|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by Emphelator
Ben naar Tom
Harding geweest (31 maart, Hollywood) en dat was echt TOP.
|
dit had gewoon een zin van mij kunnen zijn!! ;) :happy2:
..maarre welkom! :) |
|
|
| Emphelator |
| quote: | Originally posted by AlFerox
dit had gewoon een zin van mij kunnen zijn!! ;) :happy2:
..maarre welkom! :) |
Jij bent daar ook geweest? |
|
|
| AlFerox |
| neuh.. ik bedoelde er eigenlijk iets anders mee. :toothless |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Optimus
Dance Again? Dat zijn die feesten van Ichthus ja:) Moet ik oook nog een xtje naartoe:) |
Doe dat dan sl3t!! Je weet nie wat je mist! Wordt weer een super ta-meeting dan als ik dit zo lees, he tijs, wanneer is trouwens het volgende DA feest? oww w8 ik kijk zelf wel ff :)
[edit]nog geen datum bekend, maar ik neem aan dat t wel weer ergens in september komt ofzo :) [/edit] |
|
|
| New Wave |
| dan moet ik ook zeker mee? |
|
|
| total woot |
me is gonna go 2, wil nou wel s weten wat mn broertje daar zo tof aan vindt :D
grtzz
WooT |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Lekkerkerk....daar wonen allemaal boeren :p:toothless
welkom he :) |
haha daar zit een bedrijf die heet bakker lekkerkerk die kom ik weleens tegen als ik factuurtjes verstuur :haha:
oe kut ff een prik halen zo :D |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Doe dat dan sl3t!! Je weet nie wat je mist! Wordt weer een super ta-meeting dan als ik dit zo lees, he tijs, wanneer is trouwens het volgende DA feest? oww w8 ik kijk zelf wel ff :)
[edit]nog geen datum bekend, maar ik neem aan dat t wel weer ergens in september komt ofzo :) [/edit] |
Zekers dat het weer top feestjes worden!! ...denk ann.... Armin, Ferry, Marco, Johan, Tijs ;) :D
!!en niet te vergeten: Mark Stable.. Resident Dj @ DA!!
en dan: Jappio, Raymond, Lex, Optimus, Rinus, Trancefool, New Wave ;), Total Woot, en ik natuurlijk... dat word LEUK!
Zal inderdaad September wel worden... en ik baal er echt heel zwaar van!! Gister naar Holluwood geweest.. was wel OK.. beetje veel drank (bijna teveel ;) ) Maar dat is dus echt met geeeen mogelijkheid te vergelijken met DA. Wat een top sfeer en sounds daar hangen is echt :eyespop:
| quote: | Originally posted by total woot
me is gonna go 2, wil nou wel s weten wat mn broertje daar zo tof aan vindt |
Yes!! gezellig man!! Eerst volgende x gelijk komen dan he! :D
Oja Welkom Newbies!! Is echt ineens een groot aantal nieuwe forummers hier.. zal idd wel liggen aan de vrije tijd.. en misschien 'het weer' |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
Zekers dat het weer top feestjes worden!! ...denk ann.... Armin, Ferry, Marco, Johan, Tijs ;) :D
!!en niet te vergeten: Mark Stable.. Resident Dj @ DA!!
en dan: Jappio, Raymond, Lex, Optimus, Rinus, Trancefool, New Wave ;), Total Woot, en ik natuurlijk... dat word LEUK!
Zal inderdaad September wel worden... en ik baal er echt heel zwaar van!! Gister naar Holluwood geweest.. was wel OK.. beetje veel drank (bijna teveel ;) ) Maar dat is dus echt met geeeen mogelijkheid te vergelijken met DA. Wat een top sfeer en sounds daar hangen is echt :eyespop:
Yes!! gezellig man!! Eerst volgende x gelijk komen dan he! :D
Oja Welkom Newbies!! Is echt ineens een groot aantal nieuwe forummers hier.. zal idd wel liggen aan de vrije tijd.. en misschien 'het weer' |
jah ik zal er vanaf volgend jaar ook vaak bij zijn, lijken mij wel gezellige feessies :D |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Jappio, Raymond, Lex, Optimus, Rinus, Trancefool, New Wave , Total Woot, en ik natuurlijk... dat word LEUK! |
don't you forget me my friend...:rolleyes: :D :D
vanaf nu ga k er ook zkr bij zijn als dat lukt! |
|
|
| Maaike |
Hoi, ik kom hier als ik me verveel!
Dat was nou eens interessant om te weten! |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Maaike
Hoi, ik kom hier als ik me verveel!
Dat was nou eens interessant om te weten! |
Zoooowww volgens mij is het vrouwen niveau in 1 klap met 100 % gestegen :D |
|
|
|
|