|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Rinus |
| quote: | | Dat was nou eens interessant om te weten! |
Idd maar kan je niet wat meer vertellen??? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Hallow mensen, check t topic nog eens!
Open anders ff een nieuwe thread aub
BVD! :D |
|
|
| Maaike |
Is het niveau hoog hier?
Ik wilde me alleen maar aanpassen.. ;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hallow mensen, check t topic nog eens!
Open anders ff een nieuwe thread aub
BVD! :D |
wat voor thread bedoel je hiermee dan petrus?? :conf: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Jappio
wat voor thread bedoel je hiermee dan petrus?? :conf: |
:rolleyes: DUH!
deze thread heet Voor alle Newbie's - Part 2, dus hou t daar dan bij. Allemaal leuk en aardig dat Dance Again? maar dan niet in deze thread, snappie?
:D |
|
|
| DjSuez |
| quote: | | Hoi, ik kom hier als ik me verveel! |
hmm, zon vermoeden had ik al...0,01 post per dag... |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
:rolleyes: DUH!
deze thread heet Voor alle Newbie's - Part 2, dus hou t daar dan bij. Allemaal leuk en aardig dat Dance Again? maar dan niet in deze thread, snappie?
:D |
Ik snap u, maar d8 dat t over de posts ging die erna kwamen. |
|
|
| Maaike |
| Dat betekent dat ik me gelukkig niet vaak verveel! |
|
|
| DjSuez |
| daar heb je ook een punt, maar je moet hier ook niet alleen gaan zitten als je je verveeld, ik moet er ook tijd voor maken...anders zit ik alléén maar bier te drinken..:D :D |
|
|
| Maaike |
| Tja, tijd voor maken. Ik ga er een nachtje over slapen. Slaap lekker mensen! |
|
|
| AcidSyl |
Ik zal me dan ook maar even introduceren...
Ben André, aka AcIdSyL... kom uit Zeeland. Een aantal mensen kennen me misschien wel van een ander board :p.
Fav stijlen zijn hardtrance/hardhouse. En daar laat ik het bij. |
|
|
| Spinnin Jack |
He hallo allemaal,
Ik(Jeroen Addink) heb me vandaag toch ook maar eens geregistreerd bij dit forum, vriend van mij(eieregooie) heeft het er de hele tijd over, dat het hier zo super relaxed is qua trance dingen. Nu ben ik niet zo'n tranceman maar ik moet natuurlijk in de platenzaak de krenten wel uit de pap halen voor m'n collectie.
Over het algemeen draai ik meer groevies dan het stevige spul, maar ik moet wel m'n collectie lekker breed houden dus voor de stevige spullen kijk ik hier rond wat ik wil hebben voor m'n collectie. |
|
|
|
|