nooit groot genoeg is, en me pc een btje sloom, maar gemiddeld 30-100kb voor een Kazaa-tje, is toch ook best netjes...:D :D |
Laat dan maar :tongue2 |
|
|
| pivot |
zooooo00000oo nog een newbie hier....
k zat hier af en toe al beetje mee te lezen , want broer zit hier ook al tijdje (yarnie)
dus denk laat k ook maar eem zon accountje aan maken
maar was uiteraard al weer vergeten dat k die had...dus nu na paar weken me 1e post:D
maar dit was t weer, hoop het beetje naar me zin te hebben hier en nog wat vaker te posten :D :D
mzzzzzzlsssss |
|
|
| tijs08 |
he man!!!
Welcome!!
ben ik niet meer de enige wiens broer zich ook op dit forum bevind!! |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
he man!!!
Welcome!!
ben ik niet meer de enige wiens broer zich ook op dit forum bevind!! |
Wies jouw broer dan???:) |
|
|
|
|