|
Voor alle Newbie's - Part 2 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| vedder555 |
Hee allemaal ,
Ben ook pas aangemeld als addict hier lees al een jaartje mee en heb er een hoop tips vooral van nieuwe releases door gekregen en beluisterd.
Ben 33 jaar heb dus de groei van de "house" en trance bewust meegemaakt zijn er meerdere van 30 + hier vraag ik me af.
Ik hou zelf van de betere trance, momenteel kost het iets meer tijd om de goede trance van de andere "trance" te filteren, maar dat geeft niet het is een van mijn grootste hobby's om 10/11 briljante trancetracks te verzamelen en daarvan dan een compilatie te mixen voor mezelf en wat vrienden.
Ik ben met deze compilaties in 1987 gestart en heb er nog steeds veel plezier in om ze te maken.
groeten allemaal and Ceeyaaah in the forums :D :D :D
Arjen (Vedder555) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by vedder555
Arjen (Vedder 555) |
je hebt toch nie toevallig een subaru onder de kont of wel :D |
|
|
| TEN - JI |
TQ hier. The tenth sign.
Een slave to the rave tot 't eind.:toocool: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by TEN - JI
TQ hier. The tenth sign.
Een slave to the rave tot 't eind.:toocool: |
Ben jij TQ de rapper?:D:D:D |
|
|
| vedder555 |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
je hebt toch nie toevallig een subaru onder de kont of wel :D |
LOL:haha: :haha:, misschien mijn volgende:gsmile: voorlopig toch nog even door met mijn punto
Groeten, Vedder |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TEN - JI
TQ hier. The tenth sign.
Een slave to the rave tot 't eind.:toocool: |
Sing Tjing Ping tjap tjoi!!!!
LOL :D |
|
|
| TEN - JI |
| Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier.;) |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by TEN - JI
Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier.;) |
goed zo jochie.. niet doen hoor ;) dat twijfelen dan :rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by vedder555
Hee allemaal ,
Ben ook pas aangemeld als addict hier lees al een jaartje mee en heb er een hoop tips vooral van nieuwe releases door gekregen en beluisterd.
Ben 33 jaar heb dus de groei van de "house" en trance bewust meegemaakt zijn er meerdere van 30 + hier vraag ik me af.
Ik hou zelf van de betere trance, momenteel kost het iets meer tijd om de goede trance van de andere "trance" te filteren, maar dat geeft niet het is een van mijn grootste hobby's om 10/11 briljante trancetracks te verzamelen en daarvan dan een compilatie te mixen voor mezelf en wat vrienden.
Ik ben met deze compilaties in 1987 gestart en heb er nog steeds veel plezier in om ze te maken.
groeten allemaal and Ceeyaaah in the forums :D :D :D
Arjen (Vedder555) |
donna is ook zoiets, maar die komt hier niet meer zo vaak :(.
mzzl |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TEN - JI
Aaaahhh...weet ik tenminste dat er niet valt te twijfelen aan de humor hier.;) |
Mja, ik vind mezelf altijd enorm geestig. Let maar nie op mij, ik doe ook maar wat om me postaccount te verhogen (soort Optimus :D). Maar daar kom je nog wel achter ;) |
|
|
| Access |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
ik doe ook maar wat om me postaccount te verhogen |
En gelijk hep je !!! :toothless
Hey kijk nou ... ik hep er ook weer 1 bij :stongue: :stongue:
WOEIIII !!! :crazy: |
|
|
| basd |
Ik zal me hier ook even voorstellen..
Ik ben Bas, woon in Enschede op kamers (zelfde huis als Snuggle). Mijn favoriete stijl is progressive, maar op zijn tijd gaan trance, techno en house er ook zeker wel in.
Heb laatst op Impulz een paar van jullie al gezien (Partyhardy! en DJ Lex geloof ik, en Petrus heb ik dacht ik al wel eens in de New York - Hengelo gezien). |
|
|
|
|