|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by tijs08
he man!!!
Welcome!!
ben ik niet meer de enige wiens broer zich ook op dit forum bevind!! |
neu..je hebt remy-d en mido hier ook al:D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by pivot
zooooo00000oo nog een newbie hier....
k zat hier af en toe al beetje mee te lezen , want broer zit hier ook al tijdje (yarnie)
dus denk laat k ook maar eem zon accountje aan maken
maar was uiteraard al weer vergeten dat k die had...dus nu na paar weken me 1e post:D
maar dit was t weer, hoop het beetje naar me zin te hebben hier en nog wat vaker te posten :D :D
mzzzzzzlsssss |
Ah, ik heb je volgens mij wel eens gezien op feestjes. Handje vasthouden van Yarnie ;) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Yarnie
neu..je hebt remy-d en mido hier ook al:D :D |
tsjezis!! je hebt helemaal gelijk Erwin!! helemaal vergeten, maar zo vaak zijn ze hier ook niet meer te vinden (Jammer)! Ben Remy zekers het vaakst tegen gekomen op parties van alle TA (behalve mijn broer dan, hehehe) is een soort toeval wat elke keer weer erg toevallig zo uitkomt dat we elkaar tegen komen. :D |
|
|
| franzelare |
2 petrus > ik heb ook een 130.89 ip vanaf 1 sept maar dan 60k :(
je kan wel een accountje op mijn ftp krijgen hoor :D |
|
|
| franzelare |
Oh ik ben dus de franzelare maar ik dacht dat ik mij al eens eerder in zoon topic had voorgesteld, maar nog maar ff kort dan:
ik ben frans woon in enschede en hou van stamp feesies!
ga liever naar kleinere party's maar ik ben ook wel op de grotere feesten te vinden! en natuurlijk op de feesies op de UT :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by franzelare
ik ben frans woon in enschede
|
gecondoleerd dan he, met jullie uitschakeling :D ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by franzelare
2 petrus > ik heb ook een 130.89 ip vanaf 1 sept maar dan 60k :(
je kan wel een accountje op mijn ftp krijgen hoor :D |
Nie nodig jo. Is ook zonde van je 8 Kb Upload ;) |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by tijs08
Originally posted by franzelare
ik ben frans woon in enschede
gecondoleerd dan he, met jullie uitschakeling :D ;) |
:D :D :D :D Jij bent fokkin(sorry) goed wakker zeg. |
|
|
| franzelare |
Nou ik niet waarmee is enschede uitgeschakeld?
zal zeker wel weer over voetbal gaan of niet? |
|
|
| stefv |
| Ik ben Stef V, 15 jaar oud, ik ben nu een tijdje geleden proberen te gaan producen met FL. Ik hoop op dit forum wat meer te leren over het producen. Ik ben wel al een tijdje aangemeld maar ik ben nog niet erg actief geweest op dit forum, ik hoop daar nu verandering in te kunnen brengen :D. |
|
|
| Access |
Hey hallo zeg !
Laat ik m'n eerste post dan maar gebruiken om me voor te stellen:
Ik ben Maurice en ben verlopig nog woonachtig in Delft.
Ken Tranceaddict al 'n tijdje, maar hep nog nooit 't forum gedeelte bezocht.
Ik werk samen met Eieregooie in de plaatslijke bioscoop (de betere van de 2 die we hier in Delft hebbe :D ),
en hoorde van hem ook dat 't hier best lache was.
Anywayz, hoop hier 'n beetje lol te kunnen hebbe !!
Laters! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Access
Hey hallo zeg !
|
Heeeey! Dat kan niemand anders zijn dan Access! :p |
|
|
|
|