|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Donna
Toeeeeevallig,kom ik nu op PF omdat miss WackyJacky onze foto's zag en uit r dak ging want die kennen we irl,en das een coole chick dus is fun,op housenation lees ik zo vaak,en heeeeeeeeeeeeel soms post ik s wat.
Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft;) |
Wat een mooie zin Donna....AMEN!!!! :p
Met vriendelijke groet. |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Dat r hiero ppl komen,komt ook door de mengelingetjes van forumpjes maar zekerssss niet door de shirts aangezien dat ECHT niet kewl eruit ziet op een feest,tis handig als je zo'n dude in zo'n shirtje ziet lopen die je nog nie kent zodat je weet dat ie voor de meeting komt,maar op zo'n adverterende manier weet ik ook dat appie heijn de gehakt in de reclame heeft;) |
Ik doe m zaterdag aan naar Club <>. Dan ken je me vast wel herkennen, toch moppie? :crazy: |
|
|
| Rinus |
Na veel gezeur met me account kan ook ik me eindelijk eens voorstellen.
Ik ben Martijn en woon in Capelle aan den IJssel. Na een tijdje op dit forum rond gezworven te hebben vond ik het ook eens tijd om me te registreren.
Ik ben eigenlijk pas sinds 8 a 9 maanden Trance, Hardstyle en soms ook een beetje Techno gek. Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.
Dat was het wel zo'n beetje.
Laters
Rinus |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Rinus
Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.
|
Haha COOL om te horen!! Dance Again feesten zijn inderdaad TOP.. en worden altijd bezocht door minimaal 2 TAs.. hiero (ME en Ray)
Welkom op t forum en dat je nog maar heeeeeeeeel veeeeel mag leren over de scene.. en wat je niet weet kom je hier wel te weten, want er zitten hier een stel gestoorde verslaafde op t gebied van Trance das niet normaal (me is 1 of them :p )
Greetzz |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Rinus
Na veel gezeur met me account kan ook ik me eindelijk eens voorstellen.
Ik ben Martijn en woon in Capelle aan den IJssel. Na een tijdje op dit forum rond gezworven te hebben vond ik het ook eens tijd om me te registreren.
Ik ben eigenlijk pas sinds 8 a 9 maanden Trance, Hardstyle en soms ook een beetje Techno gek. Dit kwam eigenlijk omdat ik voor het eerst naar een Dance Again feestje ging en sindsdien luister ik het elke dag. En leer ik nog steeds over de scene. Verder doe ik de opleiding Informatica in Rotterdam.
Dat was het wel zo'n beetje.
Laters
Rinus |
welkom gozer...:)
capelle das errug dichtbij :) |
|
|
| New Wave |
Guten tag Herr Rinus.
Ich wolte dir gerne erfolg wünschen in diese uber geile thread von unser aller soziale Niederlandsche menschen.
Auf wiedersehen
New Wave
:p |
|
|
| Rinus |
| Ok dan thx boysss, op de volgede DA feesten zie ik jullie TA'ers dan. Volgens mij hebben jullie mij en ik jullie al lang een keer gezien. Volgens mij geeft die ray mij steeds handen :eyespop: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Rinus
Ok dan thx boysss, op de volgede DA feesten zie ik jullie TA'ers dan. Volgens mij hebben jullie mij en ik jullie al lang een keer gezien. Volgens mij geeft die ray mij steeds handen :eyespop: |
Dance Again? Dat zijn die feesten van Ichthus ja:) Moet ik oook nog een xtje naartoe:) |
|
|
| Rinus |
| Dan zie ik jouw ook Optimus, gaan we samen effe :eyespop: |
|
|
| Emphelator |
Hey,
Ik stel mij ook maar ff voor:
Mijn naam is Ronald, ben 17 jaar en woon in Lekkerkerk (ligt vlakbij Rotterdam, aan de Lek).
Ben al een tijdje luisteraar van Trance maar dat was sinds een jaar geleden alleen maar commerciele Trance (dat wat je op radio 538 hoort enzo).
Maar sinds ik in de 4de kwam, heb ik een jongen leren kennen die helemaal Trance-gek is (zit hier ook op 't forum (hoe kan 't ook anders): Zarch is zijn username).
Ik heb een keer zijn mp3-speler toen geleend om muziek eraf te halen (had toen nog geen internet) en toen heb ik ontdekt dat er veel meer Trance is dan ik al had gedacht.
Ik ben ook wel eens op dit forum geweest maar ik heb me 2 dagen geleden maar aangemeld want om een beetje te discusseren over muziek is altijd wel leuk :D
Ben naar Tom Harding geweest (31 maart, Hollywood) en dat was echt TOP.
Maar ik stop maar es want dit wordt wel een lang verhaal.
Laterz
Ronald |
|
|
| TranceFool |
Lekkerkerk....daar wonen allemaal boeren :p:toothless
welkom he :) |
|
|
| DJ_Siesta |
cewle thread dit, kun je direct een beetje zien wie en wat enzo.
iig WELKOM
greetzor |
|
|
|
|